עמי ברן נבחר לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה: "הרגשתי שחזרתי לבית הטבעי שלי"

האם יצליח לעשות את השינוי עליו דיבר? היו"ר החדש מקווה לשיתוף פעולה עם האתלטים והמאמנים בתקווה "לעשות משהו שישנה לדורות הבאים את פני האתלטיקה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום (שלישי) נבחר עמי ברן, המועמד היחידי שהתמודד לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל. לאחר שנבחר, אמר ברן לחברי האספה הכללית: "היום, כשנכנסתי לאצטדיון התרגשתי מאוד. הרגשתי שחזרתי לבית הטבעי שלי, ממנו שאבתי את הידע, הניסיון והיכולות האישיות שלי, הן כאתלט והן כמאמן. אני מאמין ביכולת של האתלטים והמאמנים להגיע להישגים, כל אחד ואחת בהתאם לפוטנציאל הטמון בהם. כולם יודעים מה צריך לעשות. במשך שנים כולם מציינים את הדברים שיש לעשות כדי לעשות מהפך באתלטיקה, אבל זה לא באמת הצליח. מעכשיו אנחנו נצטרך לעשות. יש שיאמרו שהכל כבר נוסה ושאין צורך להמציא את הגלגל מחדש, אולם אין בלבי צילו של ספק שיש אפשרות לשפר ולהשתפר בצורה דרמטית, בעיקר בדרך של הגדלת התקציבים והמשאבים העומדים לרשותנו.

85149-1

ההנהלה החדשה של איגוד האתלטיקה | צילום: איגוד האתלטיקה

"זו הפעם השלישית שפנו אליי על מנת שאקח את המושכות כיו"ר איגוד האתלטיקה. תשובתי לפונים תמיד היתה שאני לעולם לא אסרב לחזור לבית הטבעי שלי, ולנסות, יחד עם כל האתלטים, המאמנים, הפעילים וכל יתר המשקיעים את זמנם לאתלטיקה הישראלית, לעשות משהו שישנה לדורות הבאים את פני האתלטיקה, אלא שעתה בשלו התנאים. אני מאלו שקמים בבוקר תוך כדי מחשבה על אתלטיקה; היא מוצאת אותי עוסק בה במהלך היום, ואני הולך לישון עם מחשבה איך ומה משפרים, וגם בחלומות מקומה של האתלטיקה לא נבצר. גם לא אבוש לבקש עזרה במטרה להפוך את החלום הזה למציאות".

ברן היה במשך כ-15 שנה מאמן אתלטיקה שהתמקד במקצועות הזריקה וסיים את הלימודים בוינגייט בשנת 1984. הוא היה שחקן ומאמן נבחרת ישראל בסופטבול משנת 1989 עד 2010. ההנהלה החדשה תורכב מ-17 חברי הנהלה: עמי ברן, יחיעם סקיטל, יאיר בייטלר, זהבה שמואלי, מרק אייזנברג, גל לוי, אורי ירון, שלמה ראובן, שמוליק סונגו, מיכה מורן, רג'י סרוג'י, מולי מלכא, ברוך שפירא, חגית אמסלם, נילי אברמסקי, מורן בוזובסקי ועדנה בוקשטיין.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג