גמר גביע מועדוני קרוספיט בישראל 2016

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

על פי בדיקה שערך מגזין הכלכלה "פורבס", בשנת 2015 גלגלה תעשיית הקרוספיט העולמית כ-4 מיליארד דולר, תעשייה הפועלת גם בישראל ותבוא לידי ביטוי בתחרות גביע מועדוני הקרוספיט זו השנה הרביעית ברציפות. בתחרות שתתקיים ביום שישי ה-7 באוקטובר במרכז הספורט של אוניברסיטת ת"א יתחרו ספורטאי הקרוספיט באופן קבוצתי שפותח בתחילת המילניום ומאז צבר תאוצה עולמית.

83468.1

כל נבחרת מיוצגת על ידי 12 ספורטאים

השנה יתחרו למעלה מ-17 בפריסה ארצית (מתוך למעלה מ-60 מועדונים בסך הכל הפעילים בישראל), כאשר כל נבחרת מיוצגת על ידי 12 ספורטאים, שנבחרו על ידי המועדונים, בהם רשומים בסך הכל למעלה מ-20 אלף מתאמני קרוספיט. בתחרויות מהסוג הזה, הקהל בא לעודד את מועדון הבית שלו, את החברים שמתאמנים איתו כתף לכתף והאווירה סוחפת ומחשמלת – זו הסיבה שאל אירוע גמר גביע המועדונים של 2015 הגיעו כ-5,000 צופים. התחרות הינה מפגן של מיטב ספורטאי הקרוספיט בארץ, שמתמודדים בעבודה קבוצתית – תוך ביצוע משימות מורכבות הדורשות, מעבר ליכולות פיזיות אישיות הנדרשות בקרוספיט – גם עבודת צוות משובחת וכל זאת תחת תנאי לחץ של תחרות מרובת צופים.

במסגרת התחרות, ישובצו 3 גברים ו-3 נשים מכל נבחרת לכל מקצה. הקבוצות מתחרות ביניהן ונבחנות על מרכיבי כושר גופני עם אלמנטים מענפי ספורט שונים (הרמת משקולות, התעמלות קרקע, אתלטיקה וסטרונגמן). השנה, לצד התחרות – יתקיים גם יריד הכולל כ-60 דוכנים בתחומי הספורט, הלייף סטייל והאופנה של מיטב המותגים במחירים מיוחדים ליום זה. במסגרת האירוע, יופעלו במרכז הספורט באוניברסיטת ת"א דוכני הפעלה מיוחדים לילדים. כמו כן, יוקם במתחם "שוק פליאו", אשר יארח דוכנים שיימכרו את מיטב מוצרי המזון לאוהבי בשר וגם לקהילת שוחרי הבריאות. בנוסף, יקומו דוכנים מיוחדים לטבעוניים ולנמנעים מגלוטן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג