סקייטבורד, בסקייט-פארק הרצליה: Vans Shop Riot

ביום חמישי, 9 בחודש אוגוסט, בשעה 19:00 תתקיים,בסקייט-פארק הרצליה, התחרות הארצית לגלישה על סקייטבורד VANS SHOP RIOT ISRAEL
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום חמישי, 9 בחודש אוגוסט, בשעה 19:00 תתקיים,בסקייט-פארק הרצליה, התחרות הארצית לגלישה על סקייטבורד VANS SHOP RIOT ISRAEL

מאת:מערכת שוונג

התחרות תכתיר את הנבחרת המובילה בגלישת סקייטבורד בארץ, ותעניק לה כרטיס כניסה לאליפות אירופה 2012 בגרמניה.
התחרות הארצית מורכבת משני חלקים:
חלק ראשון – תחרות פתוחה לילדים: תחרות נושאת פרסים, פתוחה לקהל הרחב, בה יתחרו בשני מקצים 28 משתתפים, בגילאי 12-16 שירשמו מראש באתר www.vans.co.il.

חלק שני – Vans Shop Riot (תחרות למתקדמים): תחרות ארצית, בה מתחרות כל נבחרות הסקייטבורד בארץ. כל נבחרת מיוצגת על ידי חנות סקייט ומורכבת מ-4 סקייטרים . הנבחרת הזוכה תעפיל לגמר ה-Shop Riot  בגרמניה.



התחרויות הפנימיות יתקיימו במקביל בשאר המדינות באירופה, ובהם גם בריטניה, גרמניה, צרפת, הולנד, איטליה, ספרד, פולין, שוויץ, אסטוניה, פינלנד ועוד רבות אחרות שיתחרו על התואר אלופי 2012 בגלישה על סקייטבורד.

ה-Shop Riot Paris הינה תחרות הסקייט הגדולה באירופה, זוהי השנה הרבעית בה היא נערכת. התחרות תתקיים בגרמניה ותכתיר את נבחרת הגלישה בסקייטבורד הטובה באירופה לשנה זו. זוהי תחרות רחוב, קרב בין נבחרות הסקייט הטובות ביותר ביבשת, אשר נותנת נקודות בונוס עבור משימות מאולתרות, שהופכות את היום למאתגר עבור הספורטאים ומבדר עבור הצופים.

תחרות ה-Shop Riot  בגרמניה תהיה השנה במתכונת משופרת. בתחרות יתארחו מספר קבוצות גדול יותר מהרגיל והפרס הינו יוקרתי יותר, מה שיוביל למופע ויזואלי מרהיב ואנרגיות גבוהות מתמיד.



VANS SHOP RIOT ISRAEL
יום חמישי ה- 09/08/12, 19:00, סקייט-פארק , הרצליה
(צילומים: גיא פיצ'וק)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג