מבחן שוונג | נעלי ריצה Flyknit Lunar2

מבחן שוונג לנעלי ריצה Flyknit Lunar2. הבוחנת שלנו יצאה למספר ריצות ובחנה את הנעליים - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מבחן שוונג לנעלי ריצה Flyknit Lunar2. הבוחנת שלנו יצאה למספר ריצות ובחנה את הנעליים – כל התוצאות לפניכם

מאת:אביטל הירש

קיבלנו למבחן זוג נעלי נייקי מסוג flyknit lunar2 המתאימות לכף רגל נייטראלית.

היסטוריה: חברת נייקי הינה תאגיד אמריקאי רב לאומי העוסק בעיצוב, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירות נעלי ספורט, לבוש, ציוד ושאר עזרים ספורטיביים. המותג נייקי הינו מותג כלל עולמי ענק המוביל את טבלת מותגי הספורט בעולם, עם נתח השוק הגדול ביותר בתעשייה, מעל 44 אלף עובדים בפריסה גלובלית ושווי שוק של למעלה מ-65 מיליארד דולר. החברה קמה בשנת 1964 אך רק בשנת 1971 קיבלה את שמה הנוכחי, על שם אלת הניצחון היוונית "ניקה" שהצטיינה ביכולות ריצה ותעופה במהירויות עצומות.

הגפה סרוגה ללא תפרים וללא שכבות


נעלי נייקי מדגם flyknit lunar2 מהוות שילוב מושלם בין משקל קל ונעל חזקה המתאימה לרצים נייטרליים בתור נעל אימון יום יומית. הנעל מעניקה בלימת זעזועים מספקת ועדיין שומרת על משקל קל ונוח. גפת ה-flyknit  מעניקה אחיזה מצוינת, אווריריות וקלות. הגפה סרוגה ללא תפרים וללא שכבות.


מבחן שוונג נייקי Flyknit lunar2


אי אפשר להתחיל את הסקירה מבלי להתייחס למראה של ה-lunar2. מדובר באחת הנעליים הכי יפות שראיתי בזמן האחרון. העובדה שהן עשויות מקשה אחת ולא כמה חלקים המחוברים זה לזה תורמת למראה ייחודי ומאוד אסתטי. מבלי להגזים, כשנעלתי אותן ראשים הסתובבו ושכנות הפכו ירוקות מקנאה. כאישה הנועלת נעליים במידת גברים (42.5-43) פיתחתי חסך רציני בכל הקשור לנעלי ריצה יפות וה-lunar2 בהחלט מילאו את החסך הזה. הנעליים שקיבלתי הן במידה  (42.5 דגם גברים) בצבעים תכלת-כחול, כשיש שילובי צבעים רבים אחרים וכמובן שגם דגמי נשים.

תחתית הנעל. בזמן הריצה מורגש כי הנעל מעודדת נחיתה על מרכז כף הרגל

כשנעלתי את הנעליים לראשונה, נדהמתי ממידת הנוחות שלהן. הרגשתי כאילו הן נתפרו סביב כפות הרגליים שלי ובניגוד לנעלי גברים אחרים, הרגליים שלי אינן שטות בחלק הקדמי של הנעל. הנעליים קלות מאוד אך בהחלט אינן מינימליסטיות ומספקות תמיכה ושיכוך זעזועים מורגשים מאוד. בזמן הריצה קשה שלא להתפעל מהעובדה שהחלק העליון של הנעל פשוט אינו מורגש. 

הריפוד של דגמי ה-lunar פותח על ידי המפתחים בנייקי לאחר שהתבוננו באסטרונאוטים על הירח, והם הצליחו להגיע למערכת שיכוך ששוקלת 30% פחות מהמערכות העשויות מקצף phylon. בזמן הריצה מורגש כי הנעל מעודדת נחיתה על מרכז כף הרגל. איזור העקב קשיח ותומך והאיזור הקדמי רך, אבל מספק אחיזה איתנה והריצה מרגישה קלילה מאוד.

בתקרית מצערת, התלכלכו הנעליים בבוץ. לאחר שטיפה מאסיבית במים לא נותר ולו כתם קטן על הנעליים, אבל חשוב מכך – הנעליים היו יבשות לגמרי לאחר כשעתיים, מה שמעיד על יכולת נידוף הזיעה שלהן. לא רצתי איתן במזג אוויר חם, אבל הנעל כל כך מאווררת, שנראה שהיא מתאימה מאוד למזג אוויר חם ולח. הבד נראה כמו רשת, שצפופה יותר באיזורים שאמורים לתמוך יותר בכף הרגל (למשל, באיזור הקדמי) והתחושה היא שכף הרגל מוחזקת ביציבות וברכות.

סיכום: נעליים נוחות להפליא, משלבות בהצלחה קלילות ואחיזה יציבה, כאלה שלא מורידים מהרגליים גם אחרי הריצה.

פחות: המחיר.

יותר: הקלילות, הרכות והמראה הקולי. 

משקל: מידה 10 גברים – 250 גרם
  מידה 8 נשים – 200 גרם

מחיר: 799 שקל

ציון שוונג: 9 מתוך 10 כוכבים
5.3.2014

אביטל הירש

שוחה לאט, רצה בעצלתיים ורוכבת להנאתה
עורכת משנה ב-Shvoong




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג