חברת Jaybird מזמינה אתכם לרוץ למטרה טובה

חברת Jaybird מזמינה אתכם לרוץ למטרה טובה. תקיים הערב בתל אביב ריצה חברתית להעלאת המודעות לתופעת האלימות במשפחה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מותג אוזניות הספורט Jaybird שם לו למטרה לקדם ערכים ספורטיביים, באמצעות אירועי ריצה בישראל ובעולם ובחרה, כחלק מחודש המודעות לאלימות במשפחה, ריצה חברתית של ק"מ 1 שמטרתה להעביר מסר ברור: אלימות עוצרים בפעם הראשונה. האירוע יתקיים הערב (חמישי) בספורטק, פארק הירקון תל אביב, בשעה 19:30 והוא פתוח לקהל הרחב – ללא תשלום, ובהשתתפות הספורטאים והמאמנים המובילים בישראל ובהם: נועם נאמן, יניב כתר גונדה, מושיקו ישרים, אלה פינוס ישרים, קים בסן ועוד.

אלימות עוצרים בפעם הראשונה

בסיום הריצה בחרה החברה להעניק חזרה לכל מי שהעניק מזמנו ורץ למטרה הטובה והיא תקיים מגוון אימונים קבוצתיים בתחום הריצה: סגנון, אינטרוולים, שבירת מיתוסים, מתיחות, כוח ועוד.

"ספורט הוא לא רק פעילות גופנית, זה עולם שלם של ערכים חיוביים שכל אחד יכול לאמץ לעצמו כאורח חיים ולכן שלנו", איתי שוויפל, מנהל פעילות Jaybird בישראל, "לנו למטרה לגבש קהילת רצים ארצית שבכל פעם תתרום מזמנה וממרצה לטובת מטרה חברתית חיובית אחרת, כל שמבחינתנו הריצה הערב היא רק ההתחלה".

להרשמה חינם היכנסו לעמוד האירוע בפייסבוק




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג