מבחן מוצר: נוזל הכביסה החכם של אלמה וין

קיבלתי בקבוק של אלמה וין (Almawin) - נוזל לכביסת בגדי ספורט. לא הייתה לי ברירה, על מנת לייצר בגדי ספורט מלוכלכים יצאתי לרכיבה על אופניים ולאחר מכן להליכה מאומצת כי אם אנסה לרוץ, בכושרי הנוכחי, זו תהיה התעללות גופנית קיצונית. אבל התכנסנו כאן לספר על ניקיון ולא על קריסת מערכות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קיבלתי בקבוק של אלמה וין (Almawin) – נוזל לכביסת בגדי ספורט. לא הייתה לי ברירה, על מנת לייצר בגדי ספורט מלוכלכים יצאתי לרכיבה על אופניים ולאחר מכן להליכה מאומצת כי אם אנסה לרוץ, בכושרי הנוכחי, זו תהיה התעללות גופנית קיצונית. אבל התכנסנו כאן לספר על ניקיון ולא על קריסת מערכות

מאת:יאיר בן עמי


בדיוק 90 שנים לאחר הופעת הגברת הלבנה שייצר הקריקטוריסט הברלינאי המפורסם קורט הילגנסטדט עבור חברת פרסיל, בעידן הטלפונים החכמים כנראה מתבקש שיהיה גם נוזל כביסה חכם. כזה שלא סתם מנקה את הבגדים אלא מדבר עם הבדים, מפריד את הסיבים והכי חשוב שומר עליהם כפי שהם, מנדפים.

כדי ללכלך את הבגדים, אלו שהעמידו את אבקת אלמה וין במבחן, יצאתי להליכה יום לאחר גשמי זעף. כשביצעתי וידוא מלא כי הוכחות, בצורת דגימות קרקע מכל הסוגים, נדבקו היטב לבגדים הרגשתי חיבור לימי הילדות בהם שלולית הייתה הזמנה ולא אזהרה. טרם היציאה להליכה הייתה החולצה לבנה כשמלת כלה.

בגדי האופניים שנבחרו לאתגר הלכלוך היו גם הם לבנים, כמעט לחלוטין, אבל רק לפני היציאה את פתח הבית. עם סיום הרכיבה כתמים רבים היו כעדות לנתזי צמיגים, בצידי המכנסיים נראו היטב ההוכחות כי האופניים לא עברו ניקיון הולם חודשים מספר וסביב רוכסן החולצה נראו היטב טביעות אצבעות שלא היו מעסיקות מעבדה לזיהוי פלילי מעבר לשניות ספורות.

לאחר סיום שלב לכלוך הבגדים, כראוי להעמדת נוזל כביסה במבחן והוספת בגד ים מסריח מירכתי תיק נשכח, נתתי לאמא שלי לכבס את הבגדים. בשלב זה חזרתי לימי הילדות, השלוליות ומיד עוד הסברים.

עכשיו אני צריך להסביר לכם למה כל הפעולות האלו יירשמו בצד החיובי, של מעשים טובים. לאחרונה איני מרבה בפעילות ספורטיבית משלל סיבות, אותן אפשר לכנות כתירוצים עלובים או עצלנות גרידא. עצם העובדה שמוצר נלווה גורם לי לשרוף כמה קלוריות חייב לזכות אותי לפחות בסמיילי אחד. העובדה שהענקתי לאמא שלי את האפשרות לאתגר ניקיון תוסבר בפסקאות הבאות, אבל זהו לפחות עוד סמיילי.

מצטער על החזרה לנוסטלגיה אבל היא הכרחית במקרה זה- בילדותי מאוד אהבתי לבקר במכבסה של הקיבוץ. זה לא שסבלתי ממשיכת יתר לאבקות כביסה או רעש המכונות הענקיות. מה שחיפשתי שם זה את אמא שלי שהייתה מנהלת המכבסה בקיבוץ תקופה ארוכה. תוסיפו לזה עוד שתי עובדות חשובות. הראשונה היא חיבתה הקיצונית של אמא שלי לניקיון והשנייה היא הניסיון והמומחיות שהיא צברה ביותר מעשור של אחריות לניקיון הבגדים של חברי הקיבוץ.

הסברתי לאמא שלי כי לבגדי ספורט צריך להעניק ניקיון אחר מבגדי הפלאחים או עובדי הדיר והמטבח, בתגובה זכיתי למבט של "את אמא שלך לא תלמד על ניקיון". ביצעתי נסיגה, לטובת המתנה לחוות הדעת, כשברקע נשמעו הוראות שמירה על ניקיון.
לפני שנחזור לחוות הדעת של המומחית לניקיון הנה כמה עובדות על נוזל הכביסה של אלמאווין (Almawin).

הנוזל מתאים לכביסה במכונה או ביד- כל ספורטאי יודע כי יש לכך חשיבות
אלמאווין מגן על מבנה הממברנה של הבד. ממברנה זה קרום ובזה כנראה נסיים את שיעורי העברית להיום.
הנוזל מסיר ביעילות ריחות גוף וזיעה- בואו נודה על האמת, כל נוזל כביסה איכותי עושה את זה, אבל הנוזל של Almawin עושה את זה בעדינות ובכל הקשור לבגדי הספורט המתקדמים. יש לזה חשיבות הדומה לקבלת זריקה מאחות אפאטית לעומת זריקה מאחות סימפטית.
הנוזל נבדק ומומלץ דרמטולוגית וזה אומר שעל פי תורת העור (יש דבר כזה) הוא מאוד ידידותי לספורטאים באשר הם.

עכשיו אנו יכולים לחזור לחוות דעתה של אמא ניקיון. יום לאחר הכביסה העזתי לשאול לחוות דעתה. הציון שהיא נתנה לנוזל היה טוב מאוד. עכשיו אני חייב להסביר מה זה טוב, בהקשר ניקיון, עבור אמא שלי. תחשבו על ארתור רובינשטיין אומר לכם כי הפלאתם לנגן את הסונטה מספר 16 בסי מזור של מוצרט, שמסי מחמיא לכם על מסירת עומק בזכותה הוא הבקיע שער, את יסיין בולט לוחץ לכם את היד לאחר ראש בראש על 100 מטרים או שאלברטו קונטאדור מברך אתכם לאחר שהקדמתם אותו בדרך אל פסגת האלפ' דואז…חושבים שאני מגזים? נסו להציע לאמא שלי לשטוף כלים בבית שלה ואז זכרו כי אחרי הטוב היא הוסיפה מאוד.

מחיר- לבקבוק של 750 מ"ל (כעשרים סבבי מכונת כביסה) – 45 שקלים
ניתן להשיג דרך שוונג שופ- כאן

21.11.2012


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג