הכנס לתזונה, מאמץ גופני ואימון

התזונאים יאיר להב ורקפת אריאלי מארחים את הכנס הרביעי לתזונה, מאמץ גופני ואימון, בו יתארח השנה גם פרופ' לוק ואן לון כמרצה אורח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עולם המדע הולך ומתפתח ללא הרף, ועלינו כאנשים העוסקים בפעילות גופנית ובאורח חיים בריא להיות תמיד בתנועה, תמיד עם האצבע על הדופק, להיות מעודכנים. ייחודו של הכנס בשילוב תחומי התזונה, אימון גופני ורפואה, תחת קורת גג אחת ומחבר בין המחקרים העדכניים ביותר בתחום לפרקטיקה בשטח.

הכנס ייתן במה לאנשי המקצוע המובילים והמעודכנים ביותר אשר יסייעו לכם להפיק יותר מהאימון הגופני, מהתפריט התזונתי ומשניהם ביחד. כל אחד מכם יקבל בכנס ארגז כלים לדרך – כלים יישומיים יומיומיים להשגת בריאות וביצועים אופטימליים בכל שכבות הגיל.

המונח "תזונת ספורט", אולי נשמע משהו פשוט שכל אחד יכול לתת עליו את הדעת, אך האם התפריט שניתן לאלופה האולימפית סימון ביילס שגובהה 1.45 ומשקלה 47 ק"ג יהיה דומה לתפריט של הכדורסלן המפורסם לברון ג'יימס שמתנשא לגובה 2.03 ומשקלו 113 ק"ג? אמנם שניהם ספורטאים, אך ברור רק מלהביט על הנתונים שההמלצות שניתן להם תהיינה שונות ספורט הנו שם כולל להמון ענפים, בעלי מאפיינים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים שונים מאוד. והמחקר בתחום מגיע לרזולוציות כאלו שכיום ניתן לתת המלצות אישיות לכל ספורטאי שיכולות לסייע לו לשפר את הישגיו. ההרצאה בכנס זה תעסוק בשונות הבינאישית ובהתאמת תכנית אישית בהתאם למרכיבים רבים המבדילים ספורטאים זה מזה.

מה באמת אוכלים הספורטאים? האם הם אכן אוכלים לפי המלצות התזונאים? איך נראה תפריט של ספורטאי שצורך 5,000 קק"ל, האם זה בר ביצוע? והאם הם אכן לוקחים הרבה תוספים כפי שנוטים לחשוב? מה אוכלים לפני משחק/תחרות? האם הם אוכלים בחוץ? מבשלים לעצמם? האם תפריט של ספורטאים הוא קל להכנה? וכיצד מבשלים מזון שמתאים לספורטאים? על כל השאלות האלו יענו הספורטאים שישבו בפאנל וכן אושר אידלמן דיאטן שף שידגים בישול פרקטי שעונה על צרכי הספורטאים.

להרשמה לכנס לחצו כאן

פרופ' לוק ואן לון

רקפת אריאלי | צילום: ליבי קטן נאור




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג