6 מתנות שוות לנשים רצות

מחפשים מתנות מקוריות שיגרמו לכל רצה להיות מאושרת? קבלו 6 רעיונות מצויינים למתנות מקוריות שלא ישאירו אותה אדישה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

וגם: 7 מתנות שוות לגברים רצים

יש לה יום הולדת ואתם כבר שבועיים שוברים את הראש מה לקנות לה? נראה שיש לה באמת הכל, נעליים חדשות, חולצות מנדפות הכי יפות ועדכניות, גרביים, בקבוקים, הכל, מה עוד אין לה שיעשה לה שמח בלב ויגע בעולמה האהוב – ריצה. יצאנו לחפש לכם את המתנות הכי מדליקות שתוכלו לרכוש לה. לגזור ולשמור או לבחור.

תכשיט לנעליים

לרוץ עם מסר | צילום: running on the wall

רוצים לשלוח לה מסר שיחזק אותה ברגעי האימון או התחרות הקשים? תכשיט לנעליים יכולה להיות מתנה קטנה שתעביר מסר עמוק ומחזק. את התכשיט משחילים לתוך השרוכים וכל פעם שהיא תזדקק לחיזוק, היא רק צריכה להעיף מבט למטה ולהיזכר במסר ששלחתם לה.
מתנה כזו תוכלו למצוא כאן

מתלה מדליות מקורי

סדר למדליות | צילום: Allied Medal Hangers

לאן נעלמות המדליות אחרי שהתחרות מסתיימת? רעיון מדליק ויצירתי שאפשר לתלות על קיר הסלון ובכל פעם שהיא תביט בו תיזכר במרוצים שעברה ותקבל זריקת מוטיבציה להמשיך ולהתאמן.

תוכלו למצוא כאן

צמיד תחרויות אישי

צמיד אפנתי | צילום: House of Metal works

אם היא אוהבת צמידים, קנו לה צמיד עבודת יד ועליו חרוטים המרוצים אותם היא עשתה, זה תמיד יזכיר לה בכל מקום ובכל רגע כמה היא חזקה ולמה היא מסוגלת.

תוכלו למצאו כאן

סבון מוטיבציה

גם במקלחת אפשר לקבל מוטיבציה | צילום: Sun basil garden Soap

לפעמים כל מה שצריך הוא משפט אחד שייתן כוח ומוטיבציה להמשיך ולהתאמן, להמשיך ולרוץ. סבון עם כיתוב עליו דוגמת מספר הקילומטרים של ריצת מרתון, חצי מרתון או 10 ק"מ יכול להיות מתנה ריחנית ונעימה לרצה.

תוכלו למצוא כאן

טבעת ריצה

טבעת מעוצבת – איתה בכל מקום | צילום: yhtanaff

מתנה קטנה ובעלת משמעות. טבעת עדינה שתמיד תהיה סימן ההיכר שלה לכל מקום אליו היא הולכת. היא תלווה אותה באימונים, בתחרויות ותזכיר לה תמיד מי היא וכמה אוהבים אותה.

תוכלו למצוא כאן

שעון דופק

לא רק אביזר המשמש במהלך אימונים או תחרויות

שעון דופק הוא לא רק אביזר המשמש במהלך אימונים או תחרויות אלא גם פריט אפנתי שאפשר ללכת איתו ביום יום. שעון דופק בצבע ורוד, נשי, עדין ויפה, יכול להיות מתנה מצוינת שכל רצה תשמח מאוד לקבל.

תוכלו למצוא כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג