מבחן שוונג || נעלי ריצה של אדידס מדגם Pure Boost

הבוחן שלנו יצא לבדוק את הדגם החדש של אדידס שיצאו לשוק ופגש נעל עם שיכוך כמעט מלא לכף הרגל - כל התוצאות כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

ריצת המבחן: הנעל נבדקה ונבחנה למרחק 160 ק"מ (מינימום הדרישה למבחן בשוונג עומד על 50 ק"מ).

אפילוג שמתחיל בגילוי נאות. מאז השיקה אדידס לראשונה את טכנולוגיית הבוסט (Boost) החדשנית שלה, לפני 4 שנים בדיוק, זכיתי לרוץ עם לפחות 4 דגמים שונים של הנעל, מה שהפך אותי ל-Boost addicted, ואף על פי שבתקופה זאת התנסו רגליי גם במותגים נוספים, עדיין אני חש בכל פעם התרגשות קלה כשכף רגלי נעטפת בדגם הבוסט החדש. וכך היה גם בפברואר האחרון, עת נקראתי לבחון את נעל הפיור בוסט (Pure Boost) החדשה של אדידס. מאחר ולא התאמנתי למרתון תל אביב האחרון עם האולטרה בוסט שברשותי מטעמי בלאי של הסוליה, אחרי שגמאתי קילומטרים רבים בשנה האחרונה, שמחתי לבחון את הפיור בוסט בתקופה הקצרה שנותרה לי עד המרתון ובמרתון עצמו כמובן.

גפה ארוגה הכוללת בד גמיש המתאים עצמו לתנועת כף הרגל

נערות אדידס החינניות בחנות שבקניון איילון, המליצו לי לא לרוץ את המרחק הארוך עם הפיור בוסט, אלא עם האולטרה בוסט: "זאת לא הנעל שמתאימה לריצת מרתון, היא יותר מתאימה לריצות אורבניות קצרות עד 10 ק"מ", כך אמרה המוכרת, אך אני החלטתי לעמוד במשימה שהוטלה עליי ולבחון את הפיור וזאת למרות האזהרה המכוננת. תוצאת המרתון שלי שמורה במערכת ועל אף שהיא היתה נמוכה (אטית) בכ-30 דק' מהתוצאה של שנה שעברה, אינני מאשים בכך כמובן את הנעל אלא את עצמי בלבד.

נתחיל מהמראה. דגם הפיור החדש, כולל 3 דגמים בצבעים שונים, בורדו (מהמם), אפור-שחור ושחור-לבן, עשויים גפה ארוגה הכוללת בד גמיש המתאים עצמו לתנועת כף הרגל. ובכן, אין ספק כי הגפה הארוגה היא הטרנד החזק של רוב נעלי הריצה המובילות בשנים האחרונות וגמישות הבד אכן מורגשת בכף הרגל בעת הריצה ומעניקה נוחות ונעימות מרבית, אך לחובתה של הפיור בוסט יש לומר כי הגמישות אינה מקסימלית כמו זאת של ה-Ultra Boost, אחותה הגדולה יותר של הפיור. המראה של הבד הארוג, בצבעים הנעימים של הנעל (במיוחד הבורדו), ללא ספק נותנים לפיור בוסט מראה עדכני ואפנתי מה שיגרום לי וודאי לנעול את הנעל גם מחוץ למסלולי הריצה.

מראה עדכני ואפנתי

סוליית ה-BOOST, המורכבת מאלפי כמוסות אנרגיה קטנות (אותו קצף PTU מנופח), זכתה להרחבה ניכרת בפיור בוסט החדשה, כף הרגל ממש צפה על הסוליה הרחבה מאד, מה שהופך את הריצה לנעימה וקלילה ונתן שיכוך כמעט מלא לכף הרגל לאורך הקילומטרים הרבים אותם גמאתי. בהחלט ניכר כי הבוסט היא טכנולוגיה מובילה ותוביל את קו נעלי הריצה של אדידס עוד שנים רבות קדימה.

לשונית הנעל, זכתה אף היא לרענון חביב והיא מכילה מבנה חדש ולא ממש ברור של שלושה כפלים, מה שלטענת אדידס אמור לשפר את התמיכה ברגל ולהגדיל את ה"זרימה" של הנעל כולה. אני לא מצאתי את הלשון החדשה כחידוש מהפכני, אפילו קצת העיק בהתחלה, אבל די מהר מצאתי כי אין בכך פגיעה ואולי אפילו תוספת מבורכת.

סוליית ה-BOOST, המורכבת מאלפי כמוסות אנרגיה קטנות

עוד תוספת, שלא ממש ברור לי מה תפקידה, היא מאין 2 כנפי פלסטיק בצידי העקב של הנעל, מה שיכול להיות גם כהכנה לרמקולים בעתיד או מאוורר קטן. כנראה שהמטרה היא יותר עיצובית מה שמביא אותי למסקנה כי הפיור בוסט פונה לקהל הרצים שמחפשים איכות סבירה פלוס מראה מרהיב, מלהיב ומושך עין שיאפשר לנעול את הפיור בוסט גם כנעלי קז'ואל לעבודה, ליציאה וליומיום בכלל.

משטח נחיתה גמיש ונוח

יותר: סוליית הפיור בוסט רחבה מאד, מה שמעניק לכף הרגל משטח נחיתה גמיש ונוח עם החזר אנרגיה מקסימלי. לוק מהמם ומראה מושך עיניים בעיקר בזירה שמחוץ למסלולי הריצה

פחות: לשונית הנעל המשולשת ותוספות הפלסטיק בצידי הנעל

רכות בקדמת הנעל: טובה מאוד

רכות בעקב: מצוינת

קשיחות: הנעליים רכות וגמישות

משקל: 345 גרם לנעל מידה 46

יציבות: יציבות טובה בשטחים קשיחים כמו כבישים ומדרכות

מידות: 41-48

דרופ: 9 מ"מ

מחיר: 650 שקל

ציון שוונג: 9 מתוך 10





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג