קיסריה העתיקה חוזרת למשחקי הירי בחץ וקשת!

גם השנה מארח הגן הלאומי בנמל קיסריה את תחרות הקשתות לירי שדה על שם ירון טל ז"ל .תחרות ירי שדה חיצי הקיסר IV תתקיים בימים שישי ושבת, 12/13 לאוקטובר 2012.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גם השנה מארח הגן הלאומי בנמל קיסריה את תחרות הקשתות לירי שדה על שם ירון טל ז"ל .תחרות ירי שדה חיצי הקיסר IV תתקיים בימים שישי ושבת, 12/13 לאוקטובר 2012.

מאת:מערכת שוונג

התחרות הססגונית של צוותי ספורטאים שיורים בכל סוגי הקשתות, תתקיים סביב חומות העיר, בין שרידי העיר הצלבנית וברצועת חוף הים הדרומית.
כ-40 הקשתים – גברים, נשים ובני נוער, יצאו לדרך בצוותים קטנים ויאספו נקודות על פי הפגיעות בבול לאורך כל המסלול, מיקום המטרות, גודלן, זוויות הירי, ונקודות בהם יעמדו היורים – יהוו מסלול מאתגר ומפתיע.



בזמן התחרות יוכלו המבקרים לעמוד בסמוך לקשתים ולצפות מקרוב בתחרות (מובן כי אתרי הירי יהיו מאובטחים כראוי, כולל רשתות בטיחות).
סבב הגמרים וטקס חלוקת הגביעים, יערכו במדשאה ביום שבת אחה"צ במרכז הנמל וגם הם יהיו פתוחים לקהל.
במשך שני ימי התחרות תתקיים במקום זירת התנסות בירי בקשתות, וכל המבקרים באתר, כולל ילדים מעל גיל 12, יוכלו להתנסות בירי, חינם.
שעות הפעילות לזירת ההתנסות חינם:
ביום ו' בשעות:
בוקר 1100-1300
אחה"צ  – 1400-1600
ביום שבת בשעות:
1030-1300 
תחרות זאת הינה המשך לתחרויות שהתקיימו בקיסריה בשנים האחרונות, בתחרות ייושמו כל לקחי התחרויות ובעיקר ישופרו התנאים של זירת הקשתות הפתוחה חינם לקהל הרחב, מסביר איתן תגר, קשת בעצמו ומנהל של מועדון קשתי ראשון לציון. "תחרות ירי שדה הינה פעילות מאתגרת המצריכה ידע מקצועי ויכולת אישית גבוהה. התחרות תכלול ירי למטרות שהטווח אליהם אינו ידוע בגדלים שונים, מעל מכשולים שונים ובזוויות למעלה לחומה או למטה לחפיר לאורך המסלול יוצבו מטרות הפתעה, חלקן בגובה היורה וחלקן מעבר לשטח 'מת', או מעבר לחלקת ים המקשה על אומדן הטווח. הקשתים משתמשים בכמה סוגי קשתות: בקשת אולימפית בקשת גלגלות, או בקשת מסורתית."

ישפוט בתחרות – ג'י בן ארי, שופט בינלאומי.

התחרות היא על שם ירון קולסניק – טל ז"ל, שהלך לעולמו בטרם מלאו לו 30. מבכירי הקשתים של ישראל, מאמן וספורטאי שייצג את המדינה באליפויות עולם ומאמן בכיר שקידם את ספורט הקשתות בישראל. 





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג