שורש יוצאת עם ליין ימי חדש לסאפ ולקיאק

קו מוצרי הספורט משלב עיצוב וטכנולוגיה שיסייע ליכולת התנועה הטבעית והחופשית של הגולשים והחותרים, על מנת שיוכלו לבלות שעות ארוכות בים מבלי לוותר על משמעת מים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בחמש השנים האחרונות נכנסה חברת שורש (Source), יצרנית הסנדלים, תיקי המים וציוד ה-outdoor והתמקצעה גם בתחומי הספורט השונים, תחילה עם תיקי ה"דיון" וה"היפסטר" לריצה ואופניים והשנה יצאה גם עם ליין ייחודי של תיקים לספורט ימי (סאפ וקיאק). ב"שורש" חברו לספורטאים המובילים בתחום השייט, קיאק וגלישת סאפ ויחד איתם ועם המעצבים המוכשרים של החברה, ייצרו ליין ספורט ימי חדשני, המשלב עיצוב וטכנולוגיה, יכולת תנועה טבעית וחופשית, נוחות ופונקציונליות, לצד יכולת לביצועים מיטביים והיכולת לבלות שעות ארוכות בים מבלי לוותר על משמעת מים.

ליין ספורט ימי המעניק יכולת תנועה טבעית וחופשית

בליין הספורט הימי של שורש ניתן למצוא מספר תיקים:

תיק וורב VERVE

תיק ה"וורב" הוא פיתוח שנעשה על פי עיקרון העיצוב והטכנולוגיה של תיק הדיון ה-X-FIT . הרצועות חופשיות ומאפשרות תנועה טבעית של הכתפיים בעת החתירה. כיסי רשת מאפשרים לאחסן דברים, ולא אוגרים מים במקרה של נפילה וכך התיק לא מסרבל עליה חזרה על הסאפ או הקיאק. לתיק יש גומייה שמאפשרת אבטוח משוט בשעת עצירה ומשחררת את הידיים.
תוספות: מכיל מימייה בנפח 2 ליטר.
מתאים ל: לקיאקים ולסאפ.
צבעים: שחור כתום, טורקיז כתום
מחיר: 399 שקל

תיק דוראבאג ימי DURABAG KAYAK

מיכל של 2.5 ליטר, עם בידוד לשמירה על קור המים, שאפשר לאבטח כמעט לכל מקום בקיאק, וקשית המאפשרת שתייה תוך כדי תנועה וללא עצירה. יש שלוש אפשרויות להוצאת הצינור מהתיק מאפשרות התאמה מרבית. כיסי רשת מאפשרים אחסון נגיש לדברים קטנים. פסי הייפלון בגב התיק מקנות לתיק אחיזה במשטח ומונעות החלקה.
תוספות: מכיל מימייה בנפח 2.5 ליטר, קשית באורך 140 ס"מ
צבעים: שחור כתום, טורקיז כתום
מחיר: 199 שקל

תיק היפסטר ימי HIPSTER WAVE

לאחר ההצלחה של תיק ההיפסטר המיועד לרצים ורוכבים התיק ניתן התיק גם לגל פרידמן, מדליסט אולימפי, בעל מועדון גלישה וממובילי הסאפ בארץ שיגיד איך זה מרגיש בים. אחרי כמה שיפורים והתאמות, מגיע ה"היפסטר ווייב" – אותה גברת, אבל מתאימה לים! כמו בריצה ובאופניים היתרון של חגורת שתייה הוא שמירה על מרכז כובד נמוך ועל כתפיים חופשיות מעומס ולחצים שמגבילים את תנועתן. מדובר בתיק פאוצ' נוח, בעל תא מרופד אטום למים עם מימיה בנפח 1.5 ליטר במבנה רוחבי שמחלק את המשקל לרוחב האגן ומאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי. התא מחולק כך שיש מקום לאחסון ועדיין ההיפסטר קליל ויציב, לא מעמיס משקל על הכתפיים והגב ומאפשר חופש תנועה ואיוורור. ה"היפסטר וויב" מאובזר גם בכיסי רשת לגישה מהירה ונוחה, ופאוץ' אטום למים לשמירה על דברים (פלאפון צריך להכניס לשקית אטומה נוספת).

צבעים: שחור כתום, טורקיז כתום
מחיר: 299 שקל

ליקוויטיינר פרו

פתרון לקיאקיסטים- הליקוויטיינר הוא בקבוק מים קל, גמיש ומתקפל, בנפח גלילי, עשוי יריעה ייחודית חלקה כמו זכוכית ומשולבת חומר אנטי בקטריאלית, המוכר והנוח מהיבשה מגיע כעת במיוחד למים בתצורת "ליקוויטיינר פרו". על ידי חיבור מתאם צינור עם שסתום, הליקוויטיינר הופך למערכת שתייה קטנה שמתאימה לכיס הקדמי באפודת הציפה של הקיאק. ניתן לבצע התאמה אישית של אורך הצינור לשתייה נוחה ונטולת מאמץ. ליקוויטיינר פרו מאובזר במימיה של 1 ליטר, קשית המחוברת לפקק מצידה האחד ולשסתום הליקס של שורש מצידה השני.

צבעים: שחור
מחיר: 49 שקל
> מבודד ווידפק – מעטפה מבודדת לשקית השתייה שמגנה ושומרת על קור/חום המים
> ערכת ווידפק פרימיום – חבילת פרימיום מפנקת, הכוללת ווידפק 2 או 3 ליטר, קשית מצופה להגנה מקרינת UV וקליפס מגנטי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג