עם הפנים לנשים: נייקי תעודד נשים להתגבר על מכשולים אישיים

במסגרת קמפיין הנשים הבינלאומי של נייקי, תפעיל החברה במהלך חודש מאי בנמל ת"א סטודיו לאימוני אינטרוולים פונקציונאליים בעצימות משתנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אימון נייקי צילום באדיבות נייקי
אימון נייקי צילום באדיבות נייקי

הסטודיו יוקם לטובת הפעילות, בחודש מאי בנמל ת"א, והוא חלק מפעילות המתקיימת בערים הגדולות בעולם. הפעילות בנמל מתקיימת במסגרת קמפיין הנשים הבינלאומי של נייקי,BETTER FOR IT המושק בימים אלו בכל העולם, ובאמצעותו מעודדת נייקי נשים להתגבר על מכשולים אישיים העומדים בפני כל אחת העוסקת בספורט. המסרים עוברים בסדרת סרטונים קצרים ומשעשעים החושפים מחשבות אישיות וחששות של מתאמנות במהלך אימוני כושר, את הספק שהן מטילות ביכולתן לעומת נשים אחרות, ואת הכוח הפנימי שהן מוצאות באמצעות ספורט.

אימון נייקי צילום באדיבות נייקי

אימון אינטרוולים פונקציונאלי בעצימות משתנה | צילום: באדיבות נייקי

בסטודיו יתקיימו אימוני N+TC במטרה לעודד נשים להתאמן, לאמץ אורח חיים ספורטיבי ולשפר את הישגיהן. האימונים יועברו על ידי מיטב המאמנות בישראל, מאמנות שעברו הכשרה ייעודית על ידי נייקי. אם שאלתן את עצמכן במה כרוך האימון? מדובר באימון N+TC שהינו אימון אינטרוולים פונקציונאלי בעצימות משתנה (Nike+ Training Club). האימונים זמינים באפליקציית N+TC שהשיקה נייקי. האפליקציה כוללת למעלה מ-100 אימונים שונים המתאימות לרמות כושר שונות וניתן להורידה בחינם למכשירי iOS ואנדרואיד.

בסטודיו יערכו 4 סוגי אימון שונים, זמן כל אימון כ- 60 דקות:
GET LEAN – אימון אינטרוולים פונקציונאלי, המשלב עבודת סיבולת, כוח שריר, כוח מתפרץ ושריר ליבה.
GET TONED – עבודת כוח וסיבולת המשלבת תרגילי פלג גוף תחתון, גוף עליון, עבודה מטבולית ועבודת ליבה.
GET STRONG – אימון בעצימות בינונית עד גבוהה, המשלב תרגילי כוח בתבניות תנועה מאתגרות, בכל מישורי התנועה.
GET FOCUSED – כאן מדובר ב-30 דקות, של תרגילי גוף-נפש בהשראת יוגה ופילאטיס, מורכבים מרצפים דינמיים שמטרתם שיפור טווחי תנועה וחיזוק שרירי ליבה.

ההשתתפות פתוחה לנשים (מגיל 18 ומעלה), איננה כרוכה בתשלום ומותנית בהרשמה מוקדמת. ההרשמה לכל אימון תפתח כ-48 שעות לפני כל אימון באתר: www.nikewomen.co.il.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג