בקרוב אגיע רחוק | טור אישי והרפתקני של האולטרה מרתוניסט אלעד בנימין

הפעם פוטוטור, טור בתמונות מחוויה מיוחדת שעבר אלעד בנימין במחנה שחייה באיים של יוון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הפעם פוטוטור, טור בתמונות מחוויה מיוחדת שעבר אלעד בנימין במחנה שחייה באיים של יוון

מאת:אלעד בנימין


לפני שבועיים היה לי העונג להצטרף לפלוטילת (משט) שחיינים ביוון שאורגנה על ידי מועדון היאכטות דרך הים, ועולם המים של אורי סלע. 19 שחיינים, 2 קטמרנים, שבוע הפלגות בין איים ומפרצים קסומים, אוכל טוב, 2 אימוני שחייה ביום, 72 ק"מ שחייה במהלך השבוע. אלמלא המשפחה שנותרה בארץ, הייתי יכול להתרגל לחיים שכאלה.
הפעם הטור בלי מילים – פוטוטור, שינסה להעביר את הכיף והקסם. תהנו.


שבת בבוקר, מחכים לסירות בנמל אתונה. ניצלנו את הזמן לאימון פתיחה של שעה וחצי, וארוחת צהריים בטברנה.


לקראת אימון שחייה בים, אני עם 7 שכבות של קרם הגנה על פניי (כך ביליתי את רוב השבוע). מימין לשמאל – ארז (מוסתר), לוי, חמוטל, נאוה, אריק ואבישג.


מים צלולים ונהדרים במפרצים קסומים. משמאל אי קטן בקוטר 50 מטרים, עם כנסייה קטנה במרכזו.


שחרור בסוף אימון, עם קצת שחייה צורנית בשביל המצלמה. אימוני בוקר היו כשעה וחצי, אחה"צ עוד כשעה. באמצע הרבה אוכל, קצת הפלגה ושנת צהריים. אבישג אורי ואני הוספנו קילומטרים נוספים כמעט לכל אימון. הפלגנו מאתונה, דרך אייגינה, פורוס, אידרה, ארמיוני ודוקוס. בכל מקום מצאנו מפרץ או כוך מוחבא ועוגנים את הסירה לצורך אימון. גם ביצענו מספר אימונים בלב ים, חוויה מרתקת.


סופו של אימון ארוך במיוחד. אבישג, אורי ואנוכי עם המשקפת על העיניים.


אימון שנגמר בלילה. רמי, אריק, אבישג, דבי ואני. היה תכנון לאימון לילה אמיתי בחצות, אבל בסוף הוא לא יצא לפועל. בלילות היינו עייפים מידי, שתויים מידי, או שניהם יחד.


אורי סלע לוקח בעלות על המשאב החשוב באמת בטיול. אישית, לא שתיתי אף פעם כמויות אוזו כמו בשבוע הזה.


גיורא שוטף את עצמו אחרי אימון בעוד יאיר מביט מהצד. בערב יאיר היה מספר סיפורים מטורפים על ילדותו בקיבוץ. הלוואי שאגיע לגילו ואוכל עדיין לטרוף את החיים כמוהו, כמו גיורא וכמו לוי.


עופר ואורי קופצים למים בדרך לאימון נוסף. במהלך השבוע תרגלנו לא רק שחייה, אלא גם שייט, עגינת סירות, הרמת מפרשים, ניווט ועוד. עולם מרתק שלא הייתי שותף לו קודם.


ארז מנסה לתפוס דגים עם רשת. גם אורי וגם ארז מקבלים ציונים גבוהים על התמדה ונחישות, אבל דגים בפועל לא נתפסו. לעומת זאת, כן נהננו מאוכל מעולה כל השבוע, גם בסירה וגם מחוצה לה. בשרים, דגים, קטניות, סלטים, גבינות, ירקות ופירות, הכל טרי טרי ומוכן במקום. בתור אדם שלא מסוגל להכין משהו יותר מסובך מחביתה התפעלתי כל פעם מחדש מהתושיה והדמיון של ארז בהכנת מאכלים.

כתבות נוספות בנושא:
> לטורים נוספים של אלעד בנימין


יואל, איילה, נאוה, ליאור, לוי, יוסי, ארז, יאיר, דבי, גיורא, חמוטל, דני, אלעד, אבישג.


נמל באי אידרה. עגנו, יצאנו לסיבוב בעיירה, ובערב אכלנו בטברנה על ראש צוק המשקיף לים ולשקיעה. מעולה.


סוף אימון, חוזרים לסירות. חברי הקבוצה שחו בין 40-70 ק"מ במהלך השבוע. חלקם מהירים יותר, חלקם מהירים פחות. כולם הגיעו לחוות הרפתקה ימית מיוחדת. כולם השתפרו בשחייה, חלקם השתפרו בשתייה. כולם נהנו.


מקיפים את האי במבנה שחייה מסודר. אורי העביר הרבה ידע על טכניקת שחייה נכונה במים פתוחים, דרפטינג, שחייה במבנה, שחייה בקצב מסוים, שחייה לצד סירה, ניווט במים פתוחים ועוד ועוד.


תודה לכולם על שבוע נפלא! עד שנה הבאה…


25.6.2014


    אלעד בנימין
  רודף הרפתקאות סדרתי







אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג