מבחן שוונג || אוזניות ריצה וספורט של Jaybird

הבוחן שלנו לקח למבחן את אוזניות הריצה והספורט של חברת ג'יברד מדגם פרידום ויצא איתן לעשרות קילומטרים של ריצה - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

וידוי אישי. שנים רבות עברו מאז יצאתי לפעילות גופנית עם אוזניות. לא אהבתי בעבר את החוטים המסורבלים, הבלאי היה גבוה מאוד ובעיקר אני תמיד אוהב להקשיב לפעימות הלב, לרחשי הסביבה ובעיקר לחבריי היקרים באימון. לאור כל זאת היה קל להרשים אותי עם מוצר ממותג באופן מקצועי.

מארז מוקפד עם חלפים וחוברת הדרכה בעברית

מבחני שוונג נוספים
נעלי ריצה של ברוקס מדגם גוסט 9
חולצת ריצה קלה מדגם Better than naked
נעלי קרוספיט של ריבוק מדגם נאנו 6

חווית משתמש

כבר בשלב פתיחת האריזה של אוזניות הבלוטות' מדגם פרידום (Freedom) של המותג ג'יברד (Jaybird) המוכר לחובבי הספורט בעולם, הבנתי כי מדובר במוצר המשדר יוקרה. אריזה מוקפדת מאוד עם המון חלפים וחוברת הדרכה בעברית לא משאירים מקום לספק כי מדובר במוצר איכותי במיוחד.

המוצר המתכתי ברובו עם הסטייל העיצובי הגבוה (באופן אישי ניסיתי את הדגם הלבן-זהב) הפתיע אותי בעיקר בדבר אחד – משקלו הנמוך במיוחד. לאחר בדיקת המפרט גיליתי כי משקלן של האוזניות נמוך במעט מ-14 גרם. הטענתי את הסוללה, שמתי את האוזניות כך שיתאימו בדיוק עבורי ויצאתי לפארק חמוש באפליקציית Mysound (מתאימה לאנדרואיד ואייפון).

מבחן על דופק גבוה

וידוי נוסף. אני לא אחד שתראו אותו רץ בפארק עם טלפון נייד אבל כנראה אני לא הרץ המצוי. הרוב המוחלט של רצי הפארקים באשר הם, ירוצו עם המכשיר הנייד ממגוון רחב של סיבות – אפליקציות ריצה, שימוש במצלמה, קבלת שיחה חשובה מהבייביסיטר ועוד סיבות כהנה וכהנה.

ערכה מגוונת עם אביזרים ייעודיים

ההפעלה של המכשיר פשוטה מאוד וידידותית. לחיצה של 4 שניות על הכפתור במרכז השליטה הממוקם ממש בסמוך לאוזן שמאל ואני בעולם של ביטים וסאונד. ייאמר שמיד עם הפעלת המכשיר אני מקבל עדכון מדויק על מידת טעינת הסוללה.

אפליקציית Mysound של ג'יברד לא רק שמאפשרת למשתמש לקבוע את הגדרות הסאונד הרצויות לו, אלא גם מאפשרת לבחור מגוון רחב ואיכותי של פלייליסט לכל סוג אימון. אהבתי. אפילו מאוד. אם כי באופן אישי אני מעדיף להיות בבית, עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים – אפליקציית המוזיקה הכי ישראלית של 99FM.

מיד נתפסתי על הסאונד החלק והמושלם של האוזניות הקלות במיוחד הללו. לרגע אחד (ולא יותר) הרגשתי כוכב נולד או הכוכב הבא וממש התחלתי לשיר. עכשיו יוצאים לדרך. זכרתי היטב איך בעבר החוטים הפריעו לי והאוזניות כל הזמן נפלו מהאוזן. אז זהו. שלא. נוחות מרבית באוזן ללא חוטים העניקו לי תחושה נפלאה וממש הרגשתי מנותק מהסביבה (ציינתי בתחילה כי אני באופן אישי לא הטיפוס הזה אבל הרוב כנראה כן בסוף יום עבודה או מוקדם בבוקר לאחר כוס הקפה).

ניוד קל בין ריצה-מוזיקה-מענה טלפוני

תפעול

מרכז השליטה ליד האוזן מעניק חוויה גדולה ונוחות מרבית. על מנת לענות לטלפון מטריד, כל שעליי היה הוא ללחוץ על הכפתור המרכזי. חוויות סאונד מושלמת וסינון רעשים מצוין אפשרו שיחה קצרה ועניינית ללא הפרעות (אני באימון כרגע. לא זמן מתאים. אנא צור קשר מחר). מיד עם סיום השיחה חזרתי לאותה הנקודה בדיוק בפלייליסט שלי.

סוללה

אורך חיי הסוללה של אוזניות אלה מגיע ל-4 שעות של שמע כאשר ישנה סוללה נוספת נטענת המאפשרת עוד 4 שעות של עולם מוזיקה. לרצי ה-Sub 4 במרתון האוזניות יספיקו בהחלט. ייאמר שיאן פרדנו, אלוף העולם ושיאן העולם למרחק איש ברזל יאלץ לקחת איתו גם את הסוללה הנטענת ולחצות את קו הסיום עם השיר האהוב עליו (7:35 שעות היה בדרכים).

יותר: קל משקל ובעל אורך חיי סוללה ארוך

פחות: אופן הטענת הסוללה היא המחבר הייחודי שלה (לא USB רגיל) ולכן בנסיעות עלינו לקחת אותו אתנו בכדי להטעין את האוזניות.

סוללה: 4 שעות

מחיר: 850 שקל (לא לכל כיס)

ציון שוונג: 9





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג