מצטייני המכללה האקדמית בוינגייט לאורך ההיסטוריה נפגשו באירוע "דורות של אלופים"

כ-350 ספורטאים, מאמנים ושופטים מצטיינים, הגיעו לאירוע "דורות של אלופים" שנערך לכבודם בתל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באירוע "דורות של אלופים" של המכללה האקדמית בוינגייט, שהתקיים היום במוזיאון ת"א, השתתפו ספורטאי עילית שאחראים על הישגים רבים בתחום הספורט מאז הקמת המדינה. בין האורחים הרבים שלמדו ולימדו במכללה, ניתן היה למצוא את אירה ויגדורצ'יק, מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, המדליסט האולימפי אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל (לשעבר) בשחייה ד"ר לאוניד קאופמן, חנוך בודין מדליסט אולימפי ואחרים.

ערב הוקרה לספורטאים ומאמנים | צילום: גרשון ולדמן

"הערב הזה הוקדש לבוגרי המכללה שהגיעו למצוינות כאנשי ספורט. מטרתו של אירוע 'דורות של אלופים', היא לומר תודה מעומק הלב ובחום רב לכל אותם בוגרי מכללה שנמצאים איתנו מזה שבעה עשורים, מאז הקמתה", אמר פרופ' רוני לידור, נשיא המכללה האקדמית בוינגייט.

ד"ר ליאוניד קאופמן, לשעבר מאמן נבחרת ישראל בשחייה: "חשוב לזכור את ההיסטוריה שלנו גם בספורט. נושא ההנצחה ונושא כיבוד המורשת הם נושאים שתמיד ראויים לציון. יפה מאוד שמציינים אירוע מסוג זה בארץ בתחום הספורט".

במשך שנות קיומה העמידה המכללה דורות של מחנכים ומאמנים, והכשירה את ספורטאי העילית של ישראל. אירוע ההוקרה הוא המשך ישיר לספר שיוצא לאור בימים אלו מטעמה, שכולל תיעוד של מיטב אנשי הספורט שהתחנכו בה מאז הקמתה. הספר נכתב במשך למעלה משנתיים על-ידי צוות מומחי ספורט נרחב שכלל את: ד"ר חיים קאופמן, אורי אפק, פרופ' רוני לידור, יורום אהרוני, פרופ' דוד בן-סירא ואורי גולדבורט.

צילום סטילס: גרשון ולדמן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג