יודעים כבר מה זה המסלול החברתי של "מרתון סמסונג תל-אביב 2016"?

"המסלול החברתי" של סמסונג שיהיה השנה במרתון ת"א, הינו חלק ממגמה עולמית הנהוגה במרתונים הגדולים בעולם, לשילוב תרומה לקהילה לצד האתגר הספורטיבי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זה מוכר מאוד במרתון לונדון ועכשיו גם במרתון סמסונג ת"א 2016, "המסלול החברתי" של סמסונג הינו חלק ממגמה עולמית הנהוגה במרתונים הגדולים בעולם, לשילוב תרומה לקהילה לצד האתגר הספורטיבי. ההצטרפות מאפשרת ליחידים או קבוצות לרוץ למען מטרה חברתית לבחירתם ולגייס משפחה, חברים ומכרים לתרומה.

מגזין שוונג || סרטון "המסלול החברתי" במרתון סמסונג ת"א 2016

איך זה עובד?

נכנסים לאתר מרתון סמסונג ת"א, נרשמים לאחד ממסלולי הריצה ומצטרפים למסלול החברתי בו ניתן לבחור מבין כ-80 עמותות אליהן תועבר התרומה. מגדירים יעד לתרומה, משתפים במדיה החברתית וקוראים לחברים, משפחה ומכרים לתרום עבור העמותה שנבחרה. כל שנותר כעת הוא, לעקוב אחר התקדמות התרומות ולהמשיך להתרים עד להגעה ליעד. על מנת לעודד את פעילות הריצה הטובה של סמסונג, יוכרזו שלושה שיאני התרומות שאף יזכו בפרסים מתנת סמסונג אלקטרוניקס.

חולצת מרתון סמסונג תל אביב 2016 | צילום: דורון סרי

מנכ"ל סמסונג (בחליפה) עם נציגי סמסונג ישראל ואנה ליפניק-לוי (משמאל) | צילום: דורון סרי

בסוף השבוע שעבר ערכה סמסונג, בשיתוף מפיקת המרתון, חברת כפיים את המרתון ויוזמת המסלול החברתי, אירוע ייחודי להשקת הפעילות והצגת הפלטפורמה הייחודית בפני 40 עמותות המשתתפות בפרויקט, בהן – וראייטי, משאלת לב, לתת, תנו לחיות לחיות, כפרי הילדים SOS ועוד.

"אנו רואים בקידום נושאים של אחריות קהילתית חשיבות עצומה שחייבת להוות חלק בלתי נפרד מאירוע ספורט כה חשוב ומשמעותי כמו מרתון סמסונג ת"א", מציינת אנה ליפניק-לוי, מנהלת תחום האחריות התאגידית בסמסונג ישראל, "המסלול החברתי מאפשר לעשרות עמותות מתחומים שונים לקדם את הסוגיות החשובות להן ולכולנו כחברה".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג