42 סיבות לרוץ מרתון

מרתון טבריה ייערך ביום שישי הקרוב ובמיוחד לקראת האירוע הנה 42 סיבות לרוץ מרתון. סיבה לכל ק"מ ועוד סיבה אחת ל-195 המטרים האחרונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כתב: אליאב כהן צמח

1. תרגש את עצמך ברגע שאתה מקבל אומץ  להירשם למרתון ולמרקר את היום על הלוח שנה, תהיה לך צפייה מרגשת להסתכל קדימה. אתה עלול להרגיש קצת מודאג שזה אמיתי לחלוטין. מה חשבת לעצמך שנרשמת ? ? ?
,בעתיד תיווכח שזו חוויה שהיית חייב לעצמך.
2. אין לא יכול בכדי להוציא מהלקסיקון את המושג "אני לא יכול"
3. כי יש לך חשבון פתוח עם עצמך…מזמן לא הצבת לעצמך אתגר או מבחן סיבולת ובחנת את עצמך ממה  כדי לדעת ממה אתה עשוי והאם אתה יכול לעמוד בזה.
4. לעשות משהו ייחודי ומיוחד רק 0.01% מכלל אוכלוסיית העולם מצאו את המוטיבציה והמשמעת לסיים ריצת מרתון.
5. כי בא לי לעשות שאיבת שומן ללא תשלום ריצת מרתון וההכנה שקודמת לריצה זו הדרך הטובה ביותר לאבד משקל ולשמור על הגזרה.

6. זה לא התרגיל זה הגיל…ריצת מרתון עומדת בניגוד לרוב מקצועות הספורט בהקשר הגיל, אם תתמיד, בגיל 40 תהיה מהיר מאשר היית בגיל 26.
7. השראה בחיים ריצת מרתון מביאה את הטוב בחיים, כשאתה עומד על קו הזינוק עם עוד אלפי רצים, בניהם קטועי גפיים, עיוור, אנשים עם פרוטזות, אתה לומד להעריך את מה שקיבלת, את כוח הרצון ורוח האדם שהם בלתי מוגבלים.
8. אחווה אם תפגוש תייר אמריקאי בהונג קונג, ותגלה שגם הוא רץ מרתון, תרגיש שגילית את אחיך האבוד, כאילו אתם בני דודים, הכימיה בניכם תהיה כל כך מעולה כאילו אתם חברים כבר 8 שנים.
9. בגלל נחמדות כשמישהו הכניס לרוורס ודפק לך את הרכב, אתה יוצא בעצבים מהרכב, ברגע שראית על הרכב שלו מדבקה 42.2 – אתה נחמד, שואל אם הכול בסדר…אומר שזה בכלל לא נורא…
10. בגלל ההיסטוריה ריצת מרתון היא ריצה למרחק של 42.195 ק"מ. מקור שמה של הריצה הוא באגדה עממית אודות פידיפידס, שליח אתונאי אשר רץ מהעיר מרתון ועד אתונה בשנת 490 לפנה"ס, על מנת להביא את בשורת הניצחון היווני על הפולש הפרסי בקרב מרתון ומת מיד לאחר שמסר את הידיעה. (ויקיפדיה)
11. גאווה משפחתית המבט של אבא, הנשים, הבעלים והילדים, האחים, האחיות והחברים. לא יסולא בפז. אתה יכול לחוש את גאוותם על מה שעשית, ההקרבה ואת המוטיבציה לרוץ בגשם, בשלג, בחושך. עושה את זה שווה את זה.
12. עזרה לאחרים להרבה מאוד מרתונים בעולם יש רף כניסה של סכום מסוים שמיועד לצדקה, או שמארגן התחרות תורם סכום מסוים עבור כל ק"מ שעברת.
13. ללמוד על החיים. החיים הם כמו מרתון, הם לא קצרים, יש עליות ומורדות. יש הצבת מטרות ושאיפה להגיע אליהם, לוקחים צעד אחד בכל פעם. אתה תהיה טוב יותר בחיים אחרי ריצת מרתון.
14. אתה תהיה שמח שעשית את זה! שום דבר לא מביא אושר יותר מאשר תחושה גדולה של הישג


15. בגלל הדמעות בקו הסיום גם הקשוחים ביותר יתקשו להסוואות דמעת אושר וטעם גאווה עצמית.
16.בגלל הקעקוע על שוק רגל ימין 42.2
17. ריצה כדרך חיים זמן איכות בשביל עצמך, חשבון נפשי אישי, מחשבות רבות שוטפות את ראשך ומאפשרות לך לבחון דברים באופן "נקי", לחלום, לפנטז, להפליג…
18. לראות עולם זו דרך נהדרת להכיר ערים בעולם: תל אביב,ירושלים, לונדון, פריז, רומא, ניו –יורק, לרוץ במקומות הכי יפים והכי משמעותיים עם ערכים היסטוריים, כאשר מצידי הכביש הקהל מריע לך…
19. לא לדפוק חשבון- להיכנס למסעדה, ולאכול מה שאתה רוצה, וכמה שאתה רוצה – בלי מחשבון קלוריות, אתה עובד מספיק קשה, שורף קילומטרז' גבוה, אתה ראוי לזה.
20. סמים חוקיים תחושת "היי" מורגשת לאחר מס' קילומטרים, בדרך כלל לאחר 5 ק"מ המוח משחרר אנדורפינים לתוך הדם, ואתה מרחף, ממש מסטול..
21. זה מעמיד דברים בפרספקטיבה תרוץ אפילו מרתון אחד כל החיים שלך ואני מבטיח לך שהחיים לא יראו באותה דרך לעולם!
22. מרתון כהכנה אחרי הכול, מרתון זה בסך הכול שליש מתחרות איש הברזל (איירונמן- 4 ק"מ שחיה, 180ק"מ אופניים, 42.195 ריצה) חייבים להתאמן…
23. נהנים להסתכל במראה במקום לומר: "מה עושה הפיל הענק הזה בתוך הפיג'מה שלי?!" תוכל לומר בגאווה: "מי זה הספורטאי הזה בתוך הפיג'מה שלי!!!" אם אתה מעדיף את המשפט השני, אתה יודע מה לעשות: להתאמן למרתון.
24. טעם החיים בק"מ ה32 אחרי שקיבלת בקבוק מים מינרלים- מעולם לא תיארת לעצמך את תחושת האושר והסיפוק שהלגימות האלו יסבו לך
25. להפוך לכוכב בר רפאלי יכולה לקנא בכמות הצילומים שמצלמים אותך במהלך ריצת המרתון, אל תשכח לומר צ'יז…


26. בגלל המהירות מתי לאחרונה לא עמדת בפקק, ועברת את ה 12 קמ"ש באלנבי או בשדרה החמישית בניו יורק?
27. מסאג' חינם מתי לאחרונה קיבלת מסאג' חינם?
28. בגלל השם כאשר יקראו את קורות החיים שלך, ותחת התחביבים יופיע "ריצת מרתון", הבוס הפוטנציאלי שלך יתרשם מכך ויגלה הוכחות לתכונות נחישות וסיבולת שרכשת לעצמך.
29. אם הם אז גם אני אופרה ווינפרי, ג'ורג' בוש, פאף דדי ואברהם בורג רצו מרתון- גם אתה מסוגל.
30. למה לא?! למה לא לתת לזה סיכוי?! סתם חומר למחשבה.
31. קניות כי זה תירוץ ממש טוב לקנות דברים חדשים, נעליים, חולצות דריי פיט, מעיל מנדף זיעה, שעון דופק, משקפי שמש, עוד נעלים, כובע סופג זיעה, ג'לים, כדורי מלח, ועוד זוג נעלים…
32. בגלל הסטייל כי עד לפני כמה שנים היית מוכן למות ולא ללבוש טייץ' צמוד.
33. קבל את "סנטר המרתון" ריצת מרתון זו כנראה הדרך היחידה לבנות את השרירים בחלק הקדמי של הסנטר שלך, יצירת קצה חד לאורך עצם הסנטר. זה שריר מסודר והוא החתימה של רץ מרתון. הקפד לקבל אחד!
34. להתחרות מול עצמך מעולם לא נתקלת בחסם וירטואלי שנקרא "הקיר" – באזור 32-37 ק"מ אתה מאוד רוצה להמשיך וכך גם המוח משדר לגוף, אבל הגוף מסרב להגיב, כאילו הוא נפרד ממך לזמן מה ומקבל הנחיות ממישהו אחר.
35. דרך מצוינת להרוג את הזמן אם יש לך הרבה זמן פנוי,זה הזמן להתאמן למרתון.

36.לרוץ מרתון לחיים ארוכים יותר המרתון ובמיוחד ריצות ההכנה למרוץ זה, מפעילות את שרירי הנשימה ואת אלה האחראים על הכנסת האוויר והוצאתו. השריר החשוב בגוף, שריר הלב, גדל, מתחזק ומגדיל יכולתו לשאוב דם ולהזרימו בחזרה לגוף במספר פעימות נמוך יותר. הריצות מפחיתות את לחץ הדם ובכך מתאפשר מעבר דם בעורקים, בוורידים ובנימים באופן חופשי וקל יותר.
37. בגלל החינוך לרוץ מרתון בכדי ללמד את ילדיי שניתן להציב מטרה לא קלה, להתאמן לקראתה, לתכנן את פרטיה ובסוף לעמוד בה.
38. חיסכון כי אתה לא צריך להשקיע ולו שקל אחד בשביל לרדת לריצה
39. בגלל המוזיקה תוכל סוף סוף לשמוע את כל האוספים של הזמרים והלהקות שמזמן רצית לשמוע ולא היה לך זמן…
40. פחמימות, פחמימות, פחמימות אתה חייב לדחוף אנרגיה בכמויות, כי אתה שורף קלוריות בצורה בלתי רגילה, עד שאתה לא מתאמן למרתון אין לך מושג כמה סוגי פסטות יש ואתה הופך למומחה לנושא.
41. בשביל המתמטיקה לחשב כמה מרחק נשאר, כמה זמן עבר, באיזה קמ"ש אתה רץ, על איזה קמ"ש צריך להמשיך בכדי לסיים בתוצאה שרצית…
42. V.I.P כי בסוף המרוץ כל שאר המקצים (5, 10, 21)מחפשים את עצמם,עושים מתיחות בפינה,ואילו רצי המרתון זוכים למתחם VIP כולל מסאז'ים, פופים, פירות, חטיפי אנרגיה, ושתייה איזוטונית…
42.195 כי לא באמת צריך סיבה אמיתית לרוץ…



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג