נחתם הסכם בין התאחדות האתלטיקה הגרמנית לאיגוד האתלטיקה הישראלי

היום נחתם הסכם שת"פ מקיף בין התאחדות האתלטיקה הגרמנית לאיגוד האתלטיקה הישראלי במעמד שני בכירי ההתאחדויות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הסכם שת"פ מקיף בין המדינות | צילום: איגוד האתלטיקה

האתלטיקה הגרמנית לאיגוד האתלטיקה הישראלי במעמד שני בכירי ההתאחדויות: קלמנס פרוקופ, נשיא התאחדות האתלטיקה הגרמנית ועמי ברן – יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל. ההסכם נחתם במשרדי איגוד האתלטיקה, לאחר שבצהריים נערך מפגש במשרד הספורט בנוכחות ראשי ההתאחדויות, הגרמנית והישראלית, וראשי מינהל הספורט.

קלמנס פרוקופ, נשיא ההתאחדות הגרמנית פתח ואמר: "היום, 9 בנובמבר, לפני 79 שנים, אירע ליל הבדולח. זה אירוע שכל גרמני, כיום, חש בושה גדולה בגללו. אני מאמין שבהסכמים כמו זה שנחתם כאן היום, אנו עושים צעד נוסף על מנת להוכיח, במיוחד למדינה המדהימה שלכם, שאנחנו נהיה לצדכם כל הזמן ונסייע לכם בכל מה שנוכל. על אף שנראה כאילו רק אנחנו יכולים לתרום לכם, לא תאמינו כמה למדנו ממנהלי האתלטיקה הישראלית ב-24 השעות מאז הגעתנו לכאן".

מנגד, עמי ברן, יו"ר האיגוד הישראלי ציין שאנחנו יכולים ללמוד המון ממדינה שנחשבת למעצמת ספורט. התקווה היא ללמוד מהם בעיקר בכל נושא פיתוח התשתיות האנושיות על מנת להרחיב את בסיס הפירמידה, ודרכה להגיע לשפיץ חזק ואיכותי יותר בעתיד.

ההסכם שנחתם הנו לשנה, החל מה-9 בנובמבר 2017 עם אפשרות להארכה עד לארבע שנים. ההסכם כולל שיתוף בידע שנצבר בנושאים: אתלטיקה במועדונים, אתלטיקה בבתי ספר, תוכנית תחרותית לבוגרים ולצעירים, השתלמויות מאמנים ושופטים וסיוע בקידום האתלטיקה בשתי המדינות. שתי ההתאחדויות יאפשרו זו לזו לקיים מחנות אימון לפי דרישה. המטרה היא שאתלטים מכל מדינה יוכלו להתאמן יחד עם המאמנים, הן בישראל והן בגרמניה.

אתלטים בכירים (בכל הגילאים) יוכלו להשתתף בתחרויות במדינה השנייה, ובכלל זה אתלטים גרמנים יוכלו להשתתף באליפות ישראל. על מנת לקדם את המאמנים ואת נושא האימון בישראל, מספר מאמנים ישראלים ישתתפו בסמינר שיתקיים מדי שנה בגרמניה שיארך בין שבוע לשבועיים. בכל שנה תארח ישראל סמינר אימון בנושאים שונים שייקבעו ע"י ההתאחדויות, כאשר ההתאחדות הגרמנית תשלח לסמינרים הללו שני מרצים בכל פעם.
שיתוף הידע בשיפוט, הזנקה, ניהול תחרויות ועדכוני טכנולוגיה, כמו גם ניהול, שיווק והשתתפות המונים. קידום תכניות בין מועדוניות בין מועדוני אתלטיקה בגרמניה למועדוני אתלטיקה בישראל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג