כל המשפחה משתתפת במרוץ כפר סבא

כל המשפחה יכולה להשתתף במרוץ כפר סבא בו יש מסלול אטרקטיבי ל-10 ק"מ, אך גם מקצה עממי למרחק 2.5 ק"מ שסוחף אליו מדי שנה אלפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מי שעדיין לא מכיר את מרוץ כפר, כדאי לו לדעת שזו בהחלט זירה שהרבה מאוד רצים השתמשו בה כדי לרוץ 10 ק"מ בפעם הראשונה וכל התפאורה מסביב שהופכת את מרכז כפר סבא לאזור חגיגי במיוחד. מרוץ כפר סבא שיתקיים השנה בשבת ה-10 במארס, הוא ללא ספק אחד ממרוצי הכביש הגדולים והמיוחדים ביותר בארץ. מדובר במרוץ שמבחינת האווירה הוא נחשב לאחד האיכותיים בישראל עם ארגון נפלא והרבה רצים מעידים שזו חווית ריצה שלא מוותרים עלייה. סך הכל מדובר באירוע מושלם לא רק עבור הרצים אלא גם עבור המשפחות והילדים, שחוץ מלהשתתף יכולים ליהנות ממתחם מרשים שימלא את כל הרחבה של קניון ערים.

מרוץ כפר סבא 2015

כמה מהרצים המהירים בארץ לא מוותרים על זה. מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

המקצה העממי ל-2.5 קילומטרים, אליו יהיה ניתן להירשם גם ביום המרוץ, צפוי לסחוף אליו יותר מ-9,000 משתתפים, מה שהופך אותו לאחד המרוצים העממיים הגדולים בארץ אם לא הגדול מכולם. מקצה ההליכה ל-7.5 קילומטרים יעבור בתוך הפארק העירוני והוא מיועד לכל המעוניינים בהליכה ספורטיבית מהירה במסלול מסומן ומאובטח, ובחוויה ספורטיבית. במקצה זה תשתתף גם השנה קבוצה של ספורטאים לקויי ראיה.

סך הכל, בעיריית כפר סבא מצפים לראות השנה כ-10,000 אנשים שישתתפו במרוץ כפר סבא על שם זיו בלאלי ז"ל, תושב העיר שנהרג במלחמת לבנון השנייה. רובם, כפי שתיארנו לעיל, ישתתפו במקצה העממי ל-2.5 קילומטרים, כאשר המרוץ המרכזי יהיה ל-10 ק"מ והמסלול הזה מביא אליו מדי שנה כמה מבכירי הרצים בארץ למרחקים האלה. המסלול ל-10 ק"מ בכפר סבא מתאפיין בעליות וירידות, אבל הוא עדיין נחשב למהיר יחסית, במיוחד עבור מי שמכיר את הרחובות ויצמן ובן יהודה. הרצים המהירים בארץ נהנים בו מהאפשרות לזכות בפרסים כספיים, לכן הרמה במרוץ כפר סבא היא בדרך כלל גבוהה מאוד.

המקצה התחרותי ל-10 קילומטרים ייצא לדרך בשעה 7:30 בבוקר, בפינת הרחובות ויצמן-ירושלים ועבור רצים שרוצים לשפר את השיאים האישיים שלהם ימתינו על המסלול פייסרים לזמנים של 40 עד 50 דקות. 10 דקות לאחר מכן ייצא לדרך מקצה ההליכה ל-7.5 ק"מ, כאשר המקצה העממי של הריצה ל-2.5 קילומטרים יוזנק בשעה 9:30.

DSC_0267

יש גם מקצה 2.5 ק"מ לכל המשפחה | צילום: דני אוטנהיימר

ניתוח המסלול ל-10 קילומטרים

חשוב שרצי ה-10 קילומטרים בכפר סבא יזכרו שאחרי מגמת העלייה מיד אחרי שער הזינוק יש אמנם ירידה מפנקת ואחריה ריצה במישור ברחוב טשרניחובסקי. הנטייה של רוב האנשים היא להגביר מהירות היכן שנוח, אבל צריך לדעת שאחריה הפניה ימינה לרחוב בן יהודה יש עלייה לא קצרה, וכדאי להגיע אליה עם כוחות.

בסופה של אותה עלייה יש גם ירידה, ואחרי שחולפים על פני פארק כפר סבא מצד ימין ממשיכים ישר על הכביש לכיוון שכונות מזרח כפר סבא. מקיפים אותן על הכביש הראשי וחוזרים לכיוון רחוב ויצמן ממפעל טבע. הכניסה לרחוב ויצמן תהיה במישור, אבל במאות המטרים האחרונים תמתין לרצים עלייה לא פשוטה בכלל עד לשער הסיום בקניון ערים. בשורה התחתונה, המסלול הזה יכול להיות מהיר אבל הוא מאתגר, ותמיד מומלץ לקיים עליו ריצת הכנה. האירוע מופק ומנוהל על ידי רשות הספורט העירונית של כפר סבא.

להרשמה ישירה למרוץ כפר סבא – היכנסו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג