עמותת "אתגרים" ומשפחת חשין יקיימו מרוץ לזכרו של שניאור חשין

חברי ומתנדבי עמותת "אתגרים", משפחת חשין והחברים של שניאור ישתתפו במרוץ אתגרים הראשון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עמותת "אתגרים" בשיתוף משפחת חשין תקיים מרוץ ראשון לכבודו של שניאור, שנהרג בתאונת פגע וברח בעת שרכב על אופניו בשנת 2010. חברי ומתנדבי העמותה, חבריו של שניאור וקרובי משפחת חשין, יחלו את המרוץ, שיתקיים ביום שישי הקרוב תשעה בספטמבר ב"בית שניאור – מרכז אתגרים", הממוקם על גדות הירקון, בסמוך לשכונת רמת החייל, וירוצו לאורך פארק הירקון וגני יהושע בתל אביב.

82564.1

במרכז פועל מועדון האופניים הגדול ביותר של העמותה

"בית שניאור – מרכז אתגרים", הוקם על ידי רות ומישאל חשין עבור העמותה במטרה להמשיך את דרכו ולהעביר את מורשתו של שניאור, אשר האמין ברוח האדם ובכוח רצונו להשיג בכל תנאי את המטרות שהציב לעצמו. בשנת 2013 נחנך המרכז וכיום פועל בו מועדון האופניים הגדול ביותר של העמותה, כאשר במהלך שנת פעילות, מתקיימות בו כ-700 פעילויות רכיבה לכל הגילאים, הן במסגרת חוגים והן לקבוצות חינוך-שיקום. המקום מפגיש את דמותו וערכיו של שניאור עם חזון העמותה ומהווה ביטוי לחברה מגוונת המקבלת לתוכה כל אדם באשר הוא באמצעות מגוון פעילויות ספורט, תרבות, חברה וקהילה.

מנכ"ל עמותת 'אתגרים', אבנר בלקנאי: "אנו נרגשים מאד לקיים את המרוץ הראשון לכבודו של שניאור, שנגדע מחיינו בתאונה הקשה והמצערת לפני שש שנים. אנו רוצים להודות לרות חשין ומשפחתה, שבזכות רוחב ליבם, מאות אנשים עם צרכים מיוחדים נהנים מדי שנה ממגוון הפעילויות המתקיימות במרכז 'בית שניאור' ומתחנכים על ערכיו ומורשתו של שניאור".

עמותת אתגרים הפועלת לקידום, שיקום והעצמה של אנשים עם מוגבלויות בחברה וקהילה, מפעילה חוגי ילדים ונוער בתכניות שיקומיות חינוכיות, מקיימת טיולי אתגר בטבע ומעודדת ספורט עממי והישגי לחיזוק יכולותיהם של אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה ובחברה. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של חבריה לפרוץ גבולות, להתגבר על מכשולים ולהוביל את עצמם לחיים עצמאיים, מלאי תקווה וסיפוק המשנים את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים.

מרוץ אתגרים הראשון לכבוד שניאור חשין, יתקיים ביום שישי 9/9/2016, בשעות 7:30-11:00




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג