ראש עיריית גבעתיים רן קוניק: "אני ארוץ עם תלמידי בתי הספר במקצה העממי"

חובבי ספורט רבים כבר נרשמו למקצים התחרותיים במרוץ והם מצטרפים לאלפים שירוצו גם במקצה העממי שיעמוד השנה בסימן ספורטאי הספיישל אולימפיקס יחד עם תלמידי בתי הספר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ סאקוני גבעתיים ייצא לדרך ביום שישי 23 בספטמבר ויעבור ברחובותיה הראשיים של העיר. לאור הצלחת המרוץ בשנים האחרונות הצפי הוא כי למעלה מ- 1,000 ספורטאים יוזנקו למקצים המקצועיים, שיצטרפו גם לאלפי התושבים ותלמידי בתי הספר שירוצו במקצה העממי.

_MAL5842

צפי למעל 1,000 משתתפים במרוץ

המרוץ יוזנק מאזור גשר גבעתיים סמוך לפארק גבעתיים ובמקום יערך הפנינג ססגוני למשתתפים ולצופים, עם הופעות של להקות עירוניות, פעילויות ספורטיביות ודוכני מכירה של ציוד ספורט ופנאי. ראש עיריית גבעתיים רן קוניק: "מרוץ סאקוני גבעתיים הינו אחד המרוצים היפים והמושקעים בגוש דן ואני מזמין את כל תושבי העיר והמדינה לבוא ולקחת חלק במרוץ היפה. אני עצמי ארוץ יחד עם תלמידי בתי הספר במקצה העממי ויחד ניצור מפגן ספורטיבי קהילתי מרגש".

במרוץ 3 מקצים: 5 ק"מ תחרותי, 10 ק"מ תחרותי ו- 1.5 ק"מ עממי. כל תלמידי בתי הספר היסודיים בגבעתיים מכיתות ה' ועד ח' (כ-2,500) ירוצו באופן מאורגן במקצה העממי ויהפכו את המרוץ לאירוע קהילתי ססגוני רב משתתפים. השנה ירוצו במקצה ה-5 ק"מ כ-100 מפקדי וחיילי חטיבת השריון "ברק" (חטיבה 188) בראשות מפקד החטיבה, אל"מ ניר בן דוד, אשר העיר גבעתיים מאמצת וזאת במסגרת שיתופי הפעולה בין החטיבה לעיר ולקהילה.

_MAL5778

ראש העירייה ירוץ יחד עם תלמידי בתי הספר במקצה העממי

המשתתפים במרוץ התחרותי יקבלו חולצת מרוץ, מספר חזה, צ'יפ מדידה ומדליה בסיום הריצה. לאורך המסלול יחכו לרצים עמדות D.J, עמדות חלוקת מים, מתופפים ועוד. המרוץ העממי יעמוד השנה כאמור בסימן ספיישל אולימפיקס וכ-50 ספורטאי ספיישל אולימפיקס יחד אנשי צוות ירוצו עם תלמידי בתי הספר, זאת במסגרת מרוץ הלפיד של משחקי הספיישל אולימפיקס. יש לציין כי ניתן לרוץ במקצה העממי ללא רישום ותשלום אולם רק המשתתפים שירשמו באתר האינטרנט של המרוץ יקבלו חולצה ומדליה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג