מבחן שוונג – נעלי ריצה של סאקוני מדגם טריומף 11

מבחן שוונג לנעלי סאקוני מדגם טריומף 11. הבוחנת שלנו יצאה למספר ריצות ובחנה את הדגם החדש של הנעל - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מבחן שוונג לנעלי סאקוני מדגם טריומף 11. הבוחנת שלנו יצאה למספר ריצות ובחנה את הדגם החדש של הנעל – כל התוצאות לפניכם

מאת:אביטל הירש

קיבלנו למבחן את הדגם החדש בסדרת טריומף של סאקוני – טריומף 11. סאק-או-ני (SOCK-A-KNEE) הינו שם בו נהגו לכנות הילידים האינדיאנים את זרימת המים השוצפת של הנהר האדיר בפנסילבניה. שם, כבר בשנת 1896, קמה חברת סאקוני. המוטו של החברה מבוסס אף הוא על עוצמתו וזרימתו של הנהר.


דגם הגברים. נעל רכה בעלת אחיזה צילומים: יח"צ

סאקוני היא החברה הראשונה בעולם שפיתחהבטכנולוגיות-על את נעלי הריצה המתקדמות ביותר. בזכות טכנולוגיית "רשתהגידים" המהפכנית, הקנתה לעצמה סאקוני שם בין לאומי בכל הקשור לנוחות, רכותוריכוך הבלימה, וזאת תוך התאמה אישית לסגנון הריצה של כל אחד.

לדברי היבואן, דגם טריומף 11 מציג את טכנולוגיית ה-POWERGRID, החדישה של סאקוני. הוא קל יותר, רך יותר ובולם זעזועים בצורה המעניקה תחושת ריכוך שאין שנייה לה בכל שלב ומפחיתה את עוצמת הנחיתה של כף הרגל בזמן המגע עם הקרקע. במרכז הנעל ישנה טכנולוגיית SAUC-FIT רצועות הנמתחות במרכז הנעל על מנת לקבע את קשת כף הרגל בזמן הפעילות הספורטיבית. 


מבחן שוונג
טריומף 11 הוא הדגם האחרון בסדרת הטריומף של סאקוני והוא כולל מספר שינויים בהשוואה לדגמים הקודמים. התחושה בפעם הראשונה שבה נעלתי את הנעליים כללה שלושה מרכיבים: הראשון הוא תחושת נוחות מוכרת, כאילו זו נעל שנעלתי מאז ומעולם; השני הוא אחיזה איתנה באיזור העקב – כאישה שנועלת דגמי גברים, אני נתקלת הרבה פעמים בבעיה של אחיזה רופפת מאוד באיזור העקב, ועם הטריומף 11 לא הייתי צריכה להשתמש בחור הנוסף של השרוכים כדי להדק את השריכה; המרכיב השלישי הוא תחושה של חלק קדמי רחב מעט עם הרבה חופש לאצבעות.


סוליית הנעל. השיפוע מהעקב לקדמת הנעל קטן יחסית


לנעל יש מידות רוחב, הן בדגמי הנשים והן בדגמי הגברים. אני קיבלתי נעל במידה הצרה ביותר, שגם בה, כאמור, החלק הקדמי מרווח מאוד. אחרי כמה ריצות הבנתי שהחלק הקדמי מרווח יותר בגובה ולא ברוחב, כך שרצים שמועדים להשחרת אצבעות עקב המפגש בדופן הנעל עשויים ליהנות מהמרווח הקיים בנעל.


בהשוואה לדגם הקודם בסדרה, טריומף 10, הסוליה מעט יותר מאסיבית בחלק הקדמי, ועם זאת, החלק הקדמי של הסוליה מאוד גמיש, וזאת בגלל החריצים העמוקים שבה.

לא הרגשתי בצורך בריצות הסתגלות – הנעליים היו נוחות כבר בריצה הראשונה, לא נרשמו כל שפשופים או יבלות. הטריומף 11 מרופדות במידה, הן עוטפות את הרגל ונותנות הרגשה מפנקת ונוחה, אך לא מרופדות מדי. החלק הקדמי של הנעל רך יותר מאזור העקב. גם תוך כדי הריצה התפעלתי מהאחיזה המצויינת של הנעל את העקב. החלק הקדמי והרחב יותר התברר כנוח מאוד תוך כדי הריצה, ובשום שלב לא הרגשתי שהרגל שלי "משייטת" בתוך הנעל. 


דגם הנשים. כמה מידות רוחב, הן לדגמי הגברים והן לדגמי הנשים

השיפוע מהעקב לקדמת הנעל הוא קטן יחסית – 8 מ"מ, מה שמאפשר נחיתה נוחה על מרכז כף הרגל או על החלק הקדמי שלה. הנעל מיועדת לריצות כביש, אבל גם כשרצתי איתן על משטחי כורכר ועל שטח "לייט", לא הורגשה אי נוחות והאחיזה של הרגל מצויינת גם במשטח רווי אבנים. כרגיל בנעלי סאקוני, החלק העליון של הנעל עשוי מבד רשת שגורם לנעל להיות מאוד מאווררת ומתאים מאוד לאקלים החם שלנו.

סיכום
נראות: הדגמים של הנשים יפים מאוד וכוללים שילובי צבעים מעניינים כמו אפור-סגול וטורקיז-אדום. דגמי הגברים, כרגיל, שמרניים יותר – שחור-אפור, לבן-אפור-אדום, והדגם שאני קיבלתי – צהוב-ירוק. אין פה בשורה עיצובית מסעירה במיוחד, אבל אני מודה שאחרי שבוע וחצי עם הזרחניות, דעתי על המראה שלהן השתנתה – לטובה, ואני מוכנה להודות שהן נאות למדי.

פחות: המחיר גבוה בכל קנה מידה.

יותר: הרכות, הנוחות והאחיזה המצויינת.

משקל: 261 גרם למידה 39

מחיר: 849 שקל

ציון שוונג: 8.5 מתוך 10
26.3.2014

אביטל הירש

שוחה לאט, רצה בעצלתיים ורוכבת להנאתה
עורכת משנה ב-Shvoong




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג