3 הרוגים ועשרות פצועים במרתון בוסטון

2 פיצוצים נשמעו בסמוך לקו הסיום של מרתון בוסטון שנערך היום (שני). עד כה דווח על 3 הרוגים ומעל ל- 100 פצועים, עשרות מהם פצועים קשה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

2 פיצוצים נשמעו בסמוך לקו הסיום של מרתון בוסטון שנערך היום (שני). עד כה דווח על 3 הרוגים ומעל ל- 100 פצועים, עשרות מהם פצועים קשה

מאת:מערכת שוונג

הפיצוץ הראשון נשמע בסביבות השעה 15:00 בצהריים, שעון בוסטון, כ-סמוך לקו הסיום של המרתון. הפיצוץ השני נשמע מספר שניות לאחר מכן. ההערכות היא כי מדובר בפיגוע טרור.

המצלמות, שמטרתן הייתה לעקוב אחר מסיימי המרוץ, קלטו את רגעי הפיצוץ, שהתרחש כשלוש שעות לאחר תחילת המרתון:

במקום שרר כאוס רב לאחר הפיצוצים, כוחות משטרה וכיבוי ניסו להשתלט על הלהבות ומשתתפי המרוץ חיפשו את חבריהם. ההערכות הראשונות מדברות על 2 הרוגים ו-23 פצועים, חלקם במצב קשה מאוד. כל הפצועים פונו לבתי חולים.

לאחר האירוע נמסר על פיצוץ נוסף שהתרחש בספריית JFK בבוסטון, ומשטרת בוסטון המליצה לאנשים להישאר בבתיהם ולמבקרים שהגיעו לעיר כדי להשתתף במרתון, לחזור לבתי המלון שלהם ולהימנע משהייה במקומות הומי אדם. לא ברור עדיין האם הפיצוץ השלישי קשור לשניים הראשונים. מפקד משטרת בוסטון ביקש מעדי ראיה למסור כל פרט שיוכל לעזור בקידום החקירה.

ברק אובמה, נשיא ארה"ב, הורה להגיש כל סיוע שיידרש במקום. רמת הכוננות במספר ערים מרכזיות בארה"ב, ביניהן וושינגטון וניו יורק, הועלתה.

מרתון בוסטון מתקיים בכל שנה בחג האזרחי האמריקאי יום הפטריוטים, הוא מתקיים החל משנת 1897 והוא המרתון השנתי הוותיק ביותר בעולם. בכל שנה משתתפים בו כ-20,000 רצים ומאות אלפים מגיעים לצפות בו.
– צילום השער: Thinkstock
15/4/13


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג