לראשונה בישראל: המרוץ האתגרי ה-Legion run יתקיים בקרית ים

מדובר באחד ממרוצי האתגר הידועים בעולם שיתקיים בחוה"פ ויכלול 200 טון בוץ, 33 מתקנים והרבה אקשן ספורטיבי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ב-14 באפריל תנחת גרסה נוספת של מרוצי האתגר לישראל ה-Legion run, פסטיבל אתגרי חוויתי למשפחות  שמסתבר שכבר כ-80 אלף איש אותגרו בו מסביב לעולם וזאת בנוסף למאד דיי (The mud day) שהתקיים בשבוע שעבר והטאף מאדר (Tough Mudder).

מכשולים מהונדסים | צילום: סטיב זוניאס

הפסטיבל בגרסתו הישראלית יתארח  בחוף קריית ים שבצפון, כשבקילומטר הראשון שלו המשתתפים ירוצו בין רחובות העיר עם מכשולים מהונדסים במיוחד לתוואי שטח זה והשאר בחוף הים ולקינוח כנהוג המון בוץ. החל משעות הבוקר יחלו המשתתפים בפעולות חימום ואימון לקראת המסלול ובשעה תשע תתקיים הזנקה צבעונית במיוחד ויחל המקצה הראשון. בין המתקנים: ריצה, מעבר במים בשילוב בוץ, זחילה מתחת לרשתות, טיפוס על סולמות וחומות, בריכות קרח, מתקנים מדהימים אחרים ועוד. המסלול אינו תחרותי ומונגש באופן מיוחד לחרשים ועיוורים. האירוע יימשך עד לשעות אחר הצהריים המאוחרים ויכלול בין היתר: מדליות משתתף למסיימים, פינות ישיבה, מסיבת ריקודים, דוכני אוכל ועוד. אורחים שירצו להגיע ולעודד את המשפחות והחברים אך לא מעוניינים להשתתף יוכלו להיכנס ללא עלות למתחם ולחכות לבני המשפחה.

אקסטרים ישירות לוריד | צילום: סטיב זוניאס

המשתתפים במרוץ יקבלו מספר וברקוד ובכך יזכו לקבל גם תמונות לאורך כל הדרך. לאורך כל המסלול וליד כל מתקן יעמדו אנשי צוות שיעזרו למשתתפים במקומות בהם יתקשו. כמו כן, ניתן יהיה לעקוף מתקן ולעבור למתקן הבא אחריו. "מטרת הפסטיבל הוא שיתוף פעולה, יוזמה הדדית וחברות ואין בו שום צד תחרותי", תום להב, יוזם הפסטיבל, "לראשונה משפחות ישתתפו יחדיו, הורים וילדים כאחד ויוכלו לצלוח את האתגרים יחד ולהתגבש. כל המסלולים נגישים לילדים ומבוטחים בהתאם. ניתן לבחור בין שני מסלולים – מסלול למבוגרים בלבד שאורכו כ-5 קילומטר ומסלול למשפחות ולילדים שאורכם 2 קילומטר, המסלולים הינם מעגליים ומלאים במתקנים מאתגרים וייחודיים המבטיחים חוויה ייחודית עוצרת נשימה".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג