מבחן מוצר: משקפי Pro Gear

משקפי Pro Gear הם מוצר איכותי שמציע פיתרון יעיל, זול ונוח ביותר לרבבות אנשים הסובלים מראייה לקויה ועוסקים בפעילות ספורטיבית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

משקפי Pro Gear הם מוצר איכותי שמציע פיתרון יעיל, זול ונוח ביותר לרבבות אנשים הסובלים מראייה לקויה ועוסקים בפעילות ספורטיבית

מאת:תמר ברניס


לגילי בושרי, אופטומטריסט מומחה, יש קליניקה פרטית בתל אביב. בושרי עוסק בספורט ומרכיב משקפיים עם מספר גבוה. עד שאיתר את משקפי Pro Gear, הוא נאלץ לרוץ עם משקפי ראייה רגילים מכיוון ש"קליפ-און" אינו פיתרון רלוונטי לאנשים עם מספר גבוה (העדשה עבה מדי ולכן לא נוחה). בושרי מספר שהוא נמנע מלהשתמש במשקפי ספורט של חברות אחרות לאור המחיר הגבוה של הכנת עדשה אופטית, ובעיקר מכיוון שלא מצא משקפיים נוחים מספיק.


הדבר הראשון שמרגישים ברגע שמרכיבים את משקפי Pro Gear הוא הנוחות וההתאמה לפנים. המשקפיים עוצבו כמשקפי מגן (לא בהכרח אופטיות), ולכן מספקים הגנה אופטימאלית לארובת העין, לאף ולפנים בכלל, בעזרת רפידות גדולות המשמשות גם כמגני זיעה. מגני זיעה אלה משמשים גם כאפון וממוקמים באזורים שונים הבאים במגע עם הפנים. כמו כן, המשקפיים מגיעים עם רצועה מהדקת לראש שסופגת זיעה וניתנת להתאמה בעזרת סקושט. 


מסגרת המשקפיים סגורה לגמרי, מה שמאפשר להכין עדשות במספר גבוה מאוד שלא בולטות מחוץ למסגרת. המסגרת הסגורה גם מונעת החזר אור על העדשה, דבר שנוטה לקרות במשקפיים עם עדשות פתוחות. 

באחת הריצות אליהן יצאתי לאחרונה לקחתי את משקפי Pro Gear למבחן. באותו יום נפלתי נפילה רצינית, אך כשקמתי גיליתי לשמחתי שהמשקפיים לא זזו במילימטר. למזלי הרע, זו הייתה הנפילה השנייה שלי באותו בחודש; באימון הקודם בו נפלתי, הרכבתי משקפיים מחברה אחרת, והם עפו רחוק ונשרטו קשות.

על המדף שלי יש מבחר יחסית גדול של משקפי שמש ספורטיביות. חלק גדול מהמשקפיים, הבחנתי לאורך השנים, יוצרים אצלי לפעמים תחושת בחילה במהלך אימונים, כנראה מכיוון שהם נוטים לקפץ על החוטם ואינם יציבים על הפנים. כשהרכבתי את משקפי Pro Gear, לעומת זאת, הם היו יציבים לגמרי ולא סבלתי מתחושת אי נוחות במהלך הריצה. למרות זאת, חשוב לציין כי במדידה הראשונה בקליניקה של בושרי לקח לי כמה דקות להתרגל אליהם. בושרי הרגיע אותי מיד ואמר שזוהי תחושה טבעית לגמרי, שנובעת מההבדלים בקימורים בין המסגרות השונות. 


תהליך התאמת המשקפיים כולל בדיקת ראייה מדוקדקת, בדיקת מיפוי הקרנית, בחירת מסגרת על פי מידת ההתאמה לפנים. כשהעדשות האופטיות מוכנות מגיעים שוב לקליניקה להתאמות אחרונות. בושרי אומר שהוא "מוכר לצרכן לא רק מוצר, אלא גם ראייה". 

המוצר מגיע בשלוש מידות Unisex שונות (סמול, מדיום, לארג') ובארבעה צבעים לבחירה: כחול, שחור, לבן שנהב ואדום. מחיר המשקפיים, שכולל בדיקה מקיפה של אופטומטריסט קליני, מסגרת בהתאמה אישית ועדשות אופטיות איכותיות, הוא 875 שקלים. זהו ללא ספק מחיר משתלם ביותר עבור התענוג להרכיב משקפיים יפים, נוחים, והכי חשוב – איכותיים, על הפנים בעת פעילות ספורטיבית.

המשקפיים נמכרים בשוונג שופ- כאן


תמר ברניסתמר ברניס
רכזת שוונג-תג ועורכת משנה באתר שוונג.
רצה, רוכבת ובעיקר רוכבת ורצה.
[email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג