ערב הגאלה השנתי של איגוד האתלטיקה

הערב שהפך כבר למסורת ומכבד בכל שנה את אנשי ונשות השנה באתלטיקה הישראלית בגילאים השונים, ייערך בדצמבר בסינימה סיטי בגלילות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני ארבע שנים החל איגוד האתלטיקה לקיים ערב גאלה חגיגי, במסגרתו זוכים כל אנשי השנה באתלטיקה הישראלית לכבוד לו הם ראויים לפני כל אנשי האתלטיקה בישראל: אתלטים, מאמנים, שופטים, מנהלים, פעילים ומכובדים נוספים מעולם הספורט הישראלי.

השנה ייערך הערב החגיגי ב-6 בדצמבר בסינמה סיטי, מתחם גלילות, ובניגוד לשנים עברו, אנשי השנה יחשפו רק בערב הגאלה. בשנים עברו פורסמו שמות אנשי השנה כחודש לפני ערב הגאלה, אולם השנה הוחלט לעשות זאת בסגנון של טקסי הענקת פרסים אחרים – בכל קטגוריה יוצגו מספר מועמדים מהם יוכרז איש השנה בתחומים השונים.
בנוסף יכובדו השנה יושבי ראש האיגוד לדורותיהם ואנשי אתלטיקה נוספים שראויים לאות מיוחד מטעם האתלטיקה הישראלית ומוסדות האתלטיקה הבין-לאומיים.

הכניסה לערב החגיגי הנה ללא תשלום, אולם מותנית בהרשמה מראש כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג