מגע חכם: 10 האפליקציות שיכניסו אתכם לכושר

הדרך לכושר עוברת דרך הסלולרי. קבלו 10 אפליקציות שחוץ מאשר לעשות את האימון במקומכם יעשו כמעט הכל - כתבה ראשונה בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ריצה בשקיעה
ריצה בשקיעה

קראו גם על: 10 אפליקציות ריצה | 10 אפליקציות שחייה | 10 אפליקציות רכיבה | 10 אפליקציות כושר

RunKeeper
אפליקציה ותיקה ופופולרית מאוד. מאפשרת מעקב נוח אחרי האימונים על מפה, ותיעוד המהירויות, הקלוריות הנשרפות (חישוב משוער, לפי משקלכם ומינכם), הקצבים ונתונים נוספים, כשכל הנתונים יכולים להסתנכרן עם אתר האינטרנט הידידותי מאוד של האפליקציה. ניתן גם לשתף את הנתונים לגבי האימון שלכם בפייסבוק, אם בא לכם להשוויץ. לאפליקציה אפשרויות מעקב מעולות אחרי ההתקדמות שלכם לאורך זמן, לפי מרחקים, קצבים, קלוריות ששרפתם, גבהים ועוד, את כולם תוכלו לנתח ולהשוות לאימונים קודמים שלכם או לסטטיסטיקות של חבריכם. התיעוד יעזור לכם להבין באיזו שעה של היום או באיזה קילומטר במסלול אתם הכי מהירים, ובאתר תוכלו גם להוסיף הערות לגבי האימונים שלכם.

עבור: רצים, רוכבים, שחיינים וכל מי שעוסק באחד מ-28 ענפי ספורט, כולל יוגה ומדיטציה.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS

תשלום: חינם, עם גירסה מורחבת בתשלום.

Endomondo
מדובר באפליקציה דומה ל-RunKeeper אך עם אוריינטציה חברתית יותר. גם באנדומונדו תוכלו לעקוב אחרי המרחקים, הזמנים והמהירויות שלכם וגם לבנות לעצמכם מסלולים, לקבל סטטיסטיקות של כל האימונים שלכם, גם בסלולרי וגם באתר. אבל אין ספק שייחודה של האפליקציה הוא באפשרות לשתף את החברים באופן מאוד פעיל, אפילו תוך כדי האימון וגם להכיר חברים חדשים שמתאמנים בצורה דומה לכם. תוכלו לעודד ולדרבן רצים שמתאמנים בזמן מסויים, ולקבל מהם עידוד דומה. תוכלו להשוות את הזמנים שלכם לזמנים של אחרים שרצים על אותו מסלול וכך להתאמץ להשתפר – גם אם אתם לא רצים באותו זמן, כולל השתתפות בתחרויות ברחבי העולם. כמובן שאפשר לשתף את הכל גם ברשתות החברתיות. האפליקציה גם מנתחת את השירים שהמתאמן שומע ויכולה להגיד באיזה שיר המהירות שלו הכי גבוהה.

עבור: כל מי שעוסק בספורט שיש בו תנועה ממקום למקום.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS

תשלום: חינם, עם גרסה מורחבת בתשלום.

sport tracker
עוד אחת מהאפליקציות הוותיקות בתחום. גם היא מאפשרת למדוד נתונים בזמן שאתם רצים, רוכבים או עוסקים בפעילויות ספורט אחרות. אם תשתמשו ברצועת דופק, האפליקציה תדע לקרוא את הנתונים ולהציג אותם. ניתן לעקוב אחר הנתונים באתר של  sport tracker וכמובן, לשתף את החברים בפייסבוק. לאפליקציה אופציות מצויינות של ניתוח הנתונים לאחר האימונים, כולל גרפים בחיתוכים שונים, מהירות ממוצעת, מהירות מכסימלית ועוד. ניתן להגדיר מהירות שמתחת לה האפליקציה תפסיק לנטר (auto pause), למשל – אם אתם מגיעים לרמזור ולא רוצים להכניס למעקב המהירות והמרחק את הזמן שבו לא רצתם וכמובן, במקרה שכל אחד חווה על בשרו שבו שוכחים ללחוץ על כפתור ה-stop בסיום הפעילות.

עבור: מגוון רחב של פעילויות.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS
תשלום: חינם

Strava
אפליקציה פופולרית מאוד בקרב רוכבים. היא מאפשרת להשוות מקטעים מהרכיבה שלכם למשתמשים אחרים של האפליקציה שרכבו בהם. זה אומר שבכל מקום שתרכבו בו, תוכלו לדעת איפה אתם ממוקמים יחסית לשאר האנשים שרכבו בו. מבחינות אחרות, מדובר באפליקציה בסיסית למדי, ואין לה אפשרות ל-auto pause, לדוגמה. אבל מה זה חשוב כשאתם מוכתרים כ-KOM – King Of the Mountain במקטע מסויים? האפליקציה גם תדאג לעדכן אתכם במקרה שמישהו חטף לכם את התואר כדי שתצאו להגן עליו בנחישות. מכיוון שמדובר באפליקציה חברתית במהותה, חשוב לשים לב לכך שברירת המחדל שלה היא לפרסם כל פעילות שלכם, ויש אנשים שיתפסו זאת כחיסרון. אם פרטיותכם חשובה לכם, תוכלו להגדיר את הפרופיל שלכם כפרטי ולחשוף את הנתונים שלכם רק לאנשים שתאשרו.

עבור: רוכבים ורצים תחרותיים במיוחד.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS

תשלום: חינם

Push Ups  Workout
מתגעגעים למ"כ שהיה מוריד אתכם ל-30 שכיבות סמיכה באמצע הלילה בטירונות? ברור שכן. ובכן, הנה נמצא גם לו תחליף בדמות אפליקציה שתגרום לכם להגיע למצב שבו אתם עושים 100-150 שכיבות סמיכה רצופות, לפחות ברמת המטרה. איך זה עובד? אתם מניחים את הסמארטפון על הרצפה ובכל פעם שאתם יורדים לשכיבת סמיכה אתם אמורים לגעת במסך עם האף. אני לא רוצה להכניס לכם רעיונות לראש, אבל זה עובד גם כשנוגעים במסך עם האף בישיבה מול הטלוויזיה. האפליקציה תבחן את יכולתכם הראשונית ותבנה לכם תכנית אימונים המתאימה לרמתכם. בכל פעם שתצליחו לגעת עם האף במסך תקבלו קריאות עידוד, ואם תתמהמהו ותנסו למשוך את המנוחה בת הדקה שתקבלו בין סט לסט, תישמע שריקה חדה שתגרום לכם להרגיש בטלנים ותאלץ אתכם לחזור לתלם.

עבור: אנדרואיד

מתאים ל: מי שמחפש תכנית אימונים לחיזוק הידיים ו/או מתגעגע לצבא.

תשלום: חינם

Swim-tracker
מאפשרת לשחיינים לתעד ולשמור מגוון רחב של מידע לגבי האימונים, עם אפשרות לגרפים שמציגים את ההתקדמות ועוזרים לזהות את התחומים החלשים יותר, שבהם יש אפשרות להשתפר. בין הנתונים שהאפליקציה מציגה נמצאים הזמנים הטובים ביותר, המרחק המצטבר ששחיתם במשך תקופה ומעקב אחרי אימונים אחרים שאתם עושים. האפליקציה מארגנת את האימונים שלכם לפי סגנון שחייה ואפילו עוקבת אחרי תכנית התזונה שלכם. בנוסף, תזכו לקבל מדי יום משפט מוטיבציה חדש, כדי שתישארו בפוקוס ותצליחו לשפר את האימונים שלכם עוד ועוד.

עבור: שחיינים.

מתאים ל: iOS

תשלום: חינם

Clear Sky
בעצם מדובר בכמה אפליקציות שונות של חברה ישראלית מפתח תקווה, כל אחת מהן מיועדת למטרה אחרת, בין האפליקציות הפופולריות של החברה נזכיר את 5krunner, שתבנה לכם תכנית אימונים שתהפוך אתכם לרצים המסוגלים להשלים 5 ק"מ בתוך שמונה שבועות, 10krunner שתבנה לכם תכנית אימונים ל-10 ק"מ ב-14 שבועות, 21krunners לחצי מרתון ואת Situps 0 to 200  – תכנית אימונים לכפיפות בטן שתעזור לכם להגיע למצב שבו אתם מבצעים 200 כפיפות בטן בתוך 10 שבועות, תכניות אימונים לשכיבות סמיכה ועוד ועוד.

עבור: כל מי שזקוק ליד מכוונת, גם אם וירטואלית, שתבנה לו תכנית אימונים.

מתאים  ל: iOS

תשלום: 1.99$-5.99$ (קיימות גרסאות חינמיות מוגבלות)

Zombies, Run! 
אם הגעתם למצב שריצה רגילה למען מטרות ארציות כמו שמירה על כושר, משקל או הכנה לתחרויות, ו/או אתם מתכוננים בגלוי או בסתר לאפשרות של תקיפת זומבים, זו האפליקציה בשבילכם. בעזרתה תוכלו להיות מוכנים למצב שבו זומבים רודפים אחריכם ואתם (אולי) מצליחים לברוח. האפליקציה תנחה אתכם בצורה קולית מתי הם קרובים אליכם ומתי הצלחתם להתחמק מהם (דרך מצויינת לעשות אינטרוואלים בלי לשים לב). לא עוד ריצות באיזור הנוחות שלכם, כאן מדובר בריצות לצורך הישרדות. ומי יודע, אולי כשהזומבים יתקפו באמת תהיו מוכנים יותר, בהנחה שכל מה שצריך זה לרוץ מהר יותר.

עבור: מי שנמאס לו לרוץ בלי הפתעות.

מתאים ל: אנדרואיד ו-iOS

תשלום: 4$

Digifit irunner
אפליקציית ריצה שמתקשרת עם מגוון גדול של רצועות דופק ובניגוד לאפליקציות אחרות, שמעריכות את קצב הלב שלכם (וכנגזרת שלו גם את מספר הקלוריות הנשרפות) על פי גובה, מין וגיל, היא יכולה לספק נתוני אמת. האפליקציה הולכת צעד אחד נוסף קדימה ומאפשרת ריצה ופעילויות אירוביות אחרות בתחומי קצב לב מוגדרים ונותנת חיווי קולי במהלך הריצה כשאתם עוברים מ-zone  אחד לאחר. אם אתם רצים על מסילה, האפליקציה תהיה מתואמת עם המדדים השונים שהמכשיר מציג ואף תקרין לכם סרטונים של מסלולי ריצה בעולם, לפי בחירתכם. כמו אפליקציות אחרות, גם היא תציג לכם תיעוד של אימוני העבר שלכם, עם פירוט של קצבים, דפקים, מרחקים ועוד.

עבור: מי שרוצה ניטור צמוד ומדוייק יותר של דופק.

מתאים ל: אנדרואיד ו-iOS

תשלום: חינם (לא כולל מד דופק)
 
Workout Trainer
האפליקציה מציעה מגוון ענק של אימונים שונים, החל ביוגה וכלה באימונים ממוקדים לשרירים מסויימים. כל אימון מוצע בשלוש דרגות קושי: קלה, מתונה ומאומצת. כשתיכנסו לאפליקציה בפעם הראשונה, תתבקשו להציג את עצמכם – גיל, מין, מצב הכושר שלכם, מטרות (ירידה במשקל, חיזוק פלג הגוף העליון/תחתון, הגדלת סיבולת ועוד) ואפילו הגדרת הגורמים שבדרך כלל מונעים מכם להתאמן ולהיות פעילים יותר. כשתבחרו אימון תקבלו הוראות מפורטות כיצד לבצע אותו שלעיתים יהיו מלוות גם בסרטון רלוונטי. ניתן לקבל אימון שמורכב מסוגי תרגילים שונים, ותוכלו אפילו להוסיף בעצמכם תרגילים שאינם מופיעים באפליקציה. במהלך האימון תקבלו הוראות קוליות וגם אזכורים לגבי הזמן שנותר לכם לסיים את התרגיל או לעבור לתרגיל הבא.

עבור: כל מי שרוצה להיכנס לכושר או לשפר אותו. אפשרויות כמעט אינסופיות.

מתאים ל: אנדרואיד ו-iOS

תשלום: חלק מהאפשרויות חינמיות וחלק בתשלום של 12-19$






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג