מבחן שוונג || שעון גרמין מדגם Vivoactive HR

הבוחן שלנו הצטייד בגרמין Vivoactive HR ומבחינתו הוא קיבל מוצר עם כל מה שהוא זקוק לו, כל עוד הוא לא מתעניין בצריכת החמצן המרבית שלו - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל שעוני הריצה שאני מכיר הם בעצם "מחשבי ריצה", סוג של לוח מחוונים משוכלל ורב תכונות שבין השאר מראה את השעה. הצורה והצבע של המכשירים האלה הם בדרך כלל הצהרה אישית, בולטת. לא תמיד מתאימים לענידה, לעבודה או הרמוניים עם הבגדים האלגנטיים לארוחת השבת אצל המחותנים. זה, כלומר ה-Vivoactive, מתחיל את הדרך מהצד השני. קודם כל זה שעון. לגמרי לא רע למראה בצורת תיבה מלבנית דקה ואלגנטית. פני השעון ניתנים לעיצובים שונים  אותם ניתן להוריד מחנות האפליקציות המתרחבת של גרמין. אחרי שהוא גמר להיות שעון, נגיש ומדויק הוא כל השאר. כל השאר זה כמו בתורכיה של פעם – הכל כלול. אבל ממש הכל.

84883-1

חיישן הדופק המובנה של גרמין עובד בריצות יציבות

עוד מבחני שוונג
מבחן שוונג לנעלי ניוטון בוקו-סול 
מבחן שוונג לנעלי הוקה סטינסון 3 ATR
מבחן שוונג שוונג לסנדלי לונה
מבחן שוונג לאוזניות ריצה של Plantronics

כל הספורטאים וכל התכונות של גרמין בתוך קופסה אחת. למשל: אם הגעת לסוף השבוע עם מלאי אנרגיה של ארנבון אנג׳ייזר. רצת ארוכה ביום שישי, קפצת לים לטבילה ארוכת קילומטרים, עלית על האופניים ודיוושת במרץ לעבר השוק, נסעת לשחק גולף עם החברות ועוד נותר לך כוח כדי למדוד כמה מילימטרים זחלת אחרי המשפחה שלך בצעדת השבת – זה השעון בשבילך ועוד לא אמרנו את כל שאר הדברים. כי הדבר הזה כולל גם שחייה בברכה, חתירת סאפ (סוג של חסקה של צפונים), סקי, קרוס קאנטרי סקי, ומדידות פעילויות חדר הכושר; ריצה, אופניים, הליכה וחתירה.

עבור כל אלה ניתן לקבל דוחות מפורטים על המרחק, הקצב, הצעדים, הדקות האינטנסיביות, הפעילות הספורטיבית האחרונה שעשית, דוחות מזג אוויר, מצב הלב בפעולה ובמנוחה בשעות האחרונות, התראות ומבזקונים מהטלפון החכם, שליטה על נגן המוזיקה ועוד כמה דברים שהסחרחרות מול השפע הנ״ל השכיחה ממני.

84883-2

פני השעון ניתנים לעיצובים שונים אותם ניתן להוריד מחנות האפליקציות

יחסית לשעונים חכמים אחרים הרזולוציה מעט נמוכה ובכוונה. זאת הדרך של גרמין לנצח בחזית חיי הסוללה. וזה עובד. בהתוויות כתוב שהשעון יכול להחזיק מעמד 16 שעות בהפעלת GPS. ניסיתי, הגעתי ל-15 וקצת בלי טעינה וזה עוד לא שבק. התאורה נדלקת במחוות פרק כף היד (כאן יש מקום למעט שיפורים בדגם הבא) והמסכים ניתנים להתאמה אישית כנהוג. ה-Vivoactive שייך לאסכולת מסכי המגע. עובד גם בתנאי הלחות והזיעה של הקיץ התל אביבי וגם בגשמי הסתיו של אירופה. חיישן הדופק המובנה של גרמין עובד מצוין בריצות יציבות. השוויתי את תוצאות הדופק לנתונים שעלו מריצה עם שעון נוסף ורצועת חזה וההבדלים היו מקסימום שתי פעימות לכאן או לכאן. באתרים השונים ממליצים, למי שזה ממש אכפת לו, להתאים רצועת חזה עבור אימוני האינטרוולים בהם הדופק קופצני וקיצוני. לא יודע – כי את אימונים האלה אני עושה על פי הרגשת היכולת ולא על טיסת מכשירים.

אז מה היה לנו. מכסה מנוע נאה (לא שאני משווה אבל זאת ממש קפיצת מדרגה מהדגם הראשון  שהיה, איך לומר בעדינות, קצת מאותגר) ותחתיו את אוסף התכונות החזקות של גרמין. נכון יש כמה תכונות שחסרות, אבל השעון הזה הוא די והותר לרצים המצויים. להוא שלא ממש מתעניין בצריכת החמצן המרבית שלו ולהיא שבאמת לא אכפת לה מה היה סף חומצת החלב שלה בסוף ריצת ההתאוששות. כשהכל נגמר ופתאום מגיע טלפון אפשר לענות לו מהמסך הידידותי. במשרד אפשר להתרפק על נתוני הריצה האחרונה משעות השחר. מגע אצבע מאפשר לבדוק מה מזג האוויר, לראות את המבזקים האחרונים של שוונג ואת עדכוני הפייסבוק שזה עתה הגיעו.

לרכישת שעוני דופק בשוונג שופ במחירים הנמוכים בארץ – היכנסו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג