PORT2PORT – יום מקסים למשחה מדהים

כ-700 שחיינים מכל הארץ התאספו בשעות הבוקר המוקדמות בחוף מציצים שבתל אביב למשחה PORT2PORT. המים היו שלווים, השמש עוד לא קפחה על הראשים והאווירה הייתה עליזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כ-700 שחיינים מכל הארץ התאספו בשעות הבוקר המוקדמות בחוף מציצים שבתל אביב למשחה PORT2PORT. המים היו שלווים, השמש עוד לא קפחה על הראשים והאווירה הייתה עליזה

מאת:תמר ברניס





כל תוצאות של משחה פורט2פורט- כאן

כתבה של חגי אשלגי על המשחה- כאן


מנקודת איסוף הערכות בחוף מציצים אורגנו הסעות לנקודות הזינוק השונות – המקצה התחרותי הארוך למרחק 4.3 ק"מ התאסף לזינוק בחוף צ'רלס קלור (או מונטה ריי), המשחה הקצר התחרותי והעממי למרחק 1.8 ק"מ התאסף לזינוק בחוף גורדון.


אווירה עליזה בנקודת האיסוף בחוף מציצים (צילום: קובוקובו)



המקצה התחרותי הארוך הוזנק ב7:30 ללא תקלות ועיכובים. השחיינים קפצו מיד למים ונעלמו במהירות. במהלך המשחה למרחק הארוך, עמדו סירות בנקודות שונות במים והעניקו לשחיינים משקאות והצלמים והמצילים בסירות עודדו בקול.


זינוק המקצה הארוך (צילום:תמר ברניס)




חלוקת מים בסירות למשתתפי המשחה הארוך (צילום: חנן הראל)



הזינוק למקצה הקצר נתקל בעיכוב מסוים עקב בלבול בקרב השחיינים לגבי שעת הזינוק, אך זה לא הרס את מצב הרוח המרומם של השחיינים במקום.





זינוק בחוף גורדון (צילום: קובוקובו)



בסיום, יצאו השחיינים קצת מותשים (בעיקר אלו ששחו במקצה התחרותי הארוך), אך עם חיוך ענק מרוח על כל הפנים. הראשון לצאת מהמים במשחה הארוך התחרותי היה דניאל רונן, מת"א, רק בן ה-17 אשר סיפר לשוונג כי "היה משחה טוב, המים לא היו גבוהים מדי והיו מעט גלים" והוסיף שהוא מאוד נהנה. רונן פתח את המשחה שלו מהר וכבר לאחר 200 מטר השאיר את השחיינים האחרים מאחור והמשיך עד קו הסיום לבד.

הוא סיים את המשחה לאחר 59:30 דקות. אחריו לצאת מהמים היה סנונית טל מקוותיקים, בהפרש של 27 שניות ושלישי יצא פינגולד תומר מחיפה בהפרש של 52 שניות מרונן.


דניאל רונן – מנצח הכללי גברים במשחה ארוך (צילום: תמר ברניס)



מנצחת הנשים במשחה הארוך היא סגל עדי מת"א שסיימה עם זמן של 1:06:10 שעה, 11 שניות אחריה הגיעה ניסמן רונדה מאקוותיקים ושלישית בנשים במשחה הארוך הגיעה ווינר רותי בהפרש של 28 שניות מהמנצחת.

במשחה הקצר, במקום הראשון בגברים הגיע דניאל קציר מeasyswi, וסיים עם זמן של 22:20 דקות, אחריו סיים פרידמן אלי מאיילות בהפרש של 1:40 שניות, ושלישי הגיע לוין יורי בזמן של 24:54 דקות. בנשים הייתה זו ורד עינב ממעגן מיכאל, לצאת ראשונה מהמים, עם זמן של 27:14 דקות ושלישית יצאה קום לי מת"א / יפן וסיימה עם זמן של 27:41 דקות.


המנצחים בכללי במשחה ארוך וקצר, גברים ונשים יחד על הפודיום (צילום: תמר ברניס)



המשחה עמד גם בסימן מחאת "מצילים את בריכת גלילות ת"א" כנגד כך שעריית ת"א מתכננת לסגור את הבריכה של "עולם המים" שם שוחים תל אביבים רבים ועושים בה טיפולים שונים. המקום שם דגש על תרומה לקהילה על ידי השחיה. השחיינים התומכים במאבק הגיעו עם ססמאות כתובות על הגב בכחול ובטקס חלוקת המדליות, אורי סלע "מעולם המים" עלה לדבר ועודד את המשתתפים במשחה לתמוך במחאה ולעשות "לייק" בפייסבוק.


השחיינים התומכים במאבק הגיעו עם ססמאות כתובות על הגב בכחול (צילום: קובוקובו)


תמר ברניסתמר ברניס
רכזת פרוייקטים וכתבת באתר שוונג

[email protected]



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג