מאמנת השבוע של שוונג || ענת הראל

היא נחשבת לכוהנת הכושר הגופני, אוהבת לרוץ ומאמנת קבוצת נשים, אם לא היתה מאמנת, היא בכלל היתה בוחרת בווטרינריה. בואו להכיר מקרוב את מאמנת השבוע של שוונג - ענת הראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ענת הראל, 46, מאמנת קבוצת נשים באזור המרכז, ריצה, אימונים פונקציונליים ו-HIIT

ענת הראל מאמנת השבוע צילום רונית כהן

"אני דוגלת בלהפוך את האימון לחוויה כיפית" | צילום: רונית כהן

מקום מגורים: תל אביב

למה רצית להיות מאמנת?
"במשך שנים נמנעתי מלהפוך את התחביב הכי משמעותי בחיי ל'עבודה'. פחדתי שהדבר ימאיס עלי את הפעילות הגופנית. ולכן, למדתי תואר ראשון במדעי המדינה ועבדתי באירועים והפקות מסוגים שונים.
טעיתי! בסופו של דבר נכנעתי אחרי שהבנתי שזה היעוד שלי ואכן, מהרגע שהתחלתי לעסוק באימונים מסוגים שונים, הכל נכנס לפוקוס. ברגע שהייתי מפוקסת, ההזדמנויות זרמו ואפשרו לי להגשים את החלום שלי שהיה לגרום לאנשים לאהוב את הפעילות הגופנית, למצוא את הפעילות שעושה להם טוב ולגלות איך פעילות גופנית יכולה לשפר את חייהם".

מה שיטת האימון הייחודית בה את דוגלת?
"לגוון באימונים. גם באימוני הריצה, לשלב סוגי אימון שונים וגם באימוני הכוח. הגיוון שומר אותנו ערניים, סקרנים, פחות משועממים באימון והגוף גם הוא מגיב ביעילות רבה יותר כאשר אנחנו מאפשרים לו גיוון. בעיקר אני דוגלת בלהפוך את האימון לחוויה כיפית ולא רק עבודה סיזיפית וקשה, דבר שמאפשר לנו להתמיד לאורך שנים רבות בפעילות ולהפוך אותה לחלק משגרת חיינו. זו הדרך שלי לשמור על הפעילות הגופנית כעוגן קבוע גם שהשגרה אינה קבועה והחיים מזמנים עליות ומורדות. דבר אחד תמיד נשאר קבוע ושומר על הנפש שפויה והגוף בריא".

ענת הראל מאמנת השבוע צילום דורון סרי

"הריצות של שבת בבוקר עם החברות הן הריצות שהכי משמחות אותי" | צילום: דורון סרי

את מי את מאמנת?
"בעיקר נשים, מכל הסוגים, בכל רמות הכושר ובכל הגילאים. וגם את רצי ה-NRC, nike running club".

מאיזה אימונים את הכי נהנית?
"אני משלבת כמה סוגי אימון, אבל הריצות של שבת בבוקר עם החברות הן הריצות שהכי משמחות אותי ועושות לי את היום. בימים החמים בדרך כלל נכנסות לים באמצע הריצה ותמיד מסיימות עם קפה וסנדוויץ'".

ענת הראל מאמנת השבוע צילום רונית כהן

שאלה נפוצה "איך מורידים את הכרס?" | צילום: רונית כהן

כיצד את בוחרת את צוות המאמנים שלך?
"מאוד חשוב לי שהאני מאמין שלנו יהיה דומה, שאלו יהיו אנשים מסורים, שלא רוצים רק לאמן וללכת הביתה כמה שיותר מהר אלא כאלו שאכפת להם מהמתאמנים, שמבינים שיש להם את הכוח לחולל שינוי מדהים בחיים של אחרים".

אם לא היית מאמנת, באיזו עבודה היית בוחרת?
"וטרינרית".

מה לדעתך אומרים עליך המתאמנים?
"מאוד מחמיא לי כשמתאמנות שלי כותבות לי או אומרות לי עד כמה שיניתי את חייהן ועד כמה אני משפיעה עליהן, אבל אני חייבת לומר שעם השנים לימדתי את עצמי פחות להתעניין במה שאומרים או לא אומרים ויותר להתרכז במה שאני יכולה לתת להן ואת זה אני משתדלת תמיד לעשות בצורה מקצועית ואוהבת".

מאמנת השבוע ענת הראל צילום אלון שפרנסקי

"אף פעם אל תשוו את עצמכם לאחרים" | צילום: אלון שפרנסקי

השאלה הכי נפוצה ששואלים אותך?
"איך מורידים את הכרס?"

משפט מפתח שאת נוהגת לומר?
"אף פעם אל תשוו את עצמכם לאחרים משום שזה תמיד יוביל בסופו של דבר לתסכול. כשקשה לכם, כשאתם מסתכלים על היכולת שלכם תשוו רק למה שהייתם מסוגלים לעשות חודש אחורה – משום שזה המדד היחיד שמשנה וזה המדד היחיד שיראה לכם כמה השתפרתם. ברגע שחווים את זה בצורה הזו, כבר לא רוצים להפסיק ורואים באופן ברור שהתהליך אכן קורה".

מה האתגר הבא?
"להגיע לכמה שיותר נשים ברחבי הארץ. חלק על ידי קבוצות הריצה שלי לנשים וחלק על ידי ריצות הבירה של "ביר רנרס ישראל" (Beer runners Israel) שאני מארגנת פעם בחודש".

לעמוד הפייסבוק




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג