מבחן שוונג || תיק רכיבה של שורש מדגם 12L FUZE

הבוחן שלנו יצא לבדוק את תיק הרכיבה והטיולים של חברת שורש וחזר עם דו"ח מצב וכמה מסקנות שאתם חייבים לדעת אותן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מבחן לתיק שורש תמונת שער
מבחן לתיק שורש תמונת שער

חברת שורש הישראלית השיקה תיק חדש המיועד לרכיבה וטיולים וגולת הכותרת של התיק היא מחירו הנמוך, כיוון שהוא כולל בתוכו גם את שקית השתייה בנפח 3 ליטר.

יצאנו לבחון את התיק גם ברכיבה וגם בטיולים הרריים וחזרנו עם מספר תובנות:

תיק שורש 12L FUZE מבחן

התיק מתאים לצרכיהם של רוכבים ומטיילים המעוניינים לצאת עם הרבה מים

 

נפח התיק

התיק מתאים לצרכיהם של רוכבים ומטיילים המעוניינים לצאת עם הרבה מים (3 ליטר) וציוד בכמות בסיסית שתספיק לרכיבה בת חצי יום, כולל ציוד ואביזרי רכיבה (12 ליטר נפח התיק).

נראות

העיצוב מעניין, ובהחלט מושך את תשומת ליבם של אנשים. צבעי התיק הנבחן הם אדום ושחור אך ישנה אופצייה גם לצבעים כתום וצהוב וכחול וירוק לבחירה.

בזכות החומרים הקלים מהם עשוי התיק, משקלו קל ואפילו שבמבט ראשון נראה עשוי ניילון דק, מדובר בעצם על בד מסוג ריפסטופ שהוא חזק ומותאם כנגד שחיקה, קריעה או כל נזק אחר (חשוב בעיקר לרוכבי הרים) וגם לאחר שטיפה וניקוי נראה כמו חדש ולא שינה את צורתו.

מבחן שוונג תיק שורש

בזכות החומרים הקלים מהם עשוי התיק, משקלו קל ואפילו שבמבט ראשון נראה עשוי ניילון דק

נוחות ותיכנון

התיק מונח מאוד נוח על הכתפיים בזכות רצועות כתף רחבות ומרופדות. אמנם אין רשת הפרדה מחוזקת מתכת כמו באחיו הגדול ה- PARAGON, אך כיוון שהתיק קטן ומכיל פחות ציוד ומשקל – הוא מרגיש קל ולא נדבק לגב כשמזיעים, אלא הרגיש נוח ויציב.

כתבות נוספות בנושא:
מבחן שוונג || נעלי ריצה של אדידס מדגם אולטרה בוסט
מבחן שוונג || תיק רכיבה Paragon 25L  של חברת שורש
מבחן שוונג || נעלי ריצה של הוקה מדגם בונדי 3

התיק מתוכנן ומחולק בחוכמה ומכיל שלושה תאים עם רוכסנים, שגם הם מוגנים מגשם ואבק בכיסוי זוהר ללילה וגם מאובזר בחבקים המאפשרים נעילה ופתיחה קלה (השחלה של אחד בשני) גם אם יש לך עם כפפות רכיבה על הידיים. תאי הרשת בצד, מאפשרים להחזיק בקבוק מים, קרם שיזוף או כל ציוד נוסף שנזדקק לו בשליפה מהירה בעצירות.

התיק תוכנן עם מחשבה וניסיון רב שנים מעולם הרכיבות והטיולים, עם כיסים צדדים מרשת לנשיאת ציוד, חבק לנעילת מפתחות הרכב בתוך התיק, משרוקית חבויה בתוך אבזם, פתח לצינורית השתייה, כיסוי חבוי נשלף לגשם, רצועות זוהרות בחושך הניתנות לכוונון כמובן למידת המשתמש, תפס לפנס לרכיבות לילה, חלוקה בתוך הכיס הקטן לחפצים וכלים שונים כולל רשת רכוסה פנימית לכל פריט חשוב שלא יאבד חלילה.

תיק שורש

תיק טוב, חזק ויפה לרכיבות חצי יום וטיולי הליכה עם מספיק מים

מערכת שתייה

כמו בשאר התיקים – גם ב FUZE, מסופקת מערכת השתייה בנפח 3 ליטר של שורש בטכנולוגיה הנקראת (WIDEPAC). יש בה ציפוי המבודד מהחום ומקרינת ה- UV, בהחלט יתרון משמעותי ששומר על הצינורית מהצטברות ירוקת בעקבות החשיפה לשמש ברכיבות ארוכות. הפתח הרחב למילוי מים והוספת קרח בימים חמים, כמו גם לניקוי השקית וייבושה והסגירה בקליפס המושחל מלמעלה מאוד נוחים לשימוש. השקית עשויה מפילם מלוטש במיוחד ששומר על השקית נקייה וללא טעמי לוואי וקלה לניקוי .

סיכום:

תיק טוב, חזק ויפה לרכיבות חצי יום וטיולי הליכה עם מספיק מים ומקום לציוד ומזון לחצי יום.

פחות: אין רשת הפרדה בגב

יותר: עיצוב, פונקציונאליות, מערכת שתייה, נוח ויציב על הגב, תכנון וחלוקת תאים, מחיר

מחיר: 249 שקל

ציון מבחן שוונג: 9.5


רן גנור | מדריך טיולי אופניים בשוונג וחברת "גנור טיולי אופניים"




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג