תחרות "אולטרה צ'אלנג' רימונים" למרחק 515 ק"מ תוזנק עם מתחרים מחו"ל

בתחרות שתתקיים זו הפעם השנייה בישראל, ייקחו חלק משתתפים בינלאומיים מאסטרים בתחרויות סבולת מבריטניה ואוסטרליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השנה לראשונה ייקחו חלק בתחרות, שני משתתפים מאסטרים בינלאומיים בתחרויות סבולת: ריצרד דיוויס מבריטניה וקריסטו ג'קובי מאוסטרליה, זאת בנוסף ל-15 מתחרים מישראל, אשר חלקם לוקחים חלק בתחרות בפעם השנייה ברציפות. התחרות מתקיימת בישראל בפעם השנייה, תוך עמידה בלוחות זמנים ובחוקי תחרות נוקשים כיאה לתחרויות בינלאומיות זהות המתקיימות בחו"ל.

אולטרה תחרות שתימשך שלושה ימים | צילום: ניר עמוס

התחרות מתקיימת לאורך שלושה ימים, במהלכם נדרשים המתחרים לרכוב לאורך 420 ק"מ, לרוץ במסלול של 84.5 ק"מ באזור אילת ולשחות מרחק של 10 ק"מ בכנרת. רשת מלונות רימונים, תעניק חסות ראשית לתחרות הסיבולת כאשר שווי החסות נאמד בכרבע מיליון שקל וכולל אירוח המתחרים בשלוש ממלונות הרשת במשך ימי התחרות ומתן ציוד כולל בגדי רכיבה, ריצה ושחייה.

"התחרות עשתה פריצת דרך כבר בשנה השנייה לקיומה, עם הגעתם של ספורטאים, המתמחים בסוג זה של תחרויות, מהעולם", סיפר לשוונג אייל פרל, הוגה ויוזם תחרות האולטרה צ'אלנג' יחד עם אריאל הלר". אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים מסר: "התחרות עולה בקנה אחד עם התכנית האסטרטגית של הרשת לבדל ולמצב עצמה כרשת הפועלת ומעניקה לאורחיה ערך מוסף בתחום ה-wellness ואורח חיים בריא".

שחייה למרחק של 10 ק"מ בכנרת | צילום: ניר עמוס

התחרות תוזנק ב-7 במארס בשעה שבע בבוקר למקצה שחייה של 10 ק"מ בכנרת, שלאחריו ימשיכו ברכיבה של 145 ק"מ לצומת לידו. ביום חמישי יזנקו המתחרים לרכיבה של 275 ק"מ מצומת לידו לכיוון אילת, ובסיומה יגיעו המשתתפים לאילת, שם תחכה להם קבלת פנים וארוחת ערב עתירת אנרגיה. ביום שישי תתקיים הזנקה שלישית ואחרונה: תחרות ריצה של 84.5 ק"מ ליוטבתה וחזרה. למחרת, שבת, יתקיים טקס הענקת הפרסים למנצחים בתחרות האתגרית הקשה.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג