מבחן שוונג || נעלי ריצה של אנדר ארמור מדגם בנדיט 3

הבוחן שלנו קיבל את הדגם החדש של Under Armour מדגם Charged Bandit 3 למבחן שוונג והציג לה אתגר של למעלה מ-120 ק"מ - התוצאות כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

ריצת מבחן: הנעל נבדקה ונבחנה למרחק 120 ק"מ (מינימום הדרישה למבחן בשוונג עומד על 50 ק"מ)


אנדר ארמור מוכרת יותר בקרב רצים כיצרנית ביגוד ופחות כיצרנית נעלי ריצה. מה שגרם לי לחשוב פעמיים לפני שלקחתי על עצמי את המשימה לסקור ציוד שלא רואים הרבה ממנו על קו הזינוק. אבל כשנעלתי את הנעליים, התחיל משהו להשתנות. התחושה החובקת, אמרה לי שיש כאן משהו מעניין. הריצה הראשונה (30 ק"מ בפארק הירקון) הפריכה את הדעות הקדומות. העיצוב העוטף של הנעל בשילוב עם היותה צרה מעט, הוביל לכך שמצאתי את עצמי עם הדגם החדש בנדיט 3 במידה 44, כשהמידה שלי היא לרוב 42.5. לכן, ממליץ בחום לרכוש את הנעל אך ורק לאחר מדידה בחנות.

בד הגפה נושם היטב

נוחות זה הדבר הראשון שחשתי בו. הנעל עוטפת את הרגל, ומחבקת אותה כך שאין שום תזוזה בזמן הריצה. בהונות הרגליים העטופות בבד גמיש, קיבלו מקום מרווח דיו כדי להרגיש בנוח, ובד בבד העיצוב מונע החלקה של כף הרגל. החלק של העקב נטול תפרים. מה שמייצר בריצה תחושה חלקה ומונע את החיכוך המוכר שמסתיים בשלפוחיות של תחילת מערכת יחסים עם נעל טרייה.

המשקל הנמוך (259 גרם) הפתיע אותי לטובה, ויצר תחושה קלילה, כמו כן הבד נושם היטב – כך בזמן הריצה הרגל לא מתחממת, ולאחר הריצה הבד מתייבש במהירות. עם זאת, בגשם הרגל נרטבה יותר מאשר בנעליים כמו הנעל הקודמת שלי, הטריומפ איזו 3 של סאקוני, שצלחה איתי יותר מ-1,500 ק"מ. אבל בהתחשב בתמורה – המחיר ראוי, לטעמי.

יציבה בריצת כביש

הסוליה יציבה מאוד ונותנת תחושה של ריצה זורמת על אספלט ועל מסלול רקורטן. הנוחות והביצועים דומים בריצה למרחקים קצרים וארוכים. החברה שאפה לייצר את הנעל מחומרים המתאוששים היטב לאחר ריצה ואפשר לסמן את הסעיף הזה כ"בוצע". הנעל עברה שבוע וחצי מלאי ריצות ובכל פעם הסוליה והריפוד התאוששו יפה. החיסרון שאני חשתי בבנדיט הוא ירידה באחיזת מסלול במצבי רטיבות. בריצה במסלול האספלט בפארק הירקון לאחר גשם קל, אבדן אחיזה קל היה מורגש. במרוץ הספארי במעבר ממשטח יבש לרטוב לאחר נקודות המים, התחושה חזרה. במצבי רטיבות בכביש או במשטח עם ציורים (מעבר חצייה, למשל) האחיזה ירדה. לא בטוח שכל רץ יוטרד מהסוגיה, אבל אני חשתי שלא בנוח.

בסקירות בעולם מדברים על חוסר בתמיכה בקשת כף הרגל, אך לא הרגשתי זאת, למרות שזו סוגיה שאני לרוב סובל ממנה. עם זאת, ממליץ לבדוק האם התמיכה מתאימה לכם בעת המדידה. למרות שיש לי נטייה לפתח פציעות או שלפוחיות ב-100 הק"מ הראשונים של נעל חדשה, הבנדיט 3 עברה כבר 120 ק"מ והתופעות הללו לא הופיעו. מבחינתי מדובר בסימן חשוב.

עיצוב מאופק

המעצבים של הבנדיט נמנעו מהנטייה הרווחת לצבעוניות יתר. מראה הנעל מתמקד ברוב הגרסאות בצבע אחד, עם אלמנט או שניים בצבע אחר (מנוגד או משולב). העיצוב המאופק והכמעט שמרני הזה, הוא בעל יתרון למי שרוצה להשתמש בנעל גם מחוץ למסלול. בניגוד לנעליים הצעקניות בשוק, הבנדיט 3 לא יעורר מחשבות אצל רצים אקראיים שיאמרו: "אז ממש חשוב לו שכולם יידעו שהוא רץ".

יותר: נוחות (עיצוב חובק, שיכוך איכותי, אין תפרים בעקב), ביצועים (אחיזת מסלול טובה בכביש והתאוששות החומר לאחר ריצה), עיצוב המאפשר להשתמש בה מחוץ למסלול ומחיר שפוי יחסית.

פחות: אחיזת מסלול פחות טובה בכביש רטוב

תמיכה: ניטרלית

סוליה: Charged Cushioning

עקב: מעוגל בהתאם למבנה האנטומי של הרגל

לשון: מחוברת לחלק העליון של הנעל

סוג הטכנולוגיה: Speed Form

דרופ: 8 מ"מ

משקל: 259 גרם

מחיר: נשים – 399 שקל; גברים 449 שקל

ניתן להשיג במידות לגברים: 41-47 לנשים במידות: 36-41.

ציון שוונג: 8.5 מתוך 10






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג