הושקה חנות הדגל הראשונה בישראל של UNDER ARMOUR‏

השקה מוצלחת למותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR עם חנות הדגל החדשה בנמל תל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אורי ששון גוזר את הסרט להשקת חנות המותג אנדר ארמור צילום אביב חופי (התקבל על ידי היח"צ של אנדר ארמור לרגל השקת החנות) 2016

מותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR משיק לראשונה בישראל חנות דגל בנמל תל אביב בהשקעה כספית של כ-1.8 מיליון שקל על פני שטח של כ-150 מ"ר. סניף הדגל של UNDER ARMOUR מציע את הקולקציות החדישות ביותר של המותג, בין היתר נעלי הכדורסל המבוקשות ביותר בעולם של שחקן הכדורסל סטפן קארי שאף משמש כפרזנטור של המותג .

84705-1

הגיע להשקה וחוזר להתאמן לקראת המסע שלו למשחקים האולימפיים של טוקיו. אורי ששון | צילום אביב חופי

בין הספורטאים שהגיעו להשקה היה גם המדליסט האולימפי אורי ששון, שבימים אלו חוזר להתאמן לקראת המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020. כמו כן, כחלק מהשקת חנות הדגל והרצון לעידוד הספורט, הוקמה קבוצת ריצה ייחודית שהתאמנה למעלה מחודש לריצה של 4 ק"מ, כשביום הפתיחה הקבוצה שמונה כ-20 משתתפים הוזנקה על ידי הג'ודוקא לתחרות הריצה.

חברת גרונדמן היבואנית הבלעדית של המותג בישראל תפתח בשנים הקרובות מספר חנויות דגל נוספות ברחבי הארץ וכבר בפברואר הקרוב תפתח חנות קונספט גדולה בקניון גינדי החדש בתל אביב.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג