יוצאים מהבוץ: אתגר האקסטרים The Mud Day מגיע

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אירוע האקסטרים הבינלאומי The Mud Day יתקיים בפעם הראשונה בישראל, ב-24 במארס, בפארק הירקון בתל אביב. האתגר כולל ריצת 13 ק"מ ו-22 מכשולים מאתגרים בהשראת אימונים צבאיים, ביניהם מכשולי מים, זחילה תחת חוטי חשמל מי קרח ובעיקר מעברי בוץ, שעל מנת לסיימם נדרשת עבודת צוות. האירוע מתאים לרצים ומתאמנים המחפשים חוויות וריגושים חדשים, למתאמני קרוספיט, ליוצאי יחידות צבאיות וגם לקבוצות חברים אשר רוצים להתנסות באתגר חדשני ומרגש. בנוסף, מוצע מסלול חובבים לחצי המרחק עם 7 ק"מ ו- 11 ומכשולים וכן מסלול ילדים: The Mud Day Kids לגילאי 7-12 עם 500 מטר ריצה ו- 5 מכשולים.

ביום שישי הקרוב (10.2.17) ייערך בנמל ת"א, בסמוך לחנות הדגל של ריבוק (Reebok), אירוע מיוחד וללא תשלום אשר יעניק הזדמנות ראשונה להתנסות במספר מהמכשולים של האתגר. לאירוע אישרו הגעתם ירדן ג'רבי, שחקני הפועל תל אביב בכדורסל, לי לוי ומיטל דה-רזון. בין היתר, ידגימו באירוע צוות המאמנים של רשת מכוני הכושר זאוס ספורט, טכניקות כוח למעבר מכשולים ועבודת צוות. במקום תיערך תחרות בין צוותים מעורבים של גברים ונשים שידרשו לעבור מסלול מכשולים מאתגר. כל הפרסים בתחרות הם מתנת ריבוק, נותנת החסות הראשית של The Mud Day. באירוע יוצג לראשונה המכשול הייחודי "גלגל הכוח" והקהל יוזמן להתנסות בו. כמו כן תוכרז אליפות ישראל בגלגל הכוח שתנדוד בין אירועים ומועדוני זאוס ברחבי הארץ מידי שבוע.

"אנו נערכים לספק לאלפי המשתתפים חוויה איכותית שכמוה לא נראתה עדיין בישראל וקוראים ומצפים לראות את קהילת הספורט הישראלית לוקחת על עצמה את האתגר ומשתתפת באירוע הייחודי", מסר דרור לוי, מנכ"ל B.S.O, "אני מזמין את קהילת הרצים והרצות ואת הציבור הרחב לבוא ביום שישי הקרוב לנמל תל אביב ולקחת חלק בחוויה ייחודית ובהתנסות הראשונה."

משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל אמר: "בריבוק, אנו מכירים בכך שאופי הכושר משתנה. יותר ויותר אנשים מתחילים לראות כושר כחלק מאורח חייהם ולא רק כפעילות. האירוע נמצא בחוד החנית של אירועי הספורט החדשניים של עולם הכושר החדש, הוא דוגל בהתאגדות כדי ליצר יחד חווית כושר קהילתית, שימת דגש על הכיף שבאתגר, מלבה ומצמיחה ספורטאים שעד כה נרתעו לגשת לענפי ספורט אקסטרים".

את אירוע The Mud Day מביאה לישראל חברת A.S.O הבינלאומית, אשר אחראית להפקתם של אירועי ספורט מהגדולים בעולם ביניהם הטור דה-פרנס, מרתון פריז, מרתון ברצלונה ומרוץ פריז דקר. אתגר The Mud Day מתקיים בשנים האחרונות ברחבי אירופה: פריז, ברצלונה, בריסל וציריך, וכעת מגיע לראשונה גם אלינו לישראל בתל אביב.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג