400 רצים השתתפו במרוץ השליחים העממי 5X5

כ-400 רצים ולמעלה מ-80 קבוצות, השתתפו במרוץ השליחים העממי 5X5 שהתקיים בספורטק בתל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ שליחים 5X5
מרוץ שליחים 5X5

על רקע השקיעה, יותר מ-400 רצים, למעלה מ-80 קבוצות, השתתפו לפנות ערב במרוץ השליחים העממי 5X5 של איגוד האתלטיקה בישראל שהתקיים בספורטק בתל אביב. המרוץ הוא שיתוף פעולה בין ההסתדרות, איגוד האתלטיקה בישראל ומרכז הפועל.

מרוץ שליחים 5X5

מרבית משתתפי המרוץ הינם רצים חובבים, שרצו בקבוצות בנות 5 משתתפים לאורך מסלול של 25 ק"מ | צילום: עמית שיסל

מרוץ השליחים 5X5 מתקיים כבר 34 שנים בדנמרק ובו משתתפים 125 אלף רצים על-פני חמישה ימים. הצלחתו המסחררת גרמה למדינות נוספות להעתיק את המודל וליישמו. כך לדוגמה, כבר 13 שנים שהמרוץ מתקיים בשבדיה, גרמניה אימצה אותו לפני עשור, ואילו אירלנד החלה לקיים את המרוץ לפני 3 שנים ובישראל החלה המסרות השנה.

מרבית משתתפי המרוץ הינם רצים חובבים, שרצו בקבוצות בנות 5 משתתפים לאורך מסלול של 25 ק"מ, כאשר כל רץ מהם עבר 5 ק"מ בלבד. את הרצים עודדו מאות בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה, שהריעו לרצים שחלפו על פניהם בזה אחר זה. מבין הרצים הלא מקצועיים, הגיעו למקומות הראשונים עובדי חברת אלישרא, עובדי חברת טבע, נציגי שירות בתי הסוהר ועובדי חברת החשמל.

מרוץ שליחים 5X5

"המרוץ היום לא היה רק חוויה ספורטיבית, אלא גם חוויה חברתית קבוצתית". קבוצת האחיות מבי"ח הדסה | צילום: עמית שיסל

"איגוד האתלטיקה בישראל שם לו למטרה להפוך את הריצה לחוויה ולדרך חיים, והיום הראינו שכל אחד יכול לרוץ" כך ציין דורון קופמן, יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל, "המרוץ היום לא היה רק חוויה ספורטיבית, אלא גם חוויה חברתית קבוצתית. מרוץ השליחים 5X5 הוא חגיגה גדולה לכל חובבי הריצה בישראל".

מרוץ שליחים 5X5

קבוצת בנק לאומי | צילום: עמית שיסל

מלבד רצים בודדים, השתתפו במרוץ השליחים גם חברות וגופים וביניהם: ההסתדרות החדשה, בנק לאומי, הבנק הבינלאומי, חברת חשמל, סלקום, טבע ועוד. הקבוצות שנוצרו במיוחד עבור המרוץ היו כר לחיבורים בתוך האירוגנים, כך למשל השתתפו: שתי קבוצות של בית חולים בלינסון ובראשן פרופ' ערן הלפרין, מנהל המרכז הרפואי רבין, קבוצה של חמש אחיות מבית החולים הדסה בהן 3 אחיות ראשיות; שלוש קבוצות של טבע ובראשן אילנה פחימה, מנהלת משאבי האנוש של החברה; קבוצה ובה ארבעה מנהלי סניפים מבנק לאומי; ארבע קבוצות של ילדי שגרירים מבית הספר האמריקאי ועוד. במהלך הערב התקיים הפנינג חגיגי שבו השתתפו עובדי החברות אשר התארגנו בקבוצות ריצה, וכן חבריהם לעבודה ובני משפחותיהם.

 

 


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג