אדידס משיקה לכבוד שנת הנשים את PureBOOST X

נעל הריצה החדשה של אדידס אשר מיועדת לנשים בלבד, מתכתבת בצעדים מדויקים עם תפיסת החברה לשים את הפוקוס השנה על קהל הנשים בארץ ובעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכבוד שנת הנשים עליה החליטה אדידס, משיקה החברה נעל ריצה לנשים בלבד – PureBOOST X. הנעל היא פרי פיתוח משותף עם ספורטאיות מרחבי העולם המבוסס על שנים של בדיקות ומחקר, והן עוצבו בהתאמה למבנה הרגל הנשית. PureBOOST X היא נעל ריצה שנוצרה עבור נשים, על ידי נשים, ומציעה שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב אופנתי. ביצועים ספורטיביים ולוק מנצח.

72845.1

מדובר במהלך "נשי" ראשון בסדרה של מספר אירועים לנשים השנה

אדידס החליטה כאמור, לשים את הפוקוס בשנת 2016 על נשים, עם דגש על ענף הריצה שהפך לטרנד ששטף את העולם. בישראל, השיקה החברה מהלך "נשי" ראשון בסדרה של מספר אירועים לנשים – פרויקט findyourmore# – קבוצות ריצה לנשים בלבד, בהשקעה של חצי מליון שקל. מתוך אלפי נרשמות, נבחרו 100 נשים משפיעניות, בשלל גילאים ומקצועות. במשך 10 שבועות משתתפות הנשים בקבוצות הכנה לריצה ייחודיות, עם שלל פעילות תוכן, וביגוד מקצועי במתנה, וזאת לקראת מרתון סמסונג תל אביב שיתקיים ב-26 בפברואר. בסך הכל תשקיע החברה ברבעון הראשון של 2016 מעל שלושה מיליון שקלים בקידום ענף הריצה בישראל.

72845.2

נעל ריצה שנוצרה עבור נשים. PureBOOST X

PureBOOST X מציגה פיתוח טכנולוגי פורץ דרך – קשת מרחפת, אשר מספקת מראה ותחושה חדשניים לחלוטין: הקשת המרחפת בגפה העליונה – שלראשונה, מנותקת מסוליית הנעל – עוטפת את מרכז כף הרגל מלמטה וכך מעניקה תמיכה ייחודית אותה ניתן להרגיש לאורך כל הריצה. הקשת המרחפת מצטרפת אל גפת הנעל, אשר נמתחת ומתאימה עצמה לתנועת כף הרגל ולמערכת שרוכים בנעילה ייחודית, וביחד הן מספקות התאמה אישית לכל רצה. הנעל מחבקת את הרגל מהעקבים ועד הבהונות, העיצוב מאפשר גמישות בכל נקודה ומאפשר תנועה טבעית לכף הרגל. וכל זה מונח על גבי מצע מנצח של אלפי קפסולות קצף BOOST – להחזר אנרגיה. קולקציית PureBOOST X כוללת גם גרסאות נוספות לנעל מאת המעצבת העל הבינלאומית סטלה מקרטני, אשר נתנה להם פרשנות אופנתית משלה.

מידות: 36-41
מחיר: 599 שקל
להשיג: ברשת חנויות אדידס ובחנויות הנבחרות




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • רזי הגיב:

    איזה היגיון יש בלאבד 50 אחוז מהלקוחות הפונטציאלים? איזה 50? יש הרבה יותר רצים מרצות. והרי רגליים הן רגליים, אותו דבר ההבדל היחיד בין גברים לנשים הוא בגודל.
    אז מה, זה קטע של שוויץ? יצא מיץ.

  • blablablaaaaaaa הגיב:

    Blablablaaaaaaaaaa

  • החמודההה הגיב:

    בכלל לא אהבתי את העיצוב. נעליים מכוערות

  • אנונימוס הגיב:

    מה אתם מבינות בכלל
    שבו כל היום בבית ורשמו במקלדת עצלנים

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג