מבחן שוונג || טראומיל ג'ל תכשיר הומאופתי לעוסקים בספורט

הבוחנת שלנו יצאה לבחון את התכשיר ההומאופתי טראומיל במרקם ג'ל המותאם במיוחד לעוסקים בספורט - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מבחן שוונג טראומיל ג'ל
טראומיל ג'ל מבחן שוונג

לאורך כל שנותיי בתחום הריצה, התגאיתי (אם כי גם הופתעתי) בכך שמעולם לא סבלתי מפציעה רצינית, אבל לא לעולם חוסן. גם אני נפלתי ולפני מספר חודשים, במהלך אימונים למרתון טבריה נפצעתי עד כדי הפסקת אימונים ארוכה. רק לאחרונה חזרתי לרוץ באופן הדרגתי וזהיר. אך לא נטול כאבים לחלוטין. ואני- כמו כל המכורים, ממשיכה באימונים כל עוד הכאב קל יחסית ומאפשר לצאת לריצה.

טראומיל ג'ל מבחן שוונג

שאריות הפציעה עדיין מורגשות בכל פעם שאני "דוחפת" חזק באימונים. טראומיל ג'ל

חזרתי לרוץ כ-50-60 ק"מ בשבוע והאתגר הבא הוא לסיים בכבוד את חצי מרתון סמסונג ת"א, בתקווה שהפציעה לא תחזור. כשבועיים לפני התחרות, בעיתוי מושלם מבחינתי, נתבקשתי לבדוק למבחן שוונג את טראומיל ג'ל. כאמור, זו תהיה התחרות הראשונה שאשתתף בה בתום תקופה ארוכה של פציעה ושאריות הפציעה עדיין מורגשות בכל פעם שאני "דוחפת" חזק באימונים, ולכן הקפדתי להשתמש בג'ל מיד בסיום האימונים ופעם נוספת בערב לפני השינה.

מרקם ותחושה: אחד היתרונות הגדולים של הג'ל בעיני הנו שהוא נטול ריח כמעט לחלוטין, אינו משאיר תחושה דביקה ונספג היטב בעור כך שמיד לאחר המריחה ניתן להתלבש מבלי שהג'ל ימרח על הבגדים. כמו כן, נדרשת רק כמות קטנה של ג'ל כדי לעסות אזור גדול יחסית וגם לאחר עיסוי של מספר דקות לא נוצרת תחושת יובש על העור.

השפורפרת מכילה 50 גרם ויש תחושה שלמרות השימוש הרב, היא פשוט לא נגמרת. בהחלט יכולה להספיק לי לתקופה ארוכה. התחושה היא קרירה ונעימה במיוחד לאחר אימון אבל לא מקררת מדי. בניגוד למוצרים אחרים שהתנסתי בהם, אין לו תחושה "שורפת".

שימושים נוספים : שמחתי לקרוא שהג'ל מיוצר מחומרים טבעיים וההתוויה שלו היא הומאופתית ועל כן גם לא היססתי להשתמש בו להקלה על מכה כחולה ברגל של ביתי בת ה-8 – כן, יש עוד ספורטאיות במשפחה.

אפקטיביות: על אף האינטנסיביות של האימונים במהלך השבוע, לא היתה החמרה בכאבים ואפילו הרגשתי הקלה מקומית. אני מניחה שאם היה מדובר בפציעה משמעותית יותר, או לצורך העניין אם הייתי מקבלת את הג'ל מיד אחרי שנפצעתי בתקופה שבה הכאבים היו חזקים מאד, לא הייתי מגיעה להחלמה רק בזכות השימוש בו.

ועם זאת, בעקבות השימוש בו אני בהחלט מאמינה שהוא מתאים להקלה על כאבים מסויימים ועל מצב של דלקת קלה.
ובכל מקרה הוא נעים מאד לצורך עיסוי שרירים כואבים.

מבחינתי, טראומיל ג'ל עמד במבחן וסיפק את התוצאה הרצויה ואני מקווה שיחד "נעוף" אל עבר קו הסיום ביום שישי נטולי כאבים ופציעות. וכל עוד אני ממשיכה לרוץ, הוא יהפוך להיות פריט קבוע אצלי בארון יחד עם בגדי הריצה ושעון הדופק

יתרונות: בעל ספיגה מהירה, אפקט ג'ל קריר ומרענן, לא משאיר סימני מריחה, ללא ריח

מטרה: עוזר להקלה בתהליכים דלקתיים המלווים בכאב באיברים ורקמות שונים

מכיל: 50 ג'

מחיר לצרכן: 72.40 שקל

ציון: 8.5 מתוך10


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג