רצות שינוי: יקיפו את כדור הארץ ביום האישה הבינלאומי

פרויקט ריצה עם טוויסט מעניין יתקיים ביום האישה הבינלאומי תחת שם הקוד "MY START LINE", שהמטרה שלו היא לגרום לכמה שיותר נשים להתחיל את המסע שלהן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יום האישה הבינלאומי שמתקיים ב-8 במארס, יצוין השנה בצורה ספורטיבית עם טוויסט מעניין. נשים מכל קהילות הנשים בארץ ייקחו חלק בריצת הנשים שאולי תהיה הגדולה בעולם, במטרה להקיף ביחד את כדור הארץ – מרחק של כ-40,000 ק"מ ב-24 שעות. כל אישה תצטרף למרוץ כפי רצונה ויכולתה, החל מצעד אחד בהליכה ועד גמיאת עשרות קילומטרים בריצה.

מפגן אחדות נשית ביום האישה הבינלאומי

הפרויקט קיבל את השם "MY START LINE" וכל אישה שתשתתף במרוץ תכריז על המרחק שתעבור באתר התחרות, שם יוצגו כל הצעדים והקילומטרים של כל הנשים שיצטרפו. כל אישה תחליט בעצמה איך ייראה קו הזינוק שלה, איפה הוא יהיה, עם מי היא תזנק ולאיזה מרחק היא תרוץ – החל מצעד אחד ועד לאולטרה מרתון. כל צעד של כל אישה מהווה תרומה משמעותית להשלמת היעד. יחד, כל הנשים ייצבעו את העולם בקווי זינוק שונים וייחודיים, וישלימו מרוץ במרחק שמקיף את כדור הארץ, במפגן אחדות נשית.

״כל זה קרה לי בגלל שערב אחד התחלתי לרוץ״, מספרת לשוונג רעות ראובני, שיזמה את הפרויקט, "לפני כארבע שנים, אחרי שתי לידות הרגשתי שאני חייבת לחזור לעצמי". יום אחד היא החליטה פשוט לצאת לרוץ, כי רצתה להיכנס לכושר. היא הכניסה את זה לשגרה שלה, שלוש פעמים בשבוע. ״סבלתי וכאב לי״, היא מעידה, אבל המשיכה ודחפה את עצמה, עד שהשלימה את חצי מרתון תל אביב לבדה ולאחר מכן סיימה עוד שני מרתונים. חייה השתנו מן הקצה אל הקצה. אחרי שנים ארוכות כמנהלת התקשורת של נייקי בישראל, רעות עצמה, הפכה למנטורית המהווה השראה לנשים רבות ברחבי הארץ ומחזקת אותן במסען לכבוש את בזכות הריצה.

״המטרה של המרוץ היא לגרום לכמה שיותר נשים להתחיל את המסע שלהן, איזה שלא יהיה, וליהנות מהדרך״, מסכמת ראובני. ״בשנת 2017 אף אחד לא מגדיר לנשים מה הוא קו הזינוק שלהן, איך הן עוברות אותו ועם מי. ריצה בשבילי היא חופש – אני יכולה לרוץ מתי שאני רוצה, איך שאני רוצה, עם מי שאני רוצה. אני מחליטה. אני קובעת. והכל תלוי בי. זה המסר שלנו״.

MY START LINE ייחתם בקו סיום חגיגי שכל הנשים בארץ מוזמנות לחצות יחד, ביום האישה הבינלאומי, בשעה 21:30 ב-WMN בנמל ת"א.

לעמוד הפייסבוק של MY START LINE – לחצו כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג