מבחן שוונג | נעלי ריצה של ניו באלאנס מדגם 890v4

מבחן שוונג לנעלי ניו באלאנס מדגם 890v4. הבוחן שלנו יצא למספר ריצות ובחן את הדגם החדש של הנעל - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מבחן שוונג לנעלי ניו באלאנס מדגם 890v4. הבוחן שלנו יצא למספר ריצות ובחן את הדגם החדש של הנעל – כל התוצאות לפניכם

מאת:רני בקר


נחשפתי לראשונה ל-890v4 של ניו באלאנס בערב שלפני מרתון ירושלים האחרון וכמובן שצדה את עיני הנוכחות הבולטת של הנעל והמראה המרהיב של מותג שעד לפני 3-4 שנים היה מוקצה אצל מרבית הרצים בעיקר מחמת חוסר עיצוב ומראה "זקן" משהו. אמנם רצתי רק 10 ק"מ, בעליות של ירושלים, אך בכל זאת כידוע לא מומלץ לרוץ עם נעל חדשה, בטח לא כזאת שפגשה את רגלך פחות מ-12 שעות לפני הזינוק. אבל ממדידה ראשונה, באקספו של המרתון, אפשר לומר שהחלטתי להמר עליה.


ניו באלאנס 890v4. מרכז כף הרגל מכיל את קצף הRevlite


למרות המסיביות של הנעל, סולייתה האגרסיבית ושכבת המיגונים שעוטפת אותה, להפתעתי הרבה הנעל היתה קלילת משקל, 240 גר בלבד (188 גר' נשים) ונוחה להפליא. מרכז כף הרגל מכיל את קצף הRevlite של New Balance, הגורם לנחיתה ישירה לתוך סוליה המעוצבת כמו עריסת תינוק, ב-DROP של 9.5 מ"מ (לא מינימאלי) המאפשר לנחות על חלקה האמצעי של כף הרגל.

עוד כתבות בנושא

מבחן שוונג | אופני כביש רידלי נואה אר.אס. – NOHA
> מבחן שוונג | נעלי ריצה נייקי
Flyknit lunar2

החלק העליון של הנעל עשוי רשת אוורירית, נושמת וחלקה, או מה שבניו באלאנס  קוראים "FantomFit". אבל נחזור רגע למרתון ירושלים, אמנם רק 10 ק"מ, אך בכל זאת, לרוץ עם נעל חדשה לגמרי, זה כנראה לא הדבר החכם לעשות. את הריצה סיימתי עם שלפוחית נוצצת ברגל שמאל, אך עם חוויית ריצה טובה ולא רק בזכות נופי עיר הבירה הקסומה שלנו – הנעל פשוט תפקדה מצויין.



סוליית הנעל. סוליה אגרסיבית ושכבת מיגונים עוטפת


מאז מרתון ירושלים, חלפו כבר חודשיים ועשרות רבות של קילומטרים ברגליים וההנאה מה-890v4 רק הלכה וגדלה. הרכות של הסוליה מוכיחה את עצמה בכל ריצה מחדש, הקלות של הנעל, הופכת אותה לנעל תחרות איכותית, והאחיזה של הנעל סביב הרגל – מדהימה. נראה שגם לנעל לוקח זמן להיפתח, אבל כשהיא כבר נפתחת היא לא רוצה להפסיק לרוץ.

חסרון מצאתי ב-890v4 והוא חלקה הקדמי של הנעל, שלא בטוח כי יתאים לבעלי המידות הרחבות ובכל מקרה מומלץ לקחת לפחות חצי מידה מעל המידה המוכרת של נעליים אחרות.

סיכום
נראות: שיפור מרענן בנראות של הנעל מהדגמים הקודמים.

משקל: 240 גרם

גובה עקב: 8 מ"מ

יציבות: טובה מאוד

מחיר: 729 שקל



ציון שוונג: 8.5 מתוך 10


15.5.2014





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג