אדידס פותחת חנות בגודל 670 מ"ר לקראת מרתון סמסונג ת"א

המלבישה הרשמית של מרתון סמסונג ת"א תפתח את חנות ה"פופ אפ" שלה בכיכר רבין על פני 670 מ"ר; בחנות יושק דגם משופר של ה-Ultra-boost x, נעל שעוצבה על ידי נשים, עבור נשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אדידס, המלבישה הרשמית של מרתון סמסונג תל אביב זו השנה השמינית, תפתח ב-14 בפברואר את שעריה של חנות ה"פופ-אפ" הגדולה במזה"ת בכיכר רבין בתל אביב, אשר תוקדש כולה לקידום ועידוד ענף הריצה ותתפרש על שטח של 670 מ"ר. בחנות ימכרו המוצרים המובילים של החברה ומבקרי החנות יזכו ב-25% הנחה. סך ההשקעה בפעילויות ובמתנות לצרכן יעמוד השנה על כ-5 מיליון שקל.

השקת הדגם המשופר של ה-Ultra-boost x | צילום: אור גפן

חנות האקספו תציג השנה קולקציות ריצה מקצועיות, חדשות ובלעדיות. במתחם נמצא שבב נעל חדשני המזהה את צרכי כף הרגל, במהלך ריצה במסלול ריצה ייעודי שיוקם בחנות ומאפשר התאמת מדויקת של נעל הריצה לכל אחד. בחנות יושק דגם משופר של ה-Ultra-boost x, נעל שעוצבה על ידי נשים, עבור נשים. כמו כן, משתתפי המרתון יוכלו לאסוף בחנות את הערכה הרשמית למרתון, הכוללת את חולצת המרתון הרשמית של אדידס.

בסיום מרתון סמסונג ת"א אשר יתקיים ביום שישי 23 בפברואר, אדידס תקים לראשונה מתחם חוויתי לכלל משתתפי המרוץ במקביל למתחם הVIP המסורתי. במתחם יתקיים מופע ייחודי הכולל: סאונד סוחף, רקדנים, וידאו-ארט, תאורה ותנועה, המתמזגים יחדיו. בסוף המרוץ כלל המשתתפים מוזמנים להגיע למתחם הסיום ולקבל שי מחנות אדידס. השנה לראשונה, למשתתפים שירוצו עם נעלי אדידס תחולק ערכה בשווי 300 שקל, אשר יוצרה במהדורה מוגבלת עבור רצי אדידס בלבד, ולא ניתנת לרכישה בחנויות הרשת.

"נרגשים לקחת חלק משמעותי במרתון סמסונג ת"א" | צילום: אור גפן

"כבכל שנה, אדידס נרגשת לקחת חלק משמעותי במרתון סמסונג ת"א", מספר לשוונג שמעון קייזרמן, סמנכ"ל השיווק של אדידס ישראל, "השנה, בחרנו להעצים את ההשקעה בצרכן ולהקים בנוסף למתחמי האקספו וה-VIP, מתחם חוויה לרווחת הרצים והצרכנים שלנו בסיום המרתון. אנו מאמינים כי ההשקעה בצרכן ובמיוחד באירועי ריצה מיוחדים תהדק את הקשר שלנו עם קהילת הרצים בישראל ותחזק את מובילות המותג בעולמות הריצה בשוק המקומי".

ימי הפעילות של החנות: 14-22.2, שעות: 10:00 – 22:00 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג