קבוצת הריצה הבינלאומית של אדידס כובשת את תל אביב

קהילת הריצה הממותגת תחת השם"adidas Runners" הפועלת רצים ב-40 מדינות בעולם החלה לפעול בעיר ותציע מגוון רחב של הטבות לרצים ללא עלות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר שהשיקה לאחרונה שתי חנויות חדשות בתל אביב, כעת מביאה חברת אדידס לתל אביב את "adidas Runners", קהילת הריצה הנחשקת שסוחפת ומחברת בין אלפי רצים ב-40 מדינות בעולם עד כה. adidas Runners מציעה לקהל הרצים תכנית הוליסטית הכוללת שלושה אימוני ריצה בשבוע, אימוני טמפו ואינטרוולים לשיפור ביצועי הריצה, אימוני כוח לחיזוק שרירי הליבה של הרצים, תכנית תזונה מותאמת אישית וייעוץ עם רופא מוסמך המתמחה בטיפול בספורטאים. כמו כן, חברי הקהילה יזכו למגוון רחב של הטבות ופינוקים מטעם המותג. כל זאת כחלק מפעילות החברה למען הריצה והרצים וללא עלות. הקבוצה מונה כ-50 חברי קהילה ומדי חודש יצורפו אליה כ-50 חברים נוספים.

קבוצת הריצה מונה כעת כ-50 חברים | צילום: orro

במסגרת זו משיקה החברה מתחם Pop-Up ייחודי עבור חברי הקהילה תחת הכותרת "RUN BASE TEL AVIV", אשר ישמש את הרצים כמקום לבילויי משותף לפני הריצה ואחריה. לצורך הפעילות שכרה החברה מבנה בכיכר אתרים הממוקם בסמוך למבנה הקולוסאום. המבנה כולל שטח של כ-90 מ"ר בקומה הראשונה ועוד כ-112 מ"ר על גג המבנה, המשקיף אל נופם המרהיב של חופי תל אביב.

מגוון רחב של שירותים לקהל הרצים | צילום: orro

אדידס השקיעה סכום של כחצי מיליון שקלים במתחם המציע מגוון רחב של שירותים לקהל הרצים הכולל לוקרים לאחסון הציוד, מגבות אישיות, פינת התרעננות, מקרר מיצים טבעיים, בר מים לשימוש חופשי ועוד. המתחם יפעל עד לסוף השנה, ולאחר מכן תשיק החברה מתחם בקונספט זהה והפעם – קבוע, בקומה השנייה של חנות הריצה של המותג, בנמל תל אביב.






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג