מבחן שוונג || נעלי ריצה של אדידס מדגם ULTRABOOST X

הבוחנת שלנו יצאה לריצת מבחן עם האולטרה בוסט X של אדידס המיועדות לנשים ובעלת הסוליה החיצונית של חברת קונטיננטל - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

הדור החדש של נעלי הריצה הפופולריות של אדידס הגיעו בדמות של ULTRABOOST X. נחשו מה? אדידס שוברים את השוק, מציבים רף חדש ולמעשה מטילים פצצה בכל השקה. השקת נעליים החדשות לנשים מדגם אולטרה בוסט איקס תוזמנה במיוחד לימים שלפני ואחרי מרתון סמסונג תל אביב. אחרי שהתנסיתי במספר ריצות עם הנעליים האלו, אסביר מה היתרון שלהן לנשים.

הסוליה מגיבה לשינויים במשטח הריצה

מבחני שוונג נוספים
נעלי ריצה של ברוקס מדגם גוסט 9
חולצת ריצה קלה מדגם Better than naked
נעלי קרוספיט של ריבוק מדגם נאנו 6

הנעליים יוצרו במיוחד לנשים על מנת להעניק לרצות חווית ריצה עוצמתית במיוחד. הבוסט החדשות עוצבו במיוחד בהתאמה לסגנון הריצה הנשי. לנעליים יש קשת הצפה שמחברת את הסוליה לגפה הסרוגה, שמתלבשת על הרגל כמו גרב ומתאימה את עצמה לכף הרגל במהרה כמו כפפה. כדוריות אנרגיה בתוך הסוליה, הפטנט הייחודי של דגמי BOOST ,ULTRABOOST ו-ULTRABOOST X, מסייעות לרגל לקבל החזר אנרגיה מקסימלי מרגע נחיתת כף הרגל על הקרקע. הרשת על גבי הסוליה גמישה במיוחד ומתאימה את עצמה לצעד ומספקת תמיכה מרבית במפגש הרגל בקרקע.

סוליה

נתחיל בזה שטכנולוגיית בוסט תספק לכן את ההחזר האנרגטי מהקרקע ובלימת זעזועים. הסוליה מגיבה לשינויים במשטח הריצה באופן אוטומטי, רכה ומוצקה, יציבה, חלקה ועדינה. ככל שתשקיעו יותר אנרגיה, תקבלו יותר בחזרה. הנחיתה רכה על אמצע סוליה, מקפיצה בשיא האנרגיה לעבר הצעד הבא. ראוי לציין שיש כאן גם רשת STRETCHWEB מתוחה על גבי הסוליה של חברת קונטיננטל (Contienental) ומאפשרת גמישות מקסימלית בסוליה, אחיזת הקרקע מעולה ומניעת החלקות על משטחים רטובים. מושלמת לריצה אנרגטית, יציבה ומהירה גם בתנאי גשם וקרקע רטובה.

סולית גומי של חברת קונטיננטל

מבחני שוונג נוספים
נעלי ריצה של ברוקס מדגם גוסט 9
חולצת ריצה קלה מדגם Better than naked
נעלי קרוספיט של ריבוק מדגם נאנו 6

גפה

הנעליים נבנו בטכנולוגיה של הקשת המרחפת, בהתאמה למבנה ייחודי של כף הרגל הנשית. ששונה מגברים בזמן הריצה בגלל גמישות הרצועות הגבוהה יותר של כף הרגל וזווית הגדלה של הקשת כף הרגל. זו הסיבה שהקשת המרחפת המחברת את הסוליה בין קדמת הרגל לבין העקב מאפשרת תנועה דינמית, חופשית וטבעית למבנה של כף הרגל הנשית לצד יציבות ותמיכה מרביים. הגפה של הנעל סרוגה בטכנולוגיה Primeknit ללא תפרים, עוטפת את הרגל ברכות בצורה נעימה. אל תתנו לרכות הסריגה להטעות אתכם. המעטפת הסרוגה ושלד תמיכה מינימליסטי מספקים יציבות, התאמה דינמית ואישית למבנה של כף הרגל, נוחות וקלילות. תחושת האוורור ורעננות בתוך הנעל שתקבלו זה בדיוק מה שצריך בקיץ הישראלי החם והלח. לסיכום, אחרי שתרגישו את המגע של הגפה הסרוגה תודו שמדובר בגרב מחבקת ונעימה.

ריצה

כשיצאתי למבחן ריצה בפארק, חוויתי ריצה קלילה, כשהנחיתה הרכה והיציבה על הקרקע מגלגלת אותי לקראת הצעד הבא. משקל הנוצה של הנעליים מאפשר לרוץ קילומטרים במהירות בלי שהרגשתי עייפות. מה שהיה לי נוח במיוחד היתה התחושה של גפת הגרב הסרוגה על הרגל, צמודה ועוטפת כמו כפפה, ומצד שני – מספקת דינמיות וחופש תנועה.

לגבי הנראות של הנעליים מדובר בצבעים אופנתיים לקיץ – כתום בשילוב עם שחור ושרוכים תואמים. בינינו, קרוב לוודאי לא תרצנה להוריד אותן גם אחרי הריצה ובצדק. אחרי אימון הריצה למשל, הנעליים ממשיכות איתי גם לאימון בסטודיו או לספורטק ומתפקדות מעולה גם במהלך ביצוע של תרגילי חיזוק.

מתאימה את עצמה לכף הרגל הנשית

לסיכום, הנעליים משלבות את כל הטוב שתוכלו לבקש מנעלי הריצה שלכן: סוליה איכותית ומקפיצה, נחיתה רכה ותמיכה מרבית, הרגשת הכפפה וקלילות של נוצה על הרגל, ריצה בטוחה ואנרגטית למרחקים, סטייל ושיק. הנעל שתרצו להמשיך ללכת איתה גם אחרי שתסיימו את הריצה.

רכות בקדמת הנעל: רך ותומך, עוטף את הרגל כמו כפפה

רכות בעקב: רך, יציב ותומך, עם שיכוך זעזועים מרבי

קשיחות: נעליים רכות, עוטפות וגמישות, מתאימות את עצמן לכף הרגל הנשית

דרופ: 10 מ"מ

משקל: 234 ג' למידה 5.5 UK

יציבות: מרבית

מידות: 36-41

מחיר: 850

ציון שוונג: 9 





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג