211 הקפות באולם: נשברו שיאי העולם לגברים ונשים במרתון באולם

בסוף השבוע התקיים מרתון ניו יורק באולם, והפעם הרמה עלתה לגבהים חדשים עם שיאים מרשימים במיוחד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מי שחשב שעונת האולמות באתלטיקה קלה הסתיימה, לא לקח בחשבון את מרתון ניו יורק באולם שהתקיים בסוף השבוע וכלל 211 הקפות במסלול ריצה של 200 מטר. וגם עכשיו, בפעם השלישית ברציפות, הצליחו לשבור שם את שיאי העולם לגברים ולנשים במרתון באולם.

עוד כתבות בנושא 
האיש שרץ 58 מרתונים בשנה בכל מדינה וכל יבשת בארצות הברית 
מרתונים הורגים? הם בעיקר גורמים לחיים טובים יותר
נשבר שיא העולם לנשים בריצת 100 מייל 

אז הרץ המהיר ביותר על המסלול הכל כך קצר בניו יורק היה מלקולם ריצ'רדס, שהחזיק בשיא העולם גם ב-2016. הפעם הוא ניצח בזמן של 2:19:01 שעות ושיפר ב-2:47 דק' את השיא הקודם שהיה שייך לכריס זבלוצקי. בתחרות לנשים ניצחה האמריקאית בת ה-31 לינדזי שרף, שסיימה בזמן של 2:40:55 שע' ושיפרה ב-1:35 דקה את השיא הקודם שהיה שייך לפינית לורה מאנינן.

ריצ'רדס בן ה-35, מורה בבית ספר יסודי מסן פרנסיסקו סיכם: "הרגשתי חזק לאורך כל הדרך, לפחות ברוב חלקי הדרך. שני המיילים האחרונים היו קשים מאוד, אבל ככה זה במרתון. אני הרגשתי מצוין בעיקר אחרי בקילומטרים 22-24".

השיאנית המאושרת שרף סיכמה: "ברגעים מסוימים חשבתי שזה עומד להיות המרתון הכי אומלל שלי, אבל המוזיקה, האנרגיה מהכרוז והקהל, והמשפחה והחברים ביציעים הפכו את זה למרתון האהוב עליי ההישג הזה הוא ללא ספק אחד מחמשת הטובים שלי לצד השיא האמריקאי לנוער ב-10 קילומטר והשיא הלאומי שלי ב-25 קילומטר".

ריצ'רד ושרף הרוויחו 7,000 דולר כל אחד עבור ההישג, 3,000 עבור הניצחון ועוד 4,000 עבור השיא העולמי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג