מבחן שוונג | חזיית ספורט Ultimate Run Bra של Shock Absorber

מבחן שוונג לחזיית ספורט מסוג Ultimate Run Bra של חברת Shock Absorber הבריטית. הבוחנת שלנו יצאה לכמה ריצות - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מבחן שוונג לחזיית ספורט מסוג Ultimate Run Bra של חברת Shock Absorber הבריטית. הבוחנת שלנו יצאה לכמה ריצות – כל התוצאות לפניכם

מאת:תמר ברניס

כמעט לכל אישה החיפוש אחר חזייה נוחה, טובה ויפה הוא נושא חשוב ולפעמים גם מתיש ויקר מאוד, אך הצורך באיתור חזיית ספורט נכונה חשוב עוד יותר לספורטאיות, בפרט לאלו עם חזה גדול. נשים שהתברכו בחזה שופע (מבחינתי זה נחשב מידה C ומעלה) נאלצות, בלבוש יום יומי, לשלם יותר עבור חזייה עם תמיכה טובה ללא התפשרות על האסתטיקה, ולכן הצורך בלמצוא חזייה התומכת בצורה מספקת לפעילות אקטיבית ושהיא גם אסתטית למראה, אינו תהליך פשוט למי שלא מכירה את השוק. פשוט צריך לדעת היכן לחפש…



המבחן
אני עוסקת בספורט אירובי כבר למעלה מ-15 שנה ו"זכיתי" לבדוק סוגי חזיות ספורט שונות ומגוונות. אני תמיד שמחה לקבל לידי חזייה חדשה למבחן, בתקווה שהיא תהיה המושלמת. וכן, יצא לי לבחון לא מעט מספר חזיות מצוינות, חלקן לא רק שתמכו היטב אלא גם היו יפות למראה, אך אני תמיד מופתעת ושמחה לגלות שיש משהו עוד יותר טוב מעבר לפינה.

קיבלתי לידי את חזיית ה-Ultimate Run Bra של חברת Shock Absorber הבריטית עבור מבחן. חברה זו מתמחה בחזיות ספורט מקצועיות משנת 1995. כבר מהשקת חזיית הספורט הראשונה שלה, החברה פועלת לפתח חזיות המותאמות לפעילות ספורטיבית בהתבסס על ניסויים מדעיים הנערכים באוניברסיטת PORTSMOUTH בבריטניה הבודקים את דינמיקת התנועה של חזה בזמן פעילות ספורטיבית. יש מגוון חזיות המותאמות לסוגי ספורט שונים כגון ריצה, טניס, משחקי כדור ועוד, וכל חזייה עברה את מרב המבחנים כדי לבדוק את ההתאמה לסוג הספורט הספציפי. 

החזייה על הקולב אינה מרשימה במיוחד ולא נראית שונה מחזיות רבות אחרות. למעשה, כשנגעתי בה חשבתי שלא תתאים למזג האוויר הישראלי החם מכיוון שהבד עבה, אין בו חורים לאוורור ונראה כי אינו גמיש במיוחד.

גם כשמדדתי לא התרשמתי במיוחד בהתחלה. במדידה הראשונה של חזייה במידה הרגילה שלי, מצאתי שנותר מעט בד מיותר בשכבה העליונה של החזייה (השכבה החיצונית שמעל הבטנה). הנחתי שזה קשור למבנה החזה שלי ונאלצתי לשחק עם מספר מידות שונות עד שמצאתי את השילוב הנכון בין מידת ה"קאפ" וההיקף. 

לכל "קאפ" יש אזור מוגדר משלו, כך שזה לא נחשב מבחינתי גוזיה אלא חזייה לכל דבר. התפרים על שכבת הבד החיצונית שטוחים לגמרי ויש גם פסים מחזירי אור שהם גם שטוחים, כך שאין בליטות בחולצה שמעל. פס ההיקף התומך את החזה למטה הוא רחב יחסית ואינו מתקפל כלל אלא יושב בצורה הדוקה אך לא חונקת על הגוף (צריך לשים לב לקחת את ההיקף הנכון!). 



לחזייה שני סוגרים מאחור – אחד באזור העליון של השכמות, השני סוגר זהה לזה שבחזיות רגילות, הממוקם באמצע הגב. כדי ללבוש את החזייה, סגרתי מראש את שני הסוגרים והעברתי מעל הראש כמו גוזיה רגילה. הופתעתי לטובה לגלות כי להוריד את החזייה זו המשימה הפשוטה בעולם – צריך רק לשלוח שתי ידיים אחרונית ולפתוח את הסוגר הרגיל של החזייה (ממש כמו כל חזיה פשוטה). זה משחרר מיידית את התמיכה ובקלות ניתן למשוך את החזייה מעל הראש מבלי להילחם בה כמו שור זועם. 

רצועות הכתפיים מתכווננות באופן מדוד בעזרת שלבים, כך שניתן באופן מבוקר לוודא ששתי הרצועות שוות באורך וכן אפשר בקלות לשנות את האורך ולהתאים מיידית ובקלות לנוחות. לקח לי שניים שלושה נסיונות לגלות את האורך האופטימלי עבורי ומאז לא נגעתי בזה ואני לא מרגישה את הכתפיות כלל בזמן האימון. זה מבחינתי שדרוג עצום מחזיות אחרות שיש לי, מכיוון שרצועות מתכווננות לרוב לא מאוזנות באורכן ב-100% וגם יש נטייה לאורך להשתנות לבד במשך הזמן. 

הריצה עם החזייה היא בהחלט תענוג. היא מחזיקה את החזה באופן המשווה מראה קטן יותר ואסוף אך לא משטח את החזה באופן לא מחמיא. כמו כן, אין אזורים בהם החזה "נשפך" החוצה (כמו באזור בית השחי כפי שקורה לי בחלק מחזיות הספורט האחרות שלי). 

בזמן הריצה, החזה קופץ אך לא במידה שאינה נוחה או חסרת שליטה. יש תנועה מבוקרת והיא מרגישה חלק מהגוף ולא כמשקולת המעיקה בזמן האימון. אני מסיימת את הריצה תמיד עם תחושה טובה באזור החזה, ללא שפשפות וללא סימני לחץ. ולמרות שהבד עבה מדי לטעמי, הוא מנדף את הזיעה היטב ואין רטיבות מיותרת באזור החזה לאחר הפעילות המאומצת. 

לסיכום: חזייה זו היא מהטובות שבדקתי ואני בהחלט ממליצה לנשים העוסקות בספורט, ובפרט אלו עם חזה שופע, לנסות אחת ממגוון החזיות של החברה ולראות אם הן מתאימות גם לה. 
היכן ניתן להשיג: חברת YADORO Management Ltd הינה היבואנית הבלעדית בארץ.
ציון: 9 מתוך 10

10.6.2014

 


תמר ברניס
תמר ברניס – מורת דרך המשלבת את אהבת הארץ והטבע עם רכיבה וריצה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג