רצים לארח: המתחרים במרתון ירושלים יוכלו לארח רצים מחו"ל בביתם

רוצים "לאמץ" רצים שמגיעים לישראל למרתון ירושלים? עיריית ירושלים משיקה מיזם חברתי בו תושבי העיר יארחו בביתם רצים מחו"ל שיגיעו לישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון ירושלים שיתקיים השנה בפעם השמינית, מנסה לייצר מרקם רצים מגוון ויצא לשם כך עם מיזם חברתי חדש תחת השם "רץ אורח" (Guest Runner). הרעיון שעומד מאחורי המיזם מציע למשתתפים הישראלים לארח בביתם תיירים רצים מהעולם, שיגיעו לקחת חלק במרתון.

אפשרות לארח תיירים מהעולם | צילום: פלאש 90

מדובר ביוזמה חדשה של עיריית ירושלים ואגף הספורט, במסגרתה תיפתח האפשרות לרצי מרתון מקומיים ובינלאומיים להיכנס לקטגוריית "Guest runner" בעמוד הפייסבוק של מרתון ירושלים, להשאיר פרטים כלליים כמארח או כאורח ואנשי ההפקה ייצרו קשר ראשוני באמצעות הדוא"ל בין שני הצדדים בדרך לחיבור הסופי בניהם. עד כה רשומים כ-1,300 רצים מחו"ל אשר הבטיחו את מקומם במרתון מ-47 מדינות ברחבי העולם.

"היזמה נועדה לאפשר לרצי המרתון מחו"ל לחוות את ירושלים בצורה הכי מיוחדת שניתן", מספר לשוונג איציק קורנפיין מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, "דרך התושבים החמים ומסבירי הפנים שלה. אני מזמין את תושבי ירושלים שעומדים לרוץ במרתון לפתוח את ביתם ואת לבם ולקחת חלק בחוויה ייחודית של אירוח קולגה לריצה מהעולם".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג