קבוצת השבוע || Runner's High

את חלום הקמת קבוצת הריצה החלו גלעד ויניב מריצות משותפות וקילומטרים רבים, כיום יש להם כבר 90 מתאמנים וחמש קבוצות ריצה באזור גוש דן. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - Runner's High
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג

בתנועה מתמדת – Runner's High

"אנחנו מתגאים בעשרות רצים שהתחילו מאפס" | צילום: אלבום פרטי

מייסדי הקבוצה: גלעד רוזנאו ויניב קרן

מאמנים בקבוצה: יניב קרן, גלעד רוזנאו, דן חרסונסקי, בת חן צירקל, אבי גודלנברג, זוהר ברכה

איך קמה הקבוצה?

"בסביבות גיל 35 התחלנו לרוץ יחד, ללא סיבה מיוחדת. לא החלטנו על 'מהפך' בחיים, לא היינו בעלי משקל עודף, לא החלטנו שעד גיל 40 נסיים איש ברזל או נרוץ מרוץ אולטרה של 250 ק"מ. פשוט יצאנו לרוץ, יחד. רצנו בפארק, בחוף הים, בשבילים לא מסומנים. שבוע אחרי שבוע, ק"מ אחרי ק"מ. ניהלנו שיחות ארוכות ונינוחות ועם הזמן גם השתתפנו במירוצים. הריצות הארוכות היו בשבילנו הרבה יותר משעת כושר. זה היה מקום מושלם ביטוי והגשמה עצמית ודרך מופלאה ליצירת חברות עמוקה. אחרי אלפי קילומטרים בארבע רגליים וחברות אישית, הרגשנו שאנחנו מוכנים לשלב הבא. סיימנו קורס מאמנים ופתחנו קבוצה ראשונה בפארק הירקון בבבלי. לאימון הראשון הגיעו 5 מתאמנים מתוכם בת זוג אחת. קרוב לארבע שנים אחרי, שלושה מאלה שהגיעו לאימון הראשון עדיין אתנו, בתוספת 90 מתאמנים, בחמש קבוצות בתל אביב, ר"ג וגבעתיים".

"הדבר הכי קשה הוא להפוך את הריצה להרגל" | צילום: אלבום פרטי

איפה ומתי נפגשים?

"נפגשים בפארק הירקון בבבלי, ימי ראשון עד רביעי בשעה 20:30, בשכונת הגוש הגדול ובימי שני בשעה 6:00, ובנמל ת"א בימי רביעי בשעה 6:00. הקבוצות בגבעתיים נפגשות בפארק גבעתיים בימי ראשון עד רביעי בשעה 20:30
ימי חמישי בשעה 06:00 בבוקר בספורטק אנחנו נפגשים לאימון חיזוקים הכולל תרגילים פונקציונליים, כוח פלאומטרי, הגדלת טווחים, גמישות וטכניקת ריצה".

הישגים בולטים של המועדון?

"להפוך חבורה של אנשים, שחלקם מעידים על עצמם כי הפעם האחרונה שרצו היתה בתיכון, לרצים קבועים, שתופסים את המועדון כבית וחלק חשוב מעולמם – הרבה מעבר לחוג. מקצועית אנחנו מתגאים בעשרות רצים שהתחילו מאפס וכיום רצים בקביעות עשרות ק"מ בשבוע, ומירוצים שונים. שנה שעברה מרתוניסט ראשון של המועדון סיים את מרתון טבריה בתוצאה מעולה. השנה יהיו כבר חמישה. לקראת סוף עונת המירוצים נצא למחנה אימונים ראשון בחו"ל".

אירועי ספורט מועדפים?

"מרתון טבריה, מרתון ת"א, מרוץ אייל ועמק המעיינות".

האג'נדה שלנו:

"להיות בתנועה מתמדת. תמיד חם מדי או קר מדי, יש לחץ בעבודה והילד חולה. הדבר הכי קשה הוא להפוך את הריצה להרגל ולצאת פעמיים שלוש בשבוע לפעילות ספורטיבית. יצאת מהבית? כל השאר זה בונוס. באמצעות תכנון שנתי ועונתיות, אנחנו משתדלים מאוד לשמור על איזון בין מקצועיות, הישגים אישיים וקבוצתיים, תחרותיות, הנאה, גיוון באימונים והפחתת עומסים".

"קבוצת הריצה שלנו היא קודם כל מועדון ריצה" | צילום: אלבום פרטי

מטרות באופק?

"להמשיך לנוע".

למה דווקא אצלנו?

"מעבר למטרות, תוצאות במירוצים ומרתונים, קבוצת הריצה שלנו היא קודם כל מועדון ריצה – מקום בו המתאמנים נהנים ממה שהם עושים, חווים תחושות הישג מרגישים מחויבות לעשות זאת. חוץ מלרוץ ולהתרוצץ אנחנו שותים בירה צוננת בסיום אימוני יום ראשון, יוצאים לשתות בפאב אחת לחודש ונפגשים להרצאות ולטיולי ריצה".

למי מתאימה הקבוצה?

"לכל אחד ובעיקר להורים ואנשים עסוקים שרוצים לקחת הפסקה ולעשות משהו טוב בשביל עצמם. בואו לחוות את תחושת ה-Runner's High"

יצירת קשר: יניב קרן 050-242-4328, גלעד רוזנאו 054-497-3364

רוצים גם אתם להופיע במדור "קבוצת השבוע" של שוונג? שלחו מייל לדגנית [email protected] ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג