מאמן השבוע של שוונג || רן שילון

אחד המאמנים הותיקים בענף הטריאתלון והבעלים של קבוצת אנדיור. הוא בעצמו ספורטאי חזק שבשנים האחרונות חוטא בריצות הרים ובולדרינג. בואו להכיר מקרוב את מאמן השבוע של שוונג - רן שילון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רן שילון צילום אמיר כהן

רן שילון, 52, מאמן קבוצת אנדיור

רן שילון, ריצה, מאמן השבוע צילום: אלבום פרטי

"אני מאמין בשילוב. לא משנה כלל מטרת המתאמן" | צילום: אמיר כהן-דרימן

מקום מגורים: תל אביב-

ענף ספורט:
"מלמד אורח חיים בריא, דרך מספר ענפים, אימון פונקציונלי, יוגה, שחייה בים, רכיבת כביש ושטח, ריצת כביש, שטח, הרים. משלב תרגולי נשימה, מדיטציה ועוד"

למה רצית להיות מאמן?
"כדי לעזור ולהוביל שינוי".

מה שיטת האימון הייחודית בה אתה דוגל?
"אני מאמין בשילוב. לא משנה כלל מטרת המתאמן, החלק החשוב באימון הוא הכנת הגוף לקראת המטרה על ידי חיזוק, יציבה, לימוד ושיפור הטכניקה והתגייסות של כל 'המסביב' דוגמת תזונה, אורח החיים שמסביב, משפחה ועוד לתמיכה בתהליך".

רן שילון, ריצה, מאמן השבוע צילום: אלבום פרטי

"האהבה הגדולה שלי בשנים האחרונות היא ריצת ההרים הכוללת בתוכה גם טיפוס" | צילום: אמיר כהן-דרימן

את מי אתה מאמן?
"לאנדיור מגיעים אנשים המחפשים שינוי. כלל לא משנה אם השינוי הוא כניסה לאורח חיים בריא יותר, שיפור מהירות\מרחק או השתתפות בתחרות 'מופרעת \ הזוייה'. אנחנו יודעים להוביל את השינוי הזה".

מאיזה אימונים אתה הכי נהנה?
"הדבר כמובן משתנה. האהבה הגדולה שלי בשנים האחרונות היא ריצת ההרים הכוללת בתוכה גם טיפוס, אני מטפס צוקים\הרים. מדובר בספורט שמצד אחד הוא מאוד טכני ויש בו למידה רבה ואני אוהב ללמוד. מהצד השני, הוא 'נקי', ספורט של הנשמה".

כיצד אתה בוחר את צוות המאמנים שלך?
"אני תמיד מחפש שילוב בין להוביל על ידי דוגמה אישית, זאת אומרת מאמנים העוסקים בעצמם ומביאים את ההתרגשות שלהם לאימון, לבין הרצון שלהם להמשיך ללמוד ולהתפתח".

אם לא היית מאמן, באיזו עבודה היית בוחר?
"אז… אני סטודנט לרפואה סינית, מסיים שנה שנייה. זו רפואה הוליסטית שנותנת לי כלים רבים לאמן טוב יותר. עם סיום הלימודים שלי, כמובן שאטפל".

רן שילון, ריצה, מאמן השבוע צילום: אלבום פרטי

"בשנים האחרונות אני עוסק בבולדרינג, טיפוס צוקים" | צילום: טלי גולדשמיד

מה לדעתך אומרים עליך המתאמנים?
"שלא לקחתי את הכדורים הנכונים הבוקר".

השאלה הכי נפוצה ששואלים אותך?
"מה אתה אוכל? אני טבעוני ואנשים מניחים שאין לי מה לאכול".

משפט מפתח שאתה נוהג לומר?
"כשמתאמנים שואלים אותי 'עד מתי לבצע תרגיל זה או אחר', אני בדרך כלל עונה 'עד שיימאס לי' למה? חלק גדול מהאימון כולל התמודדות עם הלא נודע".

מה האתגר הבא?
"אנדיור יוצאת לריצת הרים נפלאה בטרנסילווניה, אנחנו ודרקולה. המרוץ הוא למרחק של 30 ק"מ, 2,500 מטר טיפוס, 50 ק"מ עם 3,500 מטר טיפוס, 100 ק"מ עם 7000 מטר טיפוס. יש לנו למעלה מ-30 רצים היוצאים למטרה זו. אני מצטרף כמאמן בלבד. המטרה הגדולה שלי בשנתיים הקרובות? לסיים את הלימודים בהצלחה ולהצליח לטפס V5. למה הכוונה? בשנים האחרונות אני עוסק בבולדרינג, טיפוס צוקים ומתקדם שם לאט. V5 היא רמת הסיבוכיות של המסלול, המסלולים נעים בין V0 – V10".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג