אימון נשי~אישי || המאמנת ג'ני קפלן עם סט טיפים לקראת השנה האזרחית החדשה

הנה 5 סיבות שבגללן כדאי "להעיר" את המוטיבציה הפנימית שלכן ולהתאמן על הבוקר. הבלוגרית והמאמנת ג'ני קפלן מספרת כיצד היא מצליחה לשלב תזונה ואורח חיים בריא בלו"ז עמוס, צפוף וגדוש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ני קפלן
ג'ני קפלן

נשים רבות רוצות להרגיש טוב יותר ולחטב את גופן, אבל לא כולן מוכנות להשקיע מספיק בשביל המטרה הזו שחשיבותה גדולה גם מהבחינה הבריאותית. איך הופכים את החלום למציאות? מאמינים ביכולת שלכן להצליח כפי שאני מאמינה ביכולת של כל אחת לעשות את המהפך.

ג'ני קפלן

אני אוהבת להרגיש חזקה, זקופה ומלאת ביטחון אחרי האימון. ג'ני קפלן | צילומים באדיבות ג'ני קפלן

שואלים אותי לא מעט כיצד לגייס מוטיבציה לאימונים וטוענים כלפי ש"אני בטח מכורה ופשוט אוהבת את זה". האמת, זה די נכון אך לא רק. אני תמיד חוזרת לאותן הסיבות הבסיסיות שלי והתועלות שאני מקבלת כתגמול מיידי ומתמשך – הנה 5 הסיבות שלי:
1. זה מביא אותי לרמות האנרגיה בהם אני מתפקדת הכי טוב בעיני עצמי.
2. אני אוהבת להרגיש חזקה, זקופה ומלאת ביטחון אחרי האימון.
3. אני אוהבת את יכולת הריכוז ותשומת הלב לפרטים שמתחדדת במהלך האימון ואחריו.
4. אני אוהבת את היכולת לזוז ולעשות דברים עם הגוף שלא הייתי יכולה לעשות בגיל 18.
5. אני אוהבת את המחמאות שאני מחלקת לעצמי כל בוקר. אני נהנית מהמחמאות שאני מקבלת מהסביבה.

ומה הסיבות שמניעות אתכם לנוע ולזוז? זה יהיה נפלא אם תמצאנה 5 סיבות טובות וחיוביות משלכן, אך אפשר להתחיל גם עם 1-2 משמעותיות. רשמו אותן ביומן שלכן, בטלפון, בפתקים על המקרר וכל מקום ראוי אחר. אתן תראו כיצד גם המוטיבציה שלכן תעלה ברגע שתעלו את הסיבות שלכם על הכתב.

ג'ני קפלן

שנת לילה איכותית בין 7-8 שעות תעזור לכן להפיק מעצמכן את המיטב באימון

בשנה האחרונה יצרתי לעצמי הרגל לקום בבוקר 30-45 דק' קודם כדי לתת לגוף שלי דחף של אנרגיה לפני שאני מתחילה את היום העמוס והדינמי של אימונים עם המתאמנים שלי, פגישות, כתיבה ויצירה, בית ושאר מטלות החיים. אני למשל אוהבת להתעורר עם משקה ניקוי הלימון הקבוע שלי שמורכב ממים פושרים עם חצי לימון סחוט ומומלץ להוסיף גם כף שמן זית, לאחר מכן קפה שחור ומבצעת את האימון הקצר והאפקטיבי שלי.

אני מתחילה עם מוביליטי ופריימל מוב שכוללים תרגילי תנועתיות מפרקים וטווחי תנועה כך אני מניעה את הגוף לרווחה, והם עוזרים לשמור על טווחי תנועה מלאים והתאוששות הגוף, לחזק את השרירים, להעלות את חילוף החומרים ולשפר את שריפת השומנים, לשפר גמישות וזרימת הדם, למנוע פציעות ולהעלות מצב הרוח בגלל ההורמונים כגון סרוטונין שמופרשים באימון אשר ממלאים אותי במרץ ואנרגיה להמשך היום. לאחר מכן אני מכינה ואוכלת ארוחת בוקר זריזה, בריאה וטעימה שמספקת לגוף שלי את כל מה שנדרש על מנת לבנות מסת שריר, להמשיך להטמיע שומנים ולשמור אותי אנרגטית ומרוכזת לשעות רבות. בדרך כלל זה כולל ירקות, ביצים, דג סלמון או גבינות ובננה.

אין לי זמן לאימון בבוקר
״אבל אין לי זמן לכל זה בבקרים", אני שומעת את המשפט הזה לא מעט ממתאמנים שלי. אז כן זה לוקח זמן וחשיבה מוקדמת אבל זה גם חוסך זמן וזאת מכיוון שהגוף מוכן לאתגרי היום, ערני ומהיר יותר. יש פחות פציעות וכך גם פחות טורים לרופאים. שביעות רצון גדולה יותר מהגוף, יותר מחשבות מקדמות עשייה ולא מחשבות מזיקות על דיאטה וה״גורל המר שלי״ וגם כי הפעילות פשוט עוזרת למוח להפריש את ההורמונים של מצב רוח טוב.

ועכשיו בחורף, גם הגשם לא יעצור אותנו להגשים מטרות ולהיות פעילים, אני כל כך אוהבת ומכורה לאימונים שלי גם מהסיבה שאני יכולה לבצע אותם בכל מקום, בבית כשגשום, או בחוץ, כשמזג אוויר נעים, ואני לא חייבת חדר כושר כי התרגילים מבוצעים עם משקל הגוף בלבד. שריינו את האימון היומי שלכם כבר עכשיו במהלך היום, תנו לו מקום ראוי של חשיבות וכבוד במהלך היום – זה הגוף שלכם, זה אתם! אין לכם זמן? חלקו את האימון היומי שלכם למקטעים ותפרסו במהלך היום שיהיה אפקטיבי מאוד.

תזונה שתמריץ אתכם לגוף יפה, חזק ואנרגטי
למדתי שהאוכל הוא חבר ולא אויב. שלבו את המזונות שיהפכו אתכם לבריאים, אנרגטיים וחטובים. תנו דגש לירקות מכל הסוגים וירוקים, חלבונים, שומנים בריאים וארוחות מאוזנות מבחינת הצורך שלכם בפחמימות ממקור איכותי (ירקות, בטטה, פרי). אכלו ארוחות לא גדולות בין 3-4 שעות כדי לשמור על חילוף החומרים, לאפשר להליכי התאוששות, בניית שריר ושריפת שומן יעילה וגם למניעת מצבי רעב קיצוניים. שתו הרבה מים, תה צמחים. והכי חשוב הוסיפו חיוך לכל זה! גם אם החלטתן להתחיל רק היום – פשוט תעשו דבר אחד יותר טוב מאתמול, קחו דברים בקלות, רצינות, נחישות וסבלנות. התוצאות המהירות והבטוחות יגיעו רק אם תעשו הכל בקצב האישי שלכם.

הרגלי שינה
שנת לילה איכותית בין 7-8 שעות תעזור לכן להפיק מעצמכן את המיטב באימון, חילוף החומרים ופירוק השומנים על ידי הגוף, תהליכי התאוששות ובניית שריר, שליטה בתחושת רעב ושובע, הרגשה אנרגטית יותר, לחזק את מערכת החיסון, להפחית את סיכוי לפציעות כתוצאה מעייפות והורמוני הסטרס. אם אתם עושים אימון אחרי צהריים ולא ישנתם שינה רצופה של לפחות 5 שעות ואתם מרגישים עייפים – אני ממליצה לכן לנמנם כמה דקות לפני האימון. הביצועים שלכם יהיו טובים יותר ותיהנו הרבה יותר.

אימון בטן
האימון החדש שאותו ניתן לראות בסרטון המצורף כאן, יקפיץ לכן את היום לרמות אנרגיה גבוהות, ישפר את הכושר, יחטב את גופכן, יעזור לשרוף שומנים, וכל זה באימון עם משקל הגוף בלבד. האימון הזה שמשלב מגוון שיטות מתקדמות, חדשניות ואפקטיביות שאני מאמנת בהם ואשר הוכחו כאפקטיביות בצורה מדעית (HIIT & PRIMAL MOVE) ישאיר אתכם חטובים, שמחים ומרוצים. וכל זה בפחות מרבע שעה בלבד, כולל חימום, ללא ציוד נוסף מלבד גופכם.

אימון פיצוץ לבטן וכל הגוף ב-12 דקות! PUSH TO YOUR MAX3

מאחלת לכם שנה אזרחית חדשה של הגשמת חולמות ומטרות, בריאות, כושר, אהבה, אנרגיה גדולה והרבה הנאות של החיים…

ביגוד ונעליים: אדידס;

צילום: אסף קפלן ל-WOW YOUR BODY בלוג הכושר של ג'ני;

מקום: יערות הכרמל

צילומי אוכל: ג'ני קפלן


ג'ני קפלן | מאמנת כושר בשיטת טקפיט ואלופת ישראל בקטלבלס

ערוץ הכושר של ג'ני ביוטיוב: היכנסו לכאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג