מבחן מוצר – נעלי ניו באלאנס W870

כשהייתי בת 15 אבא שלי לקח אותי לקנות נעלי ריצה לראשונה בחיי. נכנסנו לחנות וישר אמר "אני מחפש ניו-באלאנס לבת שלי". מאז המותג ניו-באלאנס נחשב בעיני מותג "על", כי הרי אבא יודע הכי טוב מכולם...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כשהייתי בת 15 אבא שלי לקח אותי לקנות נעלי ריצה לראשונה בחיי. נכנסנו לחנות וישר אמר "אני מחפש ניו-באלאנס לבת שלי". מאז המותג ניו-באלאנס נחשב בעיני מותג "על", כי הרי אבא יודע הכי טוב מכולם…

מאת:תמר ברניס



אבל מאז גיל 15 הספקתי להחליף מותגי נעלי ריצה כמו גרביים. הסיבה העיקרית – החיפוש אחר הנעל שלא תכאיב לי. יש לי קשת גבוהה ועל כן אני צריכה נעל ריצה עם תמיכה. נעלי ריצה עם תמיכה לא חסר בשוק, אך בכל זאת מצאתי שמעט נעליים באמת היו לי נוחות וטובות. ניסתי הכל, לפעמים שמחתי בבחירה אבל בכל זאת הייתה לי נטייה להמשיך ולנסות את המותג הבא, בתקווה שאולי הם יהיו קצת יותר סלחניות לרגליי העדינות..אך אני גם מודה – אהבתי להחליף מותגים סתם בגלל העיצוב החדשני והמדליק של חברה אחרת.



לאחרונה זכיתי לבדוק את NB כמוצר מבחן. הרמתי אותן והופתעתי מאוד מהמשקל הקל של הנעל. נעלתי אותן וישר הרגשתי נוחות מלטפת סביב כף רגלי, ויציבות סביב הקרסול. כמובן שמה שנוח לי בהליכה אינו סימן לבאות ולכן חיכיתי לריצה הראשונה איתן.

למען אמינות הבדיקה, החלטתי לרוץ איתן בכל תוואי שטח בו אני נוטה לרוץ בו עם זוגות הנעליים האחרות שלי (למרות שהן כולן, כולל זוג זה, מיועדות לאספלט). למרות שהנעל מעט רכה מידי לטעמי, הריצה הראשונה באספלט הייתה נעימה מאוד. הנעל תומכת בקשת וישנו ומרווח טוב באצבעות. ציפיתי לכאבי התרגלות לנעל (רגישות בברכים / קרסוליים ולפעמים גם באגן, דבר שקרה לי בעבר כשנעלתי נעל ריצה חדשה), אך לא הפעם.

הריצה השניה, בדרך עפר הדוקה ושטוחה יחסית, הנעל החזיקה את הקרסול יציב והייתה תחושה טובה במגע עם משטח הריצה. הבעיה היחידה, סיימתי את הריצה עם שלפוחית מים לא נעימה בעליל. בריצות נוספות לאחר מכן (בכביש ובדרך עפר הדוקה), לאחר החלמה מלאה של השלפוחית, עדיין הורגשה רגישות מסויימת באותו האיזור, אך לא התפתחה שלפוחית נוספת. ייתכן שפשוט צריך עוד כמה ריצות טובות כדי להתאים את הנעל בדיוק לכף הרגל שלי.



מסקנותי הם:
נעל מצויינת לכביש ולדרך עפר הדוקה אבל לדעתי אינה מתאימה לכל כף רגל עם קשת גבוהה אשר צריכה תמיכה.

אל תקנו: אם ידוע לכם מראש שיהיה לכם קושי בהתאמת צבע הנעליים לבגדי הריצה (כמו שגיליתי הבוקר כשצעקו לי שאסור לי לצאת מהבית כי נעלתי את הנעליים הורודות עם גופייה אדומה ומכנס שחור).

מפי החברה:
המילה האחרונה בנעלי הריצה התומכות. נעל קלת משקל המספקת תמיכה קלה לקריסת כף רגל פנימית (פרונציה). בדגם חדשני ומהפכני.

מפרט טכני:
טכנולוגיה:
Abzorb – בלימת זעזועים מוגברת לעקב ולאזור הקדמי של הרגל
NDURANCE – תרכובת גומי עמידה במיוחד לשימוש באיזור רפידת העקב. לעמידות מירבית בפני שחיקה.

משקל:

238 גרם

מידות ורוחבים
US D: 6-10
EURO D: 36.5-41.5

הנעל מגיעה במגוון שילובי צבעים אופנתיים: אפור/תכלת/צהוב, טורקיז/כתום ו-ורוד זרחני

מחיר לצרכן: 759 שקלים.
להשיג: ברשתות הספורט ובחנויות המובחרות
ציון: 4 מתוך 5


23.9.2012



תמר ברניסתמר ברניס
רכזת פרוייקטים ועורכת משנה באתר שוונג.
[email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג